Resume from March 21, 2024 File

Лариса

Фахівець з розробки навчальних курсів та проєктів

Age:
54 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бобер Лариса Петрівна
Фахівець з розробки електронних курсів для дистанційного навчання, розробник освітніх проєктів, викладач
~30 000 грн
Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.
Вік:54 роки
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Методист відділення навчально-методичної роботи
з 02.2018 по нині (5 років 10 місяців)
Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції», Київ (засновник Національна поліція України).
Мій досвід роботи і сфера компетенцій:
• Розробка та впровадження освітніх програм підготовки здобувачів освіти, зосереджених на формуванні та розвитку їх ключових та професійних компетентностей.
• Розробка програм навчальних предметів, контенту навчальних занять (очних і дистанційних), планування форм їх проведення та методичний супровід із застосуванням широкого спектру інноваційних методів.
• Розробка унікальних прототипів, шаблонів планів-конспектів навчальних занять для підвищення консистентності та ефективності навчального процесу.
• Довготривалий досвід командної роботи з розробки та впровадження інноваційного проєкту проблемно-орієнтованого навчання (PBL), що реалізований як повний технологічний цикл в Академії патрульної поліції вперше в Україні і спрямований на компетентнісну практику вирішення проблем у професійній діяльності здобувачів освіти.
• Розробка та реалізація програм навчання для підготовки фасилітаторів, зосереджених на принципах PBL, проведення циклу тренінгів з навчання фасилітації за власним проєктом.
• Використання інноваційних методик PBL навчання для концентрації, масштабування та поглиблення комплексу компетентностей здобувачів освіти з метою їх підготовки їх до професійних дій в реальних ситуаціях службової діяльності.
• Розроблення тестів різних рівнів складності, проблемних ситуацій та практичних завдань для оцінювання різних аспектів знань та навичок.
• Створення навчальних електронних курсів з використанням сучасних технологій та інтерактивних засобів для поліпшення процесу навчання. Розробка та впровадження інтерактивних навчальних матеріалів для підтримки освітніх програм.
• Інтеграція нових технологій та методик в універсальни шаблони для забезпечення сучасності та відповідності стандартам професійного навчання та стандартам e-learning.
• Створення унікальних методичних рекомендацій для педагогічного проєктування, тренінгів та електронного навчання.
• Підтримка викладачів у підготовці та проведенні лекційних та практичних занять.
• Дружня взаємодія з навчальними платформами Moodle, інтерактивними продуктами Atlassian, H5P, Lucid, Canva, Genially, Zoom (з використанням групових кімнат для обговорень), Google Classroom, Power BI (для візуалізації аналітичних матеріалів). Підтримка викладачів у використанні цих цифрових інструментів для покращення навчання та оцінювання.
Завідувач практики, викладач логіки
з 11.2009 по 01.2018 (7 років 2 місяці)
ДВНЗ "Університет менеджменту освіти", Київ (освіта (вища))
• Організація практичної підготовки та стажування здобувачів освіти.
• Керівництво практикою, контроль за дотриманням умов проходження та виконання вимог освітньої програми.
• Викладання навчальної дисципліни (логіка).
• Розроблення навчальних планів і програм, навчального навантаження, підготовка аналітичного блоку результатів діяльності.
• Надання консультацій студентам та організація самостійної роботи.
• Участь у проведенні наукових досліджень та публікація результатів.
Освіта
ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
• магістр, спеціальність: Менеджмент, спеціалізація "Управління навчальним закладом" (2020 р), Київ. з 12.2018 по 05.2020 (1 рік 5 місяців)
Захист дипломного проекту "Управління впровадженням електронного навчання у процесі підготовки поліцейських"
• магістр, спеціальність: Управління персоналом і економіка праці, кваліфікація магістр з управління персоналом та економіки праці (2,5 роки, рік закінчення 2009 р).
Професійні та інші навички
• Експертні знання та навички у розробці та впровадженні проблемно-орієнтованих навчальних проєктів.
• Висока кваліфікація у підготовці фасилітаторів за методикою PBL.
• Вміння створювати інноваційні навчальні програми, орієнтовані на практичність та реальні виклики сьогодення у різних сферах.
• Використання сучасних педагогічних методик та технологій.
• Розробка e-learning на платформі Moodle з інтерактивними інтеграціями за принципами педагогічного дизайну (4 роки досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
• Використання цифрових інструментів та програм для створення візуально привабливих та ефективних навчальних ресурсів. Просунутий, використовую в даний час.
• Адміністрування і тьюторство навчальних курсів в Google Classroom (2 роки досвіду).
• Методичний супровід навчальних курсів та e-learning (5 років досвіду)
Вільно, використовую в даний час.
• Організаційні навички та здатність до мультизадачності.
• Комунікабельність та вміння працювати в команді.
• Розвинуті м’які навички, вміння використовувати можливості, працювати з різноплановою, неструктурованою інформацією, в умовах невизначеності та ризику, завжди завершувати процеси та досягати найефективніших результатів.
• Здатність до раціонального планування дій та прийняття рішень.
Додаткова інформація
• Участь у навчальних курсах і семінарах для підвищення кваліфікації та отримання досвіду фасилітації.
• Участь у конференціях та семінарах щодо розвитку методик PBL в освітній сфері.
• Опубліковані статті. тези доповідей та матеріали з питань проблемно-орієнтованого навчання та педагогічного дизайну при проєктуванні електронних навчальних курсів, а також застосування моделей вирішення проблем в практиці професійної діяльності.
• В даний час розробляю власний коуч-проєкт у сфері вирішення проблем в бізнес-організаціях та пов’язаних аспектів акселерації системи мікрокваліфікацій (мікронавчання) в освітній та соціальній сфері.
Soft-skills
• Маю широкий спектр "м'яких" навичок, які дозволяють застосовувати професійні компетентності в різних сферах соціально-економічної діяльності, незалежно від її специфіки.
• Володію глибокими аналітичними здібностями, вмію виділяти головне, систематизувати та структурувати інформацію, налагоджувати зв'язки та позитивні, конструктивні взаємовідносини, працювати в команді.
• Здатна до високої концентрації, робочої продуктивності, до створення артефактів і нових інтелектуальних продуктів.
• Вмію критично та стратегічно мислити, планувати і алгоритмізувати виконання оперативних завдань для досягнення найефективніших результатів.
• Здатна до технічної реалізації складних завдань і проєктів. Готова до впровадження інновацій, швидко опановую новий матеріал з будь-якої сфери діяльності, використовую творчий підхід до розробки теоретичних моделей, їх адаптації до різних систем.
• Володію техніками аргументації та ефективної комунікації, розумію важливість соціальної, професійної та міжособистісної взаємодії.
• Захоплююсь фотографією як мистецтвом, маю авторське портфоліо та досягнення у презентаціях творів візуального мистецтва на виставках (з 2013 року) та у соціальних мережах.
Facebook [open contact info](look above in the "contact info" section)

Знання мов
• Українська ─ вільно
• Англійська ─ початковий

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city