Resume from May 15, 2024

Олена

Менеджер з адміністративної діяльності, документознавец, управління персоналом (HR, рекрутинг)

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
58 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet

Additional information

Никифоренко Олена Георгіївна
м. Дніпро, Чечелівський р-н, вул. Макарова. Т. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: Офіс -менеджер. Робота менеджером з адміністративної діяльності та управління. Документообіг. Управління персоналом, HR, рекрутінг. Менеджер з закупівлі і з продажу.
Про себе: Маю аналітичне і логічне мислення, вмію працювати з інформацією, узагальнювати. Відповідальна, цілеспрямована, не боюся експериментувати. Інженер-технар. Правдива , відкрита, доброзичлива
Освіта: 1986-1992 Дніпропетровська Металургійна академія, інженер з приладобудування та автоматики (КІП і А), інженер-теплотехнік.
1980-1984 Дніпропетровський Монтажний технікум, архітектор.
Додаткова освіта:
Березень – травень 2011 Курси підвищення кваліфікації. Національний Гірничий Університет "Бізнес-адміністрування, менеджмент та адміністрування"
грудень 2008 - лютий 2009 Курси підвищення кваліфікації. Національний Гірничий Університет «Комп'ютерні технології в дизайні: автоматизоване проектування».
2004р. - Тренінги: Управління персоналом, управління процесами, ефективні комунікації, тайм-менеджмент.
Травень - червень 1999 р.: Маркетингові курси: маркетингове планування, аналіз та контроль, умови успіху, мотивація мети, психоаналіз.
Досвід роботи:
•2012 – 2016 рр. ФОП сфера продаж (непродовольчі товари)
•Жовтень. 2011 – серпень 2012 ТОВ «НСК », імпорт - прямі поставки електротехнічної продукції з Німеччини. ТОВ «НСК» було офіційним представником компанії «BG electric e.K» на території України (див. ТОВ «Ексімсервіс»). Керівник відділу . Інженер. Технічний спеціаліст (див. ТОВ «Ексімсервіс»).+ Зовнішньоекономічна діяльність, митне оформлення вантажів. Документообіг. Рекрутінг.
•Серпень 2009 – листопад 2010 ТОВ «Ексімсервіс», імпорт - прямі поставки електротехнічної продукції з Німеччини. ТОВ «Ексімсервіс» було офіційним представником BG electric e.K в Україні. BG electric знаходиться в Німеччині і є офіційним представником європейських компаній, виробників промислової електроніки та комплектуючих для автоматизації виробничих процесів.
Комерційний та управлінський менеджер. Технічний спеціаліст. Інженер-менеджер.
- координація замовлень: - підготовка і розміщення замовлень в Німеччині, доставка клієнтам.
- технічні переговори.
- аналіз продажів і ціноутворення.
- укладання договорів з клієнтами і перевізниками, контроль за виконанням зобов'язань за договорами.
- документообіг, первинний облік, контроль платежів за рахунками.
Досягнення: Виведення компанії на промисловий ринок.
•Вересень 2004 – жовтень 2008. ТОВ "Планета Сервіс-К".
Заступник директора з напрямку. Управляюча магазинами (Менеджер зі справ та адміністративно-господарської діяльності). Роздріб.
- управлінський, адміністративний та господарський облік.
- організація, управління, взаємодія з іншими підрозділами.
- організація і контроль на внутрігосподарської діяльності, облік.
- укладення договорів: оренди, на комунальні послуги та господарську підтримку, на охорону об'єктів.
- контроль за виконанням зобов'язань за договорами.
- оптимізація роботи персоналу торгових точок і відділу.
- бюджетування та контроль коштів.
- первинний облік, контроль платежів за рахунками.
- облік МТЦ, основних засобів. - оптимізація витрат.
- відкриття нових магазинів; планування, розрахунок, інжиніринг, розстановка і замовлення обладнання.
- виведення магазинів на економічно вигідний рівень.
- планування продажів і товарообігу, цінова політика.
- аналіз обліку продукції та продажів.
- рекрутінг, управління персоналом, навчання, мотивація та інше.
- управління командою з 40 чоловік.
Досягнення: Виконання планових показників, своєчасне відкриття нових успішних торгових точок, створення ефективної команди: організація та контроль системи навчання персоналу; оптимізація витрат.
•Вересень 2002 р. - березень 2004 р. ТОВ фірма "Маска". Заступник директора. Керуючий бізнесом, кафе. Управління підприємством, адміністративно-господарська діяльність, діловодство. Організація матеріально-економічного забезпечення та контролю за діяльністю підлеглих співробітників. Робота з постачальниками і клієнтами. Здійснення взаємодії підприємства з державними та адміністративними органами, оформлення дозвільних документів та правовстановлюючих документів. Управління персоналом.
•Квітень 2000-жовтень 2001. ТОВ "Ренес". Завідувач складом, керуючий бізнесом. Оптова та роздрібна торгівля алкогольними та харчовими продуктами. Укладання договорів. Планування закупівель, відвантажень, контроль дебіторської заборгованості. Виконання плану продажів. Управління, організація і контроль діяльності підлеглих співробітників. Узгодження складу з роботою інших структурних підрозділів. Ведення первинної бухгалтерської документації.
•Жовтень. –Листопада. 1998 р. ПК «Лідер», помічник директора. Будівельні матеріали, маркетингові та статистичні дослідження в розширенні діяльності компанії.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: