Resume from April 8, 2024 File

Pavlo

Івент-менеджер

Age:
27 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Качайло Павло Іванович

27 років
м. Львів
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: Вища ( Управління Фінансами та Бізнесом)

Досвід Роботи:
В сфері обслуговування працюю 9 років. За цей час встиг попрацювати на як діджеєм
так і арт директором та арт менеджером.

Досвід роботи арт директором та event менеджером:
2019 (Літо) IBIZA BEACH CLUB , Одеса - Арт Директор
2019 - 2021 (Літо) IBIZA BEACH CLUB , Одеса - Ді - джей
2017 – 2020 Malevich Night Club - Ді-джей, помічник Арт - директора
2022 – 2023 EMILY RESORT (Львів) - арт директор комплексу:

В мої обовʼязки входило :
- Придумування і розробка креативної концепції комплексу, зокрема розробка
креативних рішень у маркетингу та проведенні подій,
- Придумування і розробка окремих креативних проєктів для досягнення іміджевого
ефекту комплексу або окремих його продуктів, а також для отримання запланованих
доходів, створення умов для збільшення доходів по юнітах.
- Формування плану заходів у комплексі на 3місяці, зокрема розробка концепцій подій,
обгрунтування їх доцільності та актуальності запиту цільової аудиторії комплексу,
складання детального календарного плану із деталізованим описом подій та їх
бюджетом. Формування плану заходів по кожній актуальній локації.
- Підготовка та впровадження актуального музичного контенту на комплексі, зокрема
підбір і регулярна зміна музики у ресторанах, СПА, лобі, на рецепції комплексу, на
острові та акваторії і інших локаціях, де необхідний музичний супровід. Координація
процесу управління контентом (коли, що, як вмикати, коли і як вимикати, інші важливі
деталі).
- Виконання завдань в рамках комерційних (клієнтських проєктів) щодо креативних
рішень, артист-менеджменту та інших функцій, де арт директор володіє експертизою.
У таких проєктах завдання делегуються від представника відділу організації подій.
- Підготовка і впровадження актуального відеоконтенту на комплексі, зокрема підбір і
регулярна зміна відеоматеріалів на площинахкомплексу, координація процесу
управління контентом (коли, що, як вмикати, коли і як вимикати, інші важливі деталі).
- Придумування, розробка і впровадження, розважальних активностей та розваг на
комплексі, зокрема тематичних святкувань, дитячих свят, гастрономічних свят та
будь-яких інших активностей календарного чи сезонного характеру.
- Артист-менеджмент. Підбір і супровід виступу артистів для усіх видів подій та проєктів
у комплексі, переговори з артистами на максимально вигідних для комплексу умовах.
Супровід артиста у частині технічного та побутового райдерів, а також у роботі артиста
із сценарієм заходу. Повна відповідальність за процес реалізації виступу будь-яких
артистів.
- Розробка і реалізація масових заходів на комплексі, зокрема детальне продумування
фестивалів, складення програми та координація проведення проєкту.
- Ефективна взаємодія з колегами у частині підготовки і реалізації плану креативних
заходів та подій, зокрема у частині формування технічного завдання, виготовлення
усіх необхідних графічних і візуальних матеріалів, а також інших необхідних елементів
проєктів,
- Робота з інфлюенсерами та лідерами думок, а саме залучення їх до промоції комплексу
та його окремих проектів і послуг, медійного висвітлення окремих подій та створення
позитивного образу та іміджу комплексу в очах цільової аудиторії.

Наймасштабніший проект:
ФЕСТИВАЛЬ НЕЗАЛЕЖНОСТІ за участі більше 30 топових українських виконавців,
головним хедлайнером якого став МОНАТІК.

За період моєї діяльності провів більше 100 концертів українських та закордонних
зірок, близько 10 масштабних фестивалів (2000+ людей), більше 100 приватних подій
різних масштабів.
Добре розбираюсь в маркетингу та стратегіях просування бренду чи проекту, володію
навичками і розбираюсь в створенні контенту та візуального іміджу проектів а також
онлайн маркетингу. SMM підрозділ, маркетинг, ведення проектів, співпраця з
партнерами, та повна реалізація задумів та бажань - ЦЕ ПРО МЕНЕ!
Добре розбираюсь в ресторанному напрямку, а саме в стандартах обслуговування,
продажах та роботі з гостями, що підкреслює мої адміністративні навички.
Заснував концертну агенцію Artmarket Agency

Супермаркет Артистів на приватні події - компанія, що надає послуги артистів шоу-
бізнесу та розважального жанру на будь яку події чи свято.
За останні два роки організував близько близько 50 концертів артистів шоу-бізнесу на
приватних подіях.

Займаюсь організацією подій під ключ. Займаюсь організацією шоу програми для
приватних подій (весілля,корпортиви...)
Володію навичками художнього керівника який займається розробкою та реалізацією
творчих проектів в напрямку розваг та відпочинку гостей в закладі.

В організації приватних подій в мої обов’язки входило:

організація, планування і координація діяльності закладу під час здійсненні проектів,
розробка планів проведення рекламних та інших заходів або вечірок. А також
безпосередню участь в організації концертів та подій, пряма співпраця з артистами з
багатьох побутових і технічних питань. Котроль проведення події чи вечірки і
управління командою (фотографи, декоратори, діджеї, музиканти, смм,шоу балет
тощо).Також займаюся пошуком артистів і іншої розважальноїпрограми, а в
подальшому з ними ж співпрацюю.
Налагодження співпраці з event- агенціями, весільними агенціями;
Залучення бенкетів, урочистих подій, конференцій;
Моніторинг ринку нічних клубів та ресторанів Львова, Києва,Одеси, Москви та Європи.

Як івентор та арт організатор з досвідом:
Маю чітке бачення та вміння побудувати концепцію по розвитку проекту. В своїй роботі
керуюсь такою тезою як, “Люди головне”. Тому у всіх моїх проектах я будую тільки
робочі відносини з командою, через це вважаю що зі мною важко працювати так як, на
роботі я не “ДРУЖУ” а будую політику на досягнення результату будь-яким дієвим
методом. І саме це напевне є моїм не зовсім хорошим складником характеру.

Всі свої професійні навички направляю чітко на клієнто - орієнтованість та генерацію
відвідувачів і створення комфортних, доступних та якісних умов для кожного гостя чи
потенційного покупця, згідно напрямку діяльності кожного проекту яким, я займаюсь.
Моє завдання це - створення попиту на продукт та виділення його на ринку, але з
врахуванням сучасних тенденцій, напрямків та попиту на ринку. На мою думку, сфера
HORECA це діяльність яка, не має жодних правил та схем для розвитку та генерації
клієнта, сфера,яке потребую щоденних інновацій та впроваджень задля задоволення
потреб споживача’. Тому ніколи не керуюсь встановленими стандартами та рамками.
Головне правило даної сфери - “Дай гостю те що він хоче, але в своїй обгортці”

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: