Resume from April 29, 2024 PRO

Анастасія

Оператор call-центра, 12 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Медичний реєстратор

from 09.2020 to 08.2023 (2 years 11 months)
ТОВ "Віжн Партнер", Кропивницький (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- консультування пацієнтів (вхідні дзвінки / електронна пошта/ чат Viber або Telegram), щодо графіку роботи та вартості послуг медичного центру;
- здійснення / скасування запису на прийом в ПК "Doctor Eleks";
- здійснення вихідних дзвінків для уточнення, щодо запланованого візиту в МДЦ;
- інформування пацієнтів, щодо готовності результатів.

Провідний фахівець відділу "Центр обслуговування споживачів" Контакт центру

from 12.2019 to 08.2020 (8 months)
ТОВ Газопостачальна компанія "Нафтогаз України", Кропивницький (Послуги для населення та бізнесу)

- допомога на лінії в "піковий" період: прийом та внесення в ПК "Gasolina" показників лічильника (з 1-го по 5-те число щомісяця), інформування про орієнтовні об'єми та суму до оплати згідно з наданими даними та консультування по поточним питанням по сервісах та послугам компанії.
- здійснення вихідних дзвінків (згідно з клієнтською базою) для зменшення дебіторської заборгованості, анкетування та опитування оцінки якості послуг та сервісів компанії для покращення якості обслуговування.
- консультація та поетапне ведення "потенційних" клієнтів (від отримання запиту абонента до моменту отримання необхідного пакету документів) по зміні постачальника, а також інформування споживача після завершення процедури переходу.
- контроль своєчасної обробки звернень абонентів (вхідні/вихідні дзвінки, чат-сервіси, електронну пошту та соціальну мережу Facebook).
- підбір персоналу (відбір кандидатів на вакантні посади: ведення співбесіди, оцінка "майбутнього" персоналу та формування команди), а також забезпечення навчання, стажування та адаптації. Створення скриптів, інструкцій, допоміжних матеріалів та програми навчання для нових співробітників;
- здійснення контролю за індивідуальними показниками діяльності співробітників, станом трудової дисципліни, а також формування необхідної звітності по підрозділу;
- створення робочого графіку, перерв (в т.ч. обідів) та відпусток і контроль своєчасного їх дотримання. Виконання планування, організації, координування та контролю всього Контакт центру.

Education

Кіровоградський Комерційний технікум

Товарознавство та комерційна діяльність, Кропивницький
Specialized secondary, from 2006 to 2008 (2 years)

Additional education and certificates

"Топ - 10 рішень успішних продажів медичних послуг"

2018, 1 день

Knowledge and skills

Саморозвиток Прийом вхідних дзвінків Комунікабельність Здійснення вихідних дзвінків Здатність до навчання Користувач ПК MS Excel MS Word Google Docs Ведення CRM Стресостійкість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Про себе: відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, цілеспрямована та націлена на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: