Resume from May 28, 2024 PRO

Екатерина

Економіст

Age:
56 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст

from 08.2018 to now (5 years 9 months)
КП, Одеса (IT)

-реєструю матеріальні витрати підприємства та веду їх облік, готую звіти по матеріальним витратам та прогнозні планово- економічні розрахунки;
-організую роботу з господарського обслуговування підприємства, у тому числі робіт із приймання, зберігання і видавання товарно-матеріальних цінностей, раціонального їх розміщення у приміщеннях, та зберігання;
-забезпечую діяльність складського господарства. Відповідаю за організацію і здійснення прийому, відпустки, зберігання, сортування і переміщення товарно-матеріальних цінностей (далі - ТМЦ), які надходять від постачальників. Перевіряю відповідність цінностей, які приймаю, супровідним документам, базовим артикулам, штрих-кодам. Приймаю на склад, зберігаю і видаю зі складу різні товарно-матеріальні цінності. Веду облік наявних на складі залишків ТМЦ та звітну документацію про їх рух;
-здійснюю видавання товарно-матеріальних цінностей з точним дотриманням правил оформлення складських операцій і здавання первинних прибутково-видаткових документів;
-складаю заявки на матеріальні ресурси, з необхідними обґрунтуваннями і розрахунками, складаю баланси матеріально-технічного забезпечення;
-здійснюю щорічну звірку. Виявляє надлишки та нестачу. Оформляю документи належним чином;
- Видаю витратні матеріалі для монтажних робіт зі складу КП. Готую Акті видачі та підписання. Списую витратні матеріалі.
-ввожу в експлуатацію основні засоби згідно з Наказами керівництва.
Складаю акти введення в експлуатацію. Створюю картки основних засобів у встановленій програмі;
-провожу списання обладнання та матеріальних активів. Створюю Акти списанння;
-здійснюю переміщення основних засобів по КП відповідно до внутрішніх документів;
-здійснюю щорічну інвентаризацію основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів;
-проводжу утилізацію та списання старого обладнання. Складаю акті списання.

Директор

from 01.2004 to 12.2018 (14 years 11 months)
ПП "ВУД", Одесса (Лесная промышленность, лесообработка)

• Оптова торгівля лісопродукцією, робота з юридичними особами, розрахунок рентабельності майбутньої угоди, укладання договорів, контроль доставки товару за призначенням. Проведення взаєморозрахунків та звірок з постачальниками та замовниками. Ведення адміністративної діяльності фірми. , сертифікати, якісне посвідчення, рахунки тощо) • підготовка документів: договори, акти, кошториси, протоколи угоди, накази, накладні та ін. Робота з банківською випискою , відстеження інформації надходження на банківський рахунок оплати за виконані послуги, складання платіжних документів.Робота з банківською випискою, відстеження інформації про надходження на банківський рахунок оплати за виконані послуги, складання платіжних документів. Оформлення митної документації, робота з митницею та з брокерами

Education

Одесский государственный университет им. Мечникова И.И.

Бухгалтер.Бухгалтерский контроль и анализ государственной деятельности. Бухучет и аудит., Одеса
Higher, from 1992 to 1996 (4 years)

Одесский государственній униврситет им. Мечникова И.И.

Биолог. Преподователь биологии и химии, Одесса
Higher, from 1986 to 1992 (6 years)

Additional education and certificates

Международный тренер Майкл Бэнк, "Профессиональные продажи"

2004 г., 1 месяц

Международный тренер Майкл Бэнк, "Управление продажами"

2004 г. , 1 месяц

Одесский национальній политехнический университет. "Политех-Консалт". Бухгалтерский учет с использованием 1-С бухгалтерии.

2011 г., 1 год

Knowledge and skills

MS Word MS PowerPoint Почтовый клиент Клиент-Банк Банковское дело MS Excel Коммуникабельность Экономический анализ продаж

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: