Resume from April 8, 2024 File

Тетяна

Помічник керівника, асистент

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тетяна Миколаївна Тертій

Контактна інформація: тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження: 31.05.1983 р.
Адреса: м. Київ, вул Бальзака, 84-А, кв. 80
Сімейний стан: розлучена, син 2014 року народження

Мета: отримати посаду помічника (асистента) керівник, помічника (асистента) начальника відділу, адміністратора.

Дані про освіту:
В 2003р. закінчила Коледж “Бакаляр” за спеціальністю правознавство, спеціалізація господарсько-правова діяльність.
В 2006р. закінчила Національну академію державної податкової служби України, спеціальність правознавство, спеціалізація фінансове право.

Дані про стаж роботи:
З 01.10.2003 оп 30.09.2008 –Комунальне підприємство “Центр маркетингу” Шевченківського району м.Києва”, юрист.
З 01.10.2008 по теперішній час – Комунальне підприємство “Центр маркетингу” Шевченківського району м.Києва”, заступник директора.
Обов'язки:
- забезпечення організації господарської діяльності підприємства;
- контроль за використанням трудових і матеріальних ресурсів;
- супровід укладання та виконнаня господарських і фінансових договорів підприємства, контроль за вчасною пролонгацією договорів з контрагентами, забезпечення виконання договірних зобов'язань з надання послуг (по кількості, якості, термінам тощо);
- участь у розробці та контролі за виконанням фінансового плану доходів та видатків підприємства, звітування про хід виконання перед керівництвом;
- ведення переговорів з партнерами, клієнтами, вищим керівництвом, представниками державних контролюючих органів.
- здійснення контролю за дотриманням співробітниками підприємства правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни;
- участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей на підприємстві;
- розгляд скарг працівників, клієнтів підприємства, прийняття по ним рішення;
- організація та ведення кадрової роботи на підприємстві, підготовка проектів наказів з кадрових та організаційних питань підприємства, контроль за їх виконанням;
- організація та ведення на підприємстві ділового документообігу, ведення ділової переписки з контрагентами, представниками державних контролюючих органів та вищим керівництвом;
- контроль за виконанням розпоряджень керівника тощо.

Додаткові відомості:
- Англійська мова на рівні Intermediate без практики спілкування (курси англійської мови, школа Daily School), українська та російська мови – вільне володіння;
- Водійські права категорії В;
- PC – вільний користувач програмами MS Office, Internet;

Особисті якості:
• Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, креативність, вміння працювати в команді, бажання вчитися і розвиватися.

Інтереси та захоплення:
- Фільми, книги, подорожі.

Бажаний рівень зарплати: від 25 000,00 грн.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: