Resume from February 15, 2024 PRO

Ірина

Адміністратор, менеджер з продажу, 18 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
36 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу/Адміністративний менеджер

from 03.2023 to now (1 year 2 months)
ТОВ "ТПК ПРОМДИЗЕЛЬ", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- моніторинг тендерів на ProZorro
- підготовка документів для тендеру та участь у публічних закупівлях
- складання документів для імпорту та експорту товару (комунікація з брокером та перевізником)
- виконання поточних розпоряджень керівника

Помічник бухгалтера

from 11.2022 to 02.2023 (3 months)
LeoBus, Черкаси (Транспорт, логістика)

- ведення даних в 1С по первинним документам (надходженя, витрати, закупівлі, тощо)
- облік палива та перевірка наявності чеків
- підготовка документів водіям у міжнародний рейс (посвідчення про відрядження, договори, страхування)

Менедежер з продажу

from 02.2020 to 01.2023 (2 years 11 months)
ФОП (інтернет магазин), Черкаси (Роздрібна торгівля)

- ведення бізнес сторінок Інстаграм, Фейсбук (маркетинг, наповнення контентом, оновлення пропозицій, акції, тощо)
- робота з покупцями, обробка замовлення
- прийом оплати, ведення бухгалтерії
- робота з постачальниками
- пакування та відправка товару клієнтам

Бухгалтер

from 03.2019 to 01.2020 (10 months)
ТОВ "МЕВ", (Software Development agency США), Черкаси (IT)

- ведення обліку ФОП організації (до 70 осіб);
- проведення консультацій для ФОП щодо сплати податків;
- розрахунок податків до сплати;
- ведення книги обліку доходів;
- створення платежів з податків у клієнтах банках ФОП;
- створення та подання періодичної податкової звітності для приватних підприємців;
- відкриття та закриття ФОП;
- створення актів виконаних послуг та контроль їх двостороннього підписання.

Фінансовий менеджер

from 12.2012 to 02.2018 (5 years 2 months)
БО "100% ЖИТТЯ", Черкаси (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- повне ведення бухгалтерського обліку та облікової документації відділу кадрів (штатні працівники – до 25 осіб, працівники за договором ДПХ – до 15 осіб; ФОП – до 15 осіб);
- звітність до державних фондів;
- контроль за виконанням фінансового плану організації;
- фінансове управління проектами (моніторинг та планування витрат), в т.ч. складання бюджетів та проведення тендерів)

Менеджер з адміністративної діяльності

from 09.2010 to 06.2012 (1 year 9 months)
ТОВ "Укртехтрейд" (ТМ "Господар"), Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- консультація клієнтів;
- обробка замовлень; оформлення супровідної документації;
- ведення каси;
- забезпечення товару складі;
- подання звітності;
- забезпечення життєдіяльності офісу.

Education

СУЕМ

Бухалтерський облік та аудит, Черкаси
Higher, from 2014 to 2014 (меньше 1 года)

Additional education and certificates

Сертифікований курс 1С Бухгалтерія для України

Черкаси, 2017

Сертифікований курс "Бухгалтерський та фінансовий облік"

Черкаси, 2017

Тренінг "Закупівлі ProZorro"

Київ, 2017

Тренінг "Написання проектів фондів Євросоюзу"

Київ, 2017

Тренінг з обробки, аналізу та візуалізації даних з використанням MS Excel

Київ, 2017

Тренінг "Фінансове управління проектами"

Київ, 2016

Тренінг "Кадрове діловодство"

Київ, 2015

Knowledge and skills

Здатність до навчання Ведення документації Користувач 1С Уміння планувати Робота в команді Адаптивність Контроль виконання бюджету Відповідальність Робота з клієнтами Закупівля товарів Google Sheets Ведення соціальних мереж Забезпечення життєдіяльності офісу Ведення первинної бухгалтерської документації Підготовка тендерної документації Prozorro Митне оформлення

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Навички роботи на ПК: впевнений користувач офісних програм; знання програм: 1С:7,8,10; M.E.Doc, Арт-звіт, Соната, Trello, Harvest, OPZ, програма для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, Canva, Ведення бізнес сторінок Facebook, Istagram, Клієнт банк (Приват для бізнесу, УкрСиббанк, Аваль).

Досвід роботи з бюджетними установами (калькуляція видатків, складання кошторисів; звітності тощо); досвід роботи з міжнародними та українськими фондами/грантодавцями (подання звітності, складання бюджетів на Гранти); здатність працювати з великими обсягами даних, організованість, увага до деталей, відповідальне ставлення до завдань;
versatile - здатність швидко вчитися/адаптивність; знання засад сучасного діловодства.

Особисті якості
цілеспрямована, чесна, дисциплінована, вмію планувати час, вмію працювати у команді, неконфліктна, позитивна та добра.

Захоплення та інтереси – малювання, езотерика, духовні практики, спорт, вирощування екзотичних рослин.

Яку роботу я шукаю? Компанія, в якій можливе професійне зростання, задоволені очікування щодо заробітної плати, колектив та корпоративна культура, графік роботи та соціальний пакет.
Цікаві бенефіти - компенсація витрат на заняття спортом/йогою, компенсація навчальних курсів, медичне страхування.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: