Resume from February 28, 2024 File

Віталій

Керівник відділу маркетингу, маркетолог

Age:
49 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Досвід роботи:
Загальний стаж роботи – 24 роки
Стаж роботи у сфері маркетингу – 17 років

Березень 2020 – теперішній час
ТОВ «ВІТОЛ», м. Одеса
Спеціалізація компанії: торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт
Автоаксесуари та інструмент
Портфель брендів: Vitol, Alloid, Elephant, Pulso, Sturmovik та ін.
Структура компанії: Керуюча компанія + 7 філій по Україні

Керівник відділу маркетингу (Центральний офіс)

• Аналіз продуктового портфеля компанії, виявлення зон зростання;
• Побудова маркетингової стратегії, планів та бюджетів
• Розробка та впровадження трейд-маркетингових заходів для різних категорій В2В та В2С клієнтів, аналіз ефективності;
• Аналіз ефективності проведення маркетингових активностей (онлайн та офлайн);
• Планування та проведення національних рекламних кампаній в офлайн та онлайн каналах;
• Пошук підрядників, замовлення POSM-матеріалів, поліграфічної продукції та торгівельного обладнання;
• Робота з сайтом, внутрішня оптимізація та наповнення rich- контентом
• Діджитал маркетинг ( Google Ads, Facebook Ads, колаборації з блогерами, та інші канали)
• Організація та проведення тематичних фотосесій, відеозйомок для YouTube та Tik-Tok
• Керівник відділу (7 співробітників за напрямками: дизайн, фото, відеопродакшн, SMM)

Головні досягнення:
• Досягнення показнику найкращого року продажів у 2021 (зростання на 30% порівняно з 2020 роком)
• У 2023 році виконання показників продажів за 2021 рік, на падаючому ринку: -25%
• 100% зростання роздрібних продажів на сайті за період 2023 року
• В якості приклада у жовтні 2023 проведена масштабна рекламна компанія з залучанням блогера. «SRT люто рекомендує VITOL» - більше 80 бордів по 7 містах, Google реклама, та соцмережі, реклама в ТТ – приріст 58%

Підпорядковується: Генеральному директору
Безпосередньо підпорядковані: 7 осіб

Серпень 2009г. - Жовтень 2019 року.
Група компаній ADIS, м. Одеса
Спеціалізація компанії: офіційний дилерський центр
Бренди: Mitsubishi, Subaru, Peugeot, SEAT, SsangYong

Керівник відділу реклами та маркетингу

• Розробка та реалізація планів маркетингових заходів, розробка рекламних бюджетів;
• Прогнозування ринку продажу автомобілів, ціновий технічний аналіз автомобілів;
• Моніторинг тенденцій автомобільного ринку, аналіз діяльності конкурентів;
• Медіапланування, підготовка та розміщення рекламних матеріалів та статей у пресі, Інтернеті, ТБ, радіо, зовнішній рекламі;
• Підготовка та проведення івент-заходів: презентацій, днів відкритих дверей, тест-драйвів, участі у виставках;
• Розробка та наповнення корпоративних сайтів, контроль просування, контекстна реклама, підготовка статей та прес-релізів для сайтів та форумів;
• Аналіз проведеної діяльності, оцінка ефективності, підготовка звітів;
• Розробка програм лояльності та акцій для сервісного центру;
• Оформлення екстер'єру та інтер'єру салонів за корпоративними стандартами;
• Робота з контрагентами, ведення діловодства.

Головні досягнення:

• Старт та розкрутка автосалонів нових брендів Subaru, Peugeot, SEAT
• Залучання додаткових кліентів завдяки промо активностям
• Як приклад івент на відкриття салону SEAT «SEAT ODESSA ROADSHOW» 2013. Автопробіг та тестдрайви на 5 локаціях, з трансляцією на радіо, промо та подарунки, соцмережі. Після активності продано3 авто, зібрана база заінтерисованих клієнтів

Підпорядкування: Власникам компанії.
Безпосередньо в підпорядкуванні: до 2-х осіб

січень 2005 – січень 2009
Концерн "Оверлайн", м. Одеса

Спеціалізація компанії: виробництво алкогольних напоїв
Портфель брендів: Мягков, Штурман, Одеса, ЛьОдессіка

Менеджер з реклами, департамент маркетингу

• Керівництво рекламним відділом (2 співробітника в підпорядкуванні);
• Розробка бюджету рекламних матеріалів на основі маркетингового плану;
• Розробка та впровадження системи інтегрованих маркетингових комунікацій для кожного з брендів;
• Проведення тендерів, укладення договорів з 40 контрагентами - виробниками рекламних матеріалів по всій Україні;
• Робота з рекламними агентствами (підготовка брифів, аналіз і контроль виконання проекту);
• Участь у розробці, підготовці та проведенні рекламних та трейд-маркетингових заходів;
• Оптимізація процесів замовлення та розповсюдження рекламних матеріалів.

Підпорядковується: Директору з маркетингу
Безпосередньо в підпорядкуванні: 2 людини

Головні досягнення:

• Проведення всеукраїньских промо активностей та подарункових акцій у торгівельних мережах, приріст продажів у каналі 50%
• зниження витрат за рахунок опитимізації по виготовленню у 2006 році склало 15%.

2000 – 2004
Рекламна компанія "МиР". Одеса, Україна
Спеціалізація компанії: реклама агенція повного циклу

Керівник відділу

• Створення, організація роботи та управління рекламним відділом (3 співробітника);
• Розробка рекламних кампаній та медіапланів для 50 клієнтів, серед яких BAT-Україна, Winner-Ford, EFES-Україна, Імексбанк, торговельна мережа «Копійка» та ін.;
• Робота з підрядниками, організація участі компанії у виставках, інформаційна підтримка сайту компанії;
• Створення з нуля та організація ефективної роботи відділу з монтажу та обслуговування мережі рекламних конструкцій (понад 100 площин);
• Створення та організація роботи нового інформаційно-літературного видання (Міська газета «Я», тираж понад 20 тис. примірників на місяць)
• Розробка та проведення івент-заходів.

Підпорядкування: Директору
Безпосередньо підпорядкований: 3 людини

Освіта:
Одеський державний економічний університет
Друга вища освіта
Факультет менеджменту організацій
2004 - 2006

Одеський державний політехнічний університет
Факультет: Машинобудування, Робототехніки
1993 – 1999

Додатково:
Дата народження: 28.08.1974
Сімейний стан: розлучений, двоє дітей

Знання мов - російська, українська, англійська (середній рівень)
Комп'ютерна грамотність - просунутий користувач MS Office, графічні програми: Corel DROW, Photoshop, 1С
Водійське посвідчення категорії «В», особистий автомобіль Daewoo Lanos

Особисті характеристики - націленість на результат, аналітичний стиль мислення, порядність, вміння працювати в умовах багатозадачності, вміння працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: