Resume from April 18, 2024 File

Ельвіра

Менеджер з продажу (меблі)

Age:
50 years
City:
Horishni Plavni

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЕЛЬВІРА МЕРКУЛОВА
ПРО СЕБЕ

Енергійний керівник, який здатний налагодити та організувати роботу підприємства. Виконавча
та скрупульозна до доручених завдань. Орієнтована на якісне виконання поставлених завдань у
короткі терміни, а також роботу при інтенсивному та щільному графіку зайнятості.

Phone: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОСВІД РОБОТИ

Керуюча магазином Prostor 01/2021-12/2021

- Організація ефективної роботи магазину;

- Організація ефективної роботи персоналу;

- Забезпечення якісного обслуговування покупців;

- Навчання та розвиток персоналу магазину;

- Забезпечення виконання KPI;

- Взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами;

- Забезпечення високих стандарти мерчендайзингу;

- Підвищення лояльність покупців.

Адміністратор та Топ-менеджер салону 2017-2021

- Здійснення спільного керівництва та організації роботи філій «Меблі Плаза» та «Арсенал» у
меблевій асоціації «Перша Меблева Корпорація»;

- Ведення переговорів із постачальниками;

- Визначення розмірів знижок, забезпечення своєчасного надходження товарів;

- Формування асортименту та роздрібних цін;

- Аналіз роботи існуючого персоналу, планування та оцінка потреби в персоналі;

- Оцінка потреби у навчанні, пошук та відбір персоналу;

- Адаптація нових співробітників;
- Розробка системи мотивації працівників;

- Розробка та впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку;

- Розробка та впровадження положень щодо роботи з персоналом, кодексу корпоративної
культури, кадрової політики, атестація;

- Участь у продажах товару преміум класу;

- Оформлення замовлень для постачальників, контроль постачання;

- Моніторинг ринку, визначення конкурентних сегментів та ключових клієнтів;

- Контроль роботи підлеглих;

- Контроль цінників та викладення товару;

- Оформлення торгово-виставкового залу та вітрин згідно з встановлених стандартів компанії;

- Контроль виробничого процесу матеріальних цінностей;

- Проведення інвентаризації;

- Ведення бухгалтерії в 1С;

- Висунула ідею та сприяла відкриттю нових точок продажів.

Адміністратор, заступник директора мережі салонів «Вілена» та «Престиж» 2013-
2016

- Здійснення спільного керівництва та організація роботи філій;

- Забезпечення виконання планів продажу;

- Оперативне планування роботи співробітників;

- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

- Ведення переговорів на всіх рівнях;

- Відкриття нових точок продажу;

- Підбір та навчання персоналу;

- Формування звітності "Вілена", "Престиж"

2

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: