• File

Альона

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

​ Філатова Альона Іванівна

Київ
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)
​ Мета
Цікава робота (повний робочий день, або віддалена робота), можливість професійного та кар'єрного росту.
Рівень з/п: від 25 000 грн.

Досвід роботи

грудень 2018р.-вересень 2023р.

ТОВ «ПРОТЕРІУС», аутсорсинговий кол- центр(сфера страхування)
Директор:
• Організація та контроль роботи групи операторів кол-центру, електронних каналів;
• Керування та нагляд за роботою кол-центру, забезпечення високої якості обслуговування клієнтів;
• Планування робочого графіку та розподіл завдань між співробітниками;
• Проведення навчання та тренінгів для операторів з метою покращення їх професійних навичок;
• Моніторинг та аналіз ефективності роботи кол-центру, розробка рекомендацій щодо вдосконалення процесів;
• Вирішення конфліктних ситуацій та розбір скарг і претензій клієнтів;
• Участь у доопрацюванні CRM системи для оптимальної роботи КЦ, розрахунок бюджету;
• Написання скриптів, контроль якості офіційних відповідей.;
• Контроль та оптимізація процесів в роботі з клієнтами;
• Методологічне консультування клієнтів;
• Взаємодія з іншими відділами компанії щодо клієнтських запитів;
• Контроль якісних та кількісних показників операторів, прослуховування та оцінювання менеджерів, рейтинг менеджерів, пошук індивідуальних та системних помилок.;
• Складання звітності за показниками роботи КЦ.

травень 2015р.-грудень 2018р.

ТДВ «СТ ДОМІНАНТА»
Головний фахівець Управління по роботі з клієнтами:
• опрацювання звернень клієнтів Компанії щодо порядку подачі та оформлення документів по страхових випадках, як безпосередньо в офісі Компанії, так і в режимі on-line;
• реєстрація страхових справ до облікової системи Компанії;
• опрацювання та долучення документів, що надходять в електронному вигляді до страхових справ.
• розподіл створених страхових справ між співробітниками департаменту врегулювання збитків;
• оформлення та видача довідок клієнтам Компанії;
• робота з архівом страхових справ: підготовка страхових справ для передача їх до архіву, підняття з архіву та видача страхових справ за запитом співробітників Компанії

березень 2015р.-травень 2015р.
ПрАТ СК «ВУСО»
Головний спеціаліст по страхуванню Представництва у місті Києві:
• Робота з клієнтами і партнерами компанії.
• Консультування клієнтів по страховим продуктам.
• Підготовка договорів страхування, додаткових угод та інших документів.
• Ведення звітної документації.
• Облік оплати платежів за діючими договорами.

серпень 2014р.- березень 2015р.

ТДВ СК "УКРФІНПОЛІС"
Головний спеціаліст відділу по роботі з клієнтами:
- продаж страхових продуктів по телефону
- робота з клієнтами щодо пролонгації;
- здійснення перехресних продажів;
- підбір для клієнта індивідуальних програм страхування.
- ведення звітності

квітень 2009р.- липень 2014р.

ПрАТ СК "Український Страховий Дім"
Головний спеціаліст відділу управління клієнтською лояльністю:
- продаж страхових продуктів по телефону
- робота з клієнтами щодо пролонгації;
- здійснення перехресних продажів;
- підбір для клієнта індивідуальних програм страхування.
​ - ведення звітності

січень 2009р.- березень 2009р.

​ Колекторське агентство
Спеціаліст по роботі з боржниками
- Вхідні-вихідні дзвінки
- Мотивація до оплати боргів
- Робота з базами пошуку шахраїв

червень 2009р.- грудень 2008р.

листопад 2007р.- червень 2008р.

серпень 2007р.- листопад 2007р.

лютий 2007р.- серпень 2007р.

​ ПАТ "Банк Руський Стандарт"
Провідний фахівець з навчання Управління по роботі з персоналом
​ - Розробка програм і методичних посібників; проведення аналізу потреби в навчанні; підготовка, організація та проведення тренінгів і семінарів; підготовка аналітичних звітів за підсумками навчання; бюджетування (розробка, узгодження, контроль бюджету на навчання)
​ Старший спеціаліст довідково-інформаційного центру
- Організація та координація роботи Довідково-інформаційного центру
- Проведення навчання для нових фахівців, а також їхній подальший супровід і проведення регулярних заходів з навчання/донавчання фахівців на робочих місцях
- Забезпечення плану з виконання обсягів "холодних" дзвінків
- Закріплення навичок продажів співробітників при виконанні "холодних" дзвінків
- Участь у планування заходів щодо розвитку діяльності Довідково-інформаційного центру Управління клієнтської підтримки
- Забезпечувати якісну роботу фахівців
- Аналіз ефективності роботи операторів
- Підготовка та здавання звітності
​ Спеціаліст довідково-інформаційного центру
- Приймання вхідних дзвінків
- Надання загальної, приватної, інформації клієнтам
- Виконання "холодних" дзвінків (телемаркетинг)
- Робота з базою даних
- Звітність по виконаній роботі
Спеціаліст відділу кредитування фізичних та юридичних осіб
- Проведення презентацій;
​ - Продаж банківських послуг клієнтам - кредити, страхування.

червень 2006р.- лютий 2007р.

​ ТОВ "Фінансовий дім"
​ Менеджер по роботі з клієнтами
​ - Пошук клієнтів; проведення презентації; продаж послуг компанії та підписання договорів

вересень 2003р.- серпень 2005р.
​ Промоутер - Вега Групп Маркетинг (реклама)
Освіта
2002- 2008 рр.
Вінницький фінансово-економічний університет
- магістр
- факультет "фінанси"
- спеціальність "фінансист-економіст з правом роботи в банку"

Професійні навички та знання
Робота з ПК на рівні просунутого користувача, робота з програмами MS Office: Word, Excel, PowerPoint. Досвід роботи з Internet: електронна пошта, пошук інформації, розміщення інформації в Internet, орг. техніка...Водійські права.

​ Знання мов
Українська, російська.

Особисті якості
Цілеспрямованість, вміння доводити розпочате до кінця, пунктуальність, чесність, порядність, сумлінність, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, Швидка здатність до навчання, уміння працювати в команді та дотримуватися корпоративної культури, достатня гнучкість і швидка адаптація, здорове почуття гумору.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: