Ukraine's #1 job site
- File
Валентина
Адміністратор
- Age:
- 51 years
- City:
- Zaporizhzhia
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10304149/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Букреєва Валентина Олександрівна
Освіта:
Запорізьский торговий технікум
Спеціальність – товарознавство та організація торгівлі непродовольчими товарами.
Квалифікація – товарознавець-організатор
Досвід роботи у торгових підприємствах більше 15 років. Робота з первинною документацією,
складання звітів, организація торгівлі, работа с постачальниками, проведення акцій, робота з
персоналом.
2020-2023. Бізнес центр ООО «Бізнес Плаза». Старший адміністратор.
Обов’язки:
- Відкриття та закриття, постановка об’єкта на сигналізацію згідно з режимом та графіком роботи.
- Зустріч орендарів та відвідувачів. Консультація за потреби.
- Проводити розрахункові операції з орендарями.
- Продаж абонементів та додаткових послуг.
- Складати та щодня вести графік роботи персоналу, графік оренд, графік по абонементам.
- При необхідності відкривати та підготовувати приміщення до оренди.
- Проводити відбір претендентів на посаду прибиральниці та завгоспу.
- Управління роботою персоналу. Видача ключів персоналу центру.
- Формування заявок та замовлення витратних матеріалів.
2019-2020. Центр відновлення здоров’я. Адміністратор.
Обов’язки:
- Робота з клієнтами, надання високого рівня сервісу.
- Консультація клієнтів стосовно послуг центру.
- Складання графіка роботи співробітників.
- Розрахунок з клієнтами.
- Робота з вхідними/вихідними дзвінками.
- Презентація послуг центру.
- Оформлення документації з занесенням у спеціальні програми.
- Взаємодія з персоналом центру.
- Підтримка комфортної атмосфери у центрі.
2011-2019. ПАТ «Карло Пазоліні Трейдінг». Керуючий магазином взуття.
Обов’язки:
- Відкриття магазина з нуля.
- Підбір персоналу з урахуванням професійних здібностей претендентів.
- Адаптація, навчання та проведення тренінгів з персоналом, аттестація персоналу.
- Складення денних, тижневих та місячних звітів.
- Складання щомісячних графіків роботи, визначення фонду робочого часу персоналу, ведення
бух.обліку, заробітної плати, табеля робочого часу.
- Облік товару.
- Контроль ведення касової дисципліни.
- Інкасація коштів, робота з банком.
- Складання заявок на підсорт товару.
- Дотримання концептуальних рішень бренду, представленності товару.
- Організація та проведення рекламних та заохочувальних акцій.
- Впровадження та виконання цілей та завдань, планових показників.
- Відвідування тренінгів у центральному офісі команії.
2007-2011. Агентство нерухомості. Агент з нерухомості.
Обов’язки:
- Аналітика ринку нерухомості (житлової, коменрційної)
- Моніторінг цін, пошук клієнтів
- Підбір варіантів. Ведення перемов. Укладання договорів.
2005-2007. ТОВ «Moda-Grupp» Директор мережі магазинів брендового одягу
«Sinequanone», «Etam», «Celio».
Обов’язки:
- Відкриття магазинів з нуля.
- Підбір персоналу з урахуванням професійних здібностей претендентів.
Складення денних, тижневих та місячних звітів.
- Інкасація коштів, робота з банком.
- Облік товару.
- Складання заявок на підсорт товару.
- Дотримання концептуальних рішень бренду, представленності товару.
- Організація та проведення рекламних та заохочувальних акцій.
- Відвідування тренінгів по мерчіндайзінгу від зарубіжних партнерів.
2004-2005. ТОВ РУШ, ТМ «Єва». Інспектор з інвентарізації
Обов’язки:
- Проведення щоденних інвентарізацій.
- Сприяння керуючому магазином у складанні замовлень на постачальника.
- Проведення моніторінгу, зняття зрізу цін на аналогічний товар у мережах конкурентів.
- Оприбуткування товару, що надходить до магазину та видача його у торговий зал.
- Складання звітів.
2001-2003. Компанія «Коллінз». Директор магазину.
Обов’язки:
- Підбір персоналу магазина
- Тренінги з персоналом з мерчендайзінгу
- Навчання персоналу коректній поведінці та роботі з клієнтами.
- Відвідування сезонних виставок у головному офісі «Колінз-Україна» у місті Київ, підбір коллекції
та складання заявок на товар з урахуванням попиту покупців.
- Проведення святкових та сезонних акцій спрямованних на залучення покупців та створення
лояльного ставлення до торгової марки «Колінз».
Додатково: знання програм – Word, Excel, «Утиліта», «Спрут», «Торгівля»,1С
Сімейний стан: Одружена. Маю сина.
Контактні данні: [open contact info ](look above in the "contact info" section). місто Запоріжжя.
Освіта:
Запорізьский торговий технікум
Спеціальність – товарознавство та організація торгівлі непродовольчими товарами.
Квалифікація – товарознавець-організатор
Досвід роботи у торгових підприємствах більше 15 років. Робота з первинною документацією,
складання звітів, организація торгівлі, работа с постачальниками, проведення акцій, робота з
персоналом.
2020-2023. Бізнес центр ООО «Бізнес Плаза». Старший адміністратор.
Обов’язки:
- Відкриття та закриття, постановка об’єкта на сигналізацію згідно з режимом та графіком роботи.
- Зустріч орендарів та відвідувачів. Консультація за потреби.
- Проводити розрахункові операції з орендарями.
- Продаж абонементів та додаткових послуг.
- Складати та щодня вести графік роботи персоналу, графік оренд, графік по абонементам.
- При необхідності відкривати та підготовувати приміщення до оренди.
- Проводити відбір претендентів на посаду прибиральниці та завгоспу.
- Управління роботою персоналу. Видача ключів персоналу центру.
- Формування заявок та замовлення витратних матеріалів.
2019-2020. Центр відновлення здоров’я. Адміністратор.
Обов’язки:
- Робота з клієнтами, надання високого рівня сервісу.
- Консультація клієнтів стосовно послуг центру.
- Складання графіка роботи співробітників.
- Розрахунок з клієнтами.
- Робота з вхідними/вихідними дзвінками.
- Презентація послуг центру.
- Оформлення документації з занесенням у спеціальні програми.
- Взаємодія з персоналом центру.
- Підтримка комфортної атмосфери у центрі.
2011-2019. ПАТ «Карло Пазоліні Трейдінг». Керуючий магазином взуття.
Обов’язки:
- Відкриття магазина з нуля.
- Підбір персоналу з урахуванням професійних здібностей претендентів.
- Адаптація, навчання та проведення тренінгів з персоналом, аттестація персоналу.
- Складення денних, тижневих та місячних звітів.
- Складання щомісячних графіків роботи, визначення фонду робочого часу персоналу, ведення
бух.обліку, заробітної плати, табеля робочого часу.
- Облік товару.
- Контроль ведення касової дисципліни.
- Інкасація коштів, робота з банком.
- Складання заявок на підсорт товару.
- Дотримання концептуальних рішень бренду, представленності товару.
- Організація та проведення рекламних та заохочувальних акцій.
- Впровадження та виконання цілей та завдань, планових показників.
- Відвідування тренінгів у центральному офісі команії.
2007-2011. Агентство нерухомості. Агент з нерухомості.
Обов’язки:
- Аналітика ринку нерухомості (житлової, коменрційної)
- Моніторінг цін, пошук клієнтів
- Підбір варіантів. Ведення перемов. Укладання договорів.
2005-2007. ТОВ «Moda-Grupp» Директор мережі магазинів брендового одягу
«Sinequanone», «Etam», «Celio».
Обов’язки:
- Відкриття магазинів з нуля.
- Підбір персоналу з урахуванням професійних здібностей претендентів.
Складення денних, тижневих та місячних звітів.
- Інкасація коштів, робота з банком.
- Облік товару.
- Складання заявок на підсорт товару.
- Дотримання концептуальних рішень бренду, представленності товару.
- Організація та проведення рекламних та заохочувальних акцій.
- Відвідування тренінгів по мерчіндайзінгу від зарубіжних партнерів.
2004-2005. ТОВ РУШ, ТМ «Єва». Інспектор з інвентарізації
Обов’язки:
- Проведення щоденних інвентарізацій.
- Сприяння керуючому магазином у складанні замовлень на постачальника.
- Проведення моніторінгу, зняття зрізу цін на аналогічний товар у мережах конкурентів.
- Оприбуткування товару, що надходить до магазину та видача його у торговий зал.
- Складання звітів.
2001-2003. Компанія «Коллінз». Директор магазину.
Обов’язки:
- Підбір персоналу магазина
- Тренінги з персоналом з мерчендайзінгу
- Навчання персоналу коректній поведінці та роботі з клієнтами.
- Відвідування сезонних виставок у головному офісі «Колінз-Україна» у місті Київ, підбір коллекції
та складання заявок на товар з урахуванням попиту покупців.
- Проведення святкових та сезонних акцій спрямованних на залучення покупців та створення
лояльного ставлення до торгової марки «Колінз».
Додатково: знання програм – Word, Excel, «Утиліта», «Спрут», «Торгівля»,1С
Сімейний стан: Одружена. Маю сина.
Контактні данні: [
Similar candidates
-
Адміністратор салону краси
10000 UAH, Zaporizhzhia -
Адміністратор
13000 UAH, Zaporizhzhia -
Продавець-консультант, адміністратор
18000 UAH, Zaporizhzhia -
Секретар, методист, адміністратор
13000 UAH, Zaporizhzhia -
Адміністратор салону краси
Zaporizhzhia -
Администратор
15000 UAH, Zaporizhzhia