Resume from May 7, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10310824

Адміністратор, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 05.2022 to now (2 years)
Автобізнес та автосервіс

Адміністрування автосервісу.
Планування роботи ремонтних постів.
Закупівля запчастин, під ремонт конкретного авто та на склад, постановка їх на прихід та подальший продаж.
Ведення первинного бухгалтерського обліку.
Планування витрат на утримання підприємства.
Господарське забезпечення діяльності офісу.
Планування власного робочого дня та роботи майстрів.
Комунікація з клієнтами та постачальниками.
Планування закупівель товарів.
Робота в режимі багатозадачності.

Адміністратор

from 03.2021 to 09.2021 (6 months)
СТО "Автомеханіка", Суми (Автобізнес та автосервіс)

Продавець-консультант

from 04.2017 to 02.2021 (3 years 10 months)
Віста, Суми (Роздрібна торгівля)

Пройшла шлях від стажера продавця саморізиків до консультанта, який навчає новий персонал. Проводила обліки на інших роздрібниз точках. Відповідала за планування постачання товару на тиждень, місяць, квартал в межах свого відділу. Аналізувала сезонні коливання попиту. Вирішувала конфліктні ситуації. Працювала з інтернет магазином.

Education

Українська академія банківської справи НБУ

Юридичний, Суми
Higher, from 2010 to 2016 (6 years)

Knowledge and skills

Ведення бухгалтерського обліку Водійські права кат. B Закупівля, облік та продаж товарів та послуг Комунікація з клієнтами та постачальниками Планування роботи ремонтних постів Уміння організувати свій робочий день Користувач ПК Комунікабельність Стресостійкість Управління командою Ведення документації Адміністрування офісу Інвентаризація Адаптивність Лідерство

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: