Resume from April 11, 2024 File

Вікторія

Економіст

Age:
43 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шаповалова Вікторія Богданівна

Шукаю роботу:Шукаю роботу у місті Івано – Франківськ. Економіст, фахівець,бухгалтер,головний бухгалтер
Освіта: Вища економічна.
Вік: 43 року
Тип роботи: постійна, повний день
Мінімальна зарплата: __________ грн
Опис резюме:

1.Особисті дані:
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 08.08.1980 р
Сімейний стан: розлучена
Мета: отримання перспективної посади в розвиваючої сфері діяльності для внесення свого вкладу у розвиток компанії, підвищення її добробуту, також свого професійного і кар'єрного зростання. Для досягнення даної мети готова докласти всі свої професійні навички та здібності, готова до навчання для набуття професійних навичок, необхідних для роботи в новій сфері діяльності. Бажання використовувати свої амбіції і кращі якості у майбутній сфері діяльності.
2. Освіта:
2004 – 2007 р. – Лисичанський гірничий технікум,
кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст економіст
- навчання на кафедрі Економіка підприємства
2008 – 2011 р. – Східноукраїнський Національний Університет імені В. Даля
кваліфікаційний рівень – бакалавр
- навчання на кафедрі: Менеджмент організації.
2011 – 2012 р. – Східноукраїнський Національний Університет імені В. Даля
кваліфікаційний рівень – спеціаліст
- навчання на кафедрі: Менеджмент організації.

Досвід роботи:

Серпень 2022р по теперішній час
Івано-Франківська ОО ТЧХУ
Фахівець фінансовий для підтримки місцевих організацій
Посадові обовязки:
• Здійснення платежів, контроль своєчасності та повноти фінансових розрахунків, необхідних для забезпечення проведення активностей в рамках проекту;
• Забезпечення належного обліку та внесення змін в системі внутрішнього обліку в розрізі кожної окремої Обласної Організації ТЧХУ;
• Забезпечення належної роботи з первинною та іншою фінансовою документацією: збір, ведення та звітність до Національного Комітету ТЧХУ;
• Здійснення планування витрат на кожен наступний місяць та квартал в координації з відповідним міжрегіональним менеджером та виконання своєчасних запитів на Національний Комітет ТЧХУ щодо перерахування коштів на рахунок відповідної Обласної Організації ТЧХУ;
• Контроль своєчасності витрат за статтями проекту відповідно до планування витрат на місяць та квартал;
• Здійснення належного виконання внутрішніх розпорядчих документів, інструкцій та положень щодо проведення закупів на рівні Обласної Організації ТЧХУ. Міжрегіональний менеджер в свою чергу надає запит (технічне завдання) на закуп окремих послуг та/або ТМЦ для проведення процедури закупівлі на рівні Обласної Організації ТЧХУ ;
• Надання всебічної підтримки на рівні Місцевих Організацій ТЧХУ щодо складання річного бюджету організації, бюджетів при написанні грантових проєктів, проєктів на запит підтримки зовнішніх донорів/партнерів: методична, консультаційна, практична, тощо;
• Надання всебічної підтримку щодо фінансового супроводу проєктів, по яких Місцеві Організації ТЧХУ самостійно отримали підтримку від зовнішніх донорів/партнерів: методичну, консультаційну, практичну, тощо;
• Надання консультації Місцевим Організаціям ТЧХУ щодо питань організації фінансів, фінансової та статистичної звітності перед державними органами, тощо.
• Робота в 1С Бухгалтерія (платіжні доручення, замовлення, нарахування з.п. натходження основних засобів, списання основних засобів) відображення усіх операцій по проекту в 1С Бухгалтерія.

Квітень 2020р – липень 2022р

Луганський обласний центр соціальних служб
Провідний бухгалтер
Посадові обов’язки:
• Забезпечення та ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з урахуванням особливостей діяльності підрозділу і технології оброблення облікових даних, забезпечувати суворе додержання режиму економії матеріальних, трудових і фінансових ресурсів на усіх напрямах господарської діяльності підрозділу, збереження майна підрозділу;
• Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах надходжень коштів, товарно-матеріальних цінностей та основних засобів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, зв’язаних з їх рухом;
• Складання кошторису надходжень та видатків;
• Складання штатного розпис у відповідності схемам посадових окладів, фонду заробітної плати та діючими нормативами, здійснення контролю за відхиленнями по заробітній платі, доплатам, надбавкам;
• Складати достовірну бухгалтерську та фінансову звітність на підставі первинних документів і бухгалтерських записів та надавати її в установлені терміни;
• Забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підрозділу, підписання та подання її в установлені строки;
• Забезпечувати складання податкових звітів та подання їх в установлені терміни у відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями;
• Формувати договори, рахунки та Акти виконаних робіт за надані послуги підрозділу;
• Забезпечувати ефективне та цільове використання грошових коштів в межах кошторису підрозділу;
• Здійснювати заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів підрозділу;
• Здійснювати контроль за законним, своєчасним і правильним оформленням первинних бухгалтерських документів по надходженню та видатках грошових коштів.
• Нарахування заробітної плати працівникам центру соціальних служб.

січень 2015 - березень 2020 р.

Луганська обласна клінічна лікарня в процесі реорганізації перейменована на КНП «Луганська обласна клінічна лікарня»
Провідний економіст
Посадові обов'язки :
Введення звітності;
Робота з документами :
- Перевірка первинних документів (рахунки, акти )
- Підготування проекту бюджету;
- Складання, перевірка договорів (арена приміщення, договору купівлі – продажу, договору на надання послуг);
- Складання додаткових угод до договорів.
- Формування заявок на фінансування бюджетних коштів , замовлення на отримання бюджетних коштів.
листопад 2013 - березень 2014 р
«Сучасні Фінансові Рішення» Фокстрот м.
Кредитний спеціаліст
Посадові обов'язки:
- робота в залі;
- залучення клієнтів;
- первинні переговори з клієнтом;
- координація процесу підготовки КЗ;
- озвучування заявки;
- підготовка кредитних договорів;
- супровід кредиту.
Відправка заявки на кілька банків одночасно, вибір з клієнтом в якому саме цей клієнт бажає оформити кредит, роздруківка і підписання договору з цим банком.
Працювала з банками: Дельта банк, Укрсіббанк, ОТП, Ренесанс банк , Альфа банк, Банк Російський стандарт
серпень 2011-листопад 2013р.
«Банк Російський Стандарт».
Кредитний спеціаліст
Посадові обов'язки:
- залучення клієнтів;
- первинні переговори з клієнтом;
- координація процесу підготовки КЗ;
- озвучування заявки;
- підготовка кредитних договорів;
- супровід кредиту.
лютий 2010 – травень 2010 р
Супермаркет електроніки Фокстрот
Касир з заміною товарознавця
Посадові обов'язки:
Розрахунок покупців на касі
Виконання стандартів обслуговування покупців
Якість і своєчасність виконання форм звітностей
Пробивання по касі нульового чека.
Робота з касовим апаратом
Оформлення документів (кредит, термінал, передоплата, готівка)
Виписування рахунок фактури договору(кредит, передоплата)
За пред'явленням доручення (якщо передоплата) виписувати видаткові накладні
Робота з касовою книгою КОРО та розрахункових книжок при тимчасовому відключенні електроенергії.
Оформлення внутрішніх документів на повернення товару
жовтень 2009 - листопад 2009 р
ВАТ «Лисичанський желатиновий завод»
Змінний майстер
Посадові обов'язки:
- керувати виробництвом та організацією праці в зміну
- нести відповідальність за виконання плану
- вести експлуатаційну документацію
- вести журнал змінних майстрів
- стежити за безперебійним забезпеченням енергоресурсами цеху
- займатися організацією проведення навчально–тренувальних занять з робітниками відповідно до плану.
січень 2007 - листопад 2008 р
ВАТ «Банк Ренесанс Капітал».
Головний кредитний спеціаліст
Посадові обов'язки:
- первинні переговори з клієнтом;
- збір та аналіз документів;
- проведення фінансового аналізу підприємства;
- координація процесу підготовки КЗ;
- озвучування заявки;
- підготовка кредитних договорів;
- супровід кредиту.
листопад 2006 – грудень 2006р
ВАТ « Родовід банк »
Економіст споживчого сектора кредитування , відділу споживчого кредитування Донбаського філії ВАТ « Родовід банк »
Посадові обов'язки:
- первинні переговори з клієнтом;
- збір та аналіз документів;
- проведення фінансового аналізу підприємства;
- координація процесу підготовки КЗ;
- озвучування заявки;
- підготовка кредитних договорів;
- супровід кредиту.
березень 2006 - липень 2006 р
ВАТ « Лисичанський гумовотехнічний завод » контролер Цеху дорнових і безроднових рукавів.
Посадові обов'язки:
- перевіряти розмір н. т. в.
- якість р. т. в.
- перевіряти крок на обпліточних машинах
- товщину обплетення на обпліточних машинах
- перевіряти готові рукава розмір і якість
травень 2001 – березень 2004р
Лисичанський завод « Мехстекло » контролер ВТК
Посадові обов'язки:
- приймати скло з машин у цеху машинованому
- рахувати листи скла
- перевіряти якість скла
- перевіряти розмір скла
- рахувати вироблення за добу і за всю зміну.
- відповідала за 9 машин.
4. Іноземні мови:
Англійська – базовий рівень.
5. Додаткова інформація:
- Регіональний навчальний центр «Харківський торговий дім» за спеціальністю «Бухгалтерський облік» присвоєна кваліфікація – бухгалтер.
- ПК Word, Excel, Internet Explorer – вільно.
Access (базовий)
- 1С: Підприємство (Бухгалтерія, Торгівля - Склад)
6. Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість, прагнення до професійного зростання і розвитку.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: