Resume from April 30, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10278290

Заступник керівника департаменту з логістики, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу по роботі з клієнтами

from 06.2023 to now (11 months)
Транспорт, логістика

Досвід:
-Участь у розробці транспортної стратегії на фінансовий місяць, квартал, рік;

-Контроль та забезпечення безперебійної організації роботи департаменту;

- Здійснення постійного моніторингу перевезень та оптимізація процесів;

Організація процесів від отримання заявки на перевезення до кінцевого етапу надходження оплат від замовника;

Контроль процесу документообігу;

Робота з рекламаціями, та вирішення спірних питань;

Робота з замовниками для визначення потреб, тощо...

Вмію розставляти пріоритети, самостійна та маю самомотивацію, орієнтацію на результат.

Заступник керівника відділу з логістики

from 02.2021 to 06.2023 (2 years 4 months)
Компанія прихована, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Маю досвід:
• організація та налаштування логістичних процесів компанії та структури підрозділів з «нуля» до повної реалізації;
• організація та повний контроль складських процесів від закупівель до передачі товару клієнтові;
• проведення інвентаризацій;
• укладання договорів з постачальниками, складськими та логістичними операторами, постачальниками послуг з митного оформлення, експедиторськими компаніями (імпортні/внутрішні перевезення);
• розробка та створення нормативної бази та інструментів для логістичного процесу;
• організація, координація та управління всіма логістичними процесами компанії: транспортний процес наземної доставки, прибуття/зберігання/відвантаження товару замовнику;
• контроль якості;
• створення повного пакета документів (рахунки, прайс-листи, специфікація);
• контроль документообігу (декларація, рахунки-фактури, сертифікат походження, пакувальні листи, прайс-листи, специфікація);
• здійснення перепакування відповідно до українських вимог;
• управління рухом запасів;
• активізація роботи інших відділів;
• контроль виставлення рахунків та оплати;
• обробка замовлень в системі 1C та ERP;
• оптимізація операційних процесів;
• управління процесом повернення палет від замовників, робота з рекламаціями;
• співпраця та проведення перемовин з клієнтами;
• участь у розробці та впровадженні успішних практик для покращення співпраці з замовниками і зниження витрат компанії;

Менеджер з логістики

from 05.2018 to 02.2021 (2 years 9 months)
Прихована компанія, Київ (Транспорт, логістика)

• Підтримка високого рівня логістичного сервісу щодо кожного клієнта;
• Впровадження спільних логістичних ініціатив з замовниками;
• Контроль Е2Е (end to end) процесу доставки продукції;
• Оптимізація операційних процесів;
• Розглядання рекламацій та вирішення оперативних питань;
• Управління процесом повернення палет від замовників;
• Участь у розробці та впровадженні успішних практик для покращення співпраці з замовниками і зниження витрат компанії;
• Надання щомісячного звіту для відділу фінансів;
• Робота з дебіторською заборгованістю;
• Ведення документообігу для кожного клієтна відштовхуючись від потреб та запитів.
Моїми клієнтами були такі компанії як: Campari, Unilever, Beiersdorf Ukraine, Artwinery , тощо...
Маю досвід роботи в системах 1С, ERP, CRM, Dynamics, NAV та інші);

Customer service manager

from 09.2017 to 04.2018 (7 months)
Прихована компанія, Київ (Легка промисловість)

• Оперативна обробка вхідних запитів від клієнтів.
• Ведення клієнтів в системі NAV (Навіжен) від замовлення до отримання товару або послуги.
• Ведення перемовен з кліентами та робота з рекламаціями.
• Контроль дебіторської заборгованості.

Керівник бюро планування та підготовки виробництва

from 10.2013 to 06.2017 (3 years 8 months)
Прихована назва, Харків (Металургійна промисловість, металообробка)

• організація реєстрації та обліку замовлень на проектування та виготовлення оснастки, графіків технічної підготовки виробництва, а також передача конструкторської документації на технологічне оснащення до інших підрозділів;
• організація ходу виготовлення технологічного оснащення в цехах, а також внесення змін та відстеження графіків технологічного оснащення у програмі Лоцман;
• складання розпорядження по режиму роботи управління та виконання контролю виконання;
• складання звітів про впровадження інновацій (технологічна частина);
• складання щомісячних планів та звітів роботи управління;
• складання та узгодження графіків відпусток управління;
• контроль за дотриманням трудової та виробничої дисципліни управління;
• організація та підбір персоналу для підрозділу. Робота зі складанням та веденням штатного розкладу.

Education

МІПО НТУ ХПІ

"Менеджмент організації", кваліфікація "менеджер-економіст", Харків
Higher, from 2006 to 2008 (2 years)

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Факультет інтегрованих технологій, спеціальність «Автоматизовані системи управління», Харків
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Knowledge and skills

Уважність Організація внутрішніх перевезень Організація міжнародних перевезень Самостійне прийняття рішень Комунікабельність Здатність до навчання Користувач 1С MS Excel Водійські права кат. B Користувач ERP-системи

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: