Ірина
Фахівець з персоналу
- City of residence:
- Netishyn
- Ready to work:
- Slavuta
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10256346
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Троцюк Ірина Вікторівна
19 березня 1985 р.н.
Освіта: повна вища
м. Нетішин, пров. Миру, б. 14, кв. 55
тел. [
[
ОСВІТА:
1. Жуковський авіаційний технікум ім. В.А. Казакова, м. Жуковський, Московська обл., Росія.
Навчання у період з 01.09.2000 року по 30.06.2003 року.
Отримала кваліфікацію спеціаліста по державному та муніципальному управлінню по спеціальності державне та муніципальне управління.
Диплом з відзнакою № СБ 4083041.
2. Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», м. Рівне, Україна.
Навчання у період з 01.09.2004 року по 22.02.2008 року.
Отримала кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства.
Диплом № НВ 036895.
Досвід роботи:
1. В період з 2004 р. по 2014 р. - секретар приймальні. Виконавчий комітет Нетішинської міської ради.
Обов’язки: реєстрація, відправка, ведення реєстру вихідної кореспонденції; реєстрація та розносна книга розпоряджень міського голови; запис громадян до міського голови та заступників міського голови на прийом з особистих питань; ведення протоколів засідань; забезпечення організації роботи приймальні; забезпечення інформаційного зв'язку між керівником, його заступниками, структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, депутатами міської ради, підприємствами, установами, громадськими об’єднаннями та організаціями, населенням міста; виконання окремих доручень, розпоряджень міського голови та його заступників.
2. В період з 2014 р. по 2022 р. - інспектор з військового обліку відділу з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами. Виконавчий комітет Нетішинської міської ради.
Обов’язки: ведення військового обліку громадян; виключення з військового обліку військовозобов’язаних у разі їх вибуття в іншу місцевість; підтримка постійного зв’язку з відповідними відділами першого відділу Шепетівського РТЦК та СП з питань строків та способів звірки даних карток первинного обліку, внесення відповідних змін; оповіщення військовозобов’язаних та призовників; внесення в п’ятиденний термін до карток первинного обліку військовозобов’язаних змін, які стосуються сімейного стану, місця їх проживання, освіти, місця роботи і посади; підготовка та здача звітності щомісяця про зміну облікових даних військовозобов’язаних; звірка карток первинного обліку з картками форми П-2 підприємств, установ та організацій міста; вручення повісток військовозобов’язаним та призовникам; виявлення та повідомлення першого відділу Шепетівського РТЦК та СП щодо різного роду розбіжностей, неточностей, підробок у військових квитках та вжиття відповідних заходів за вказівкою Шепетівського РТЦК та СП; вихід на роботу у вихідні, святкові та неробочі дні з метою виконання невідкладної та непередбаченої роботи у понаднормовий час; підготовка звіту щодо проведеного оповіщення призовників на строковий призов; підготовка інформації про призовників, які ухиляються від призову.
3. З 2022 р. – по теперішній час - головний спеціаліст загального відділу. Виконавчий комітет Нетішинської міської ради.
Обов’язки: здійснення розгляду, реєстрації вхідної кореспонденції та звернень громадян; отримання та взяття на контроль повернутих з розгляду документів; визначення строків виконання вхідних документів та звернень громадян; ведення реєстраційно-контрольних карток; доведення документів до виконавців; перевірка правильності оформлення та відповідності форм виконання вимогам документів та резолюцій; реєстрація повісток про виклик у судові органи, ухвал, постанов та рішень суду, претензій, позовних заяв, які надходять до Нетішинської міської ради та її виконавчого комітету.
Професійні навички:
Впевнений користувач ПК. Знання програм MS Office (Word, Excel). Володіння мовами: українська - високий рівень, англійська - базовий рівень.
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, чесність, ввічливість, відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, вміння працювати в колективі, здатність до швидкого навчання, наполегливість у роботі та націленість на результат. До роботи ставлюсь з максимальною віддачею.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, 2 дітей: син 2007 р.н., донька 2016 р.н.
Захоплення – книги (читання), вишивка.
Similar candidates
Інспектор відділу кадрів
Slavuta
Фахівець з кадрової роботи
Slavuta
Менеджер з персоналу
Slavuta
Менеджер з персоналу
9000 UAH, Slavuta
Завідуючий складу, бухгалтер, кадровик, оператор
15000 UAH, Slavuta, Shepetivka
Інспектор з кадрів, оргвідділу, охорони праці, економіст, бухгалтер
17000 UAH, Slavuta