Resume from March 1, 2024 PRO

Олександр

Service Desk specialist, 21 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор технічної підтримки

from 10.2023 to 10.2023 (less than a month)
Датагруп Volia, м. Київ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Мета: Отримати посаду HelpDesk/ServiceDesk specialist/Інженер технічної/клієнтської підтримки
Релевантний досвід:
2023, жовтень - Help Desk specialist (L2), телекомунікаційна компанія, м.Київ.
2022 - даний час - студент факультету Інженерія програмного забезпечення, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ (друга вища освіта).
2021, листопад – 2022, лютий – слухач курсів EPAM «Software Manual Testing», м. Київ.
2021, вересень – курси GoIT «QA Manual», online.
2018-даний час, фріланс - розробка експертних систем, обробка соціологічних, соціометричних даних для наукових досліджень, написання статей.
2017, липень - грудень – спеціаліст клієнтської підтримки (1-а лінія), ФОП, м. Київ.
до 2017 – інший досвід професійної діяльності, пов'язаний з аналітикою, звітністю, захистом інформації, роботою з персоналом, науковою роботою, обслуговування комп’ютерного та периферійного обладнання, роботі в MS Office (Word, Excel).
Ключові компетентності:
Досвід роботи з системами ServiceDesk в технічній підтримці з дотриманням вимог клієнт-орієнтованості по прийому запитів через електронну пошту, дзвінки, чат; реєстрації запитів, інцидентів, класифікації, категоризації, пріоритезації (вплив, критичність, терміновість), ескалації інциденту для L2/L3; моніторингу систем, роботі з логами, перевірці конфігурації, проведенню тестування обладнання і ПЗ програмами віддаленої діагностики та самостійному пошуку рішення; координації роботи з техвідділами згідно з регламентом, контролю життєвого циклу інциденту, дотриманню SLA та зворотного зв'язку з клієнтами щодо статусу інцидентів; веденню обліку обладнання та програмного забезпечення клієнтів; наданню звітності; внесенню інформації та інструкцій до баз знань; консультації користувачів щодо послуг.
Добрі знання зі збірки ПК, налаштування периферійного обладнання, принтерів, сканерів, копірів, БФП, роутерів. Базове розуміння інтелектуального аналізу даних, досвід роботи з експертними системами, системами штучного інтелекту, знання засад мануального тестування програмного забезпечення, користувач програм MS Office (Word, Excel, Outlook), MS Teams, Google Sheets. Базове розуміння SQL, ІТ інфраструктури, протоколів TCP/IP, DNS, мереж. Робота в Agile, Kanban.
Гарні комунікаційні навички клієнт-орієнтованої взаємодії з користувачами по вирішенню спірних питань у процесі клієнтської та технічної підтримки. Досвід проведення навчання персоналу, практики наставництва - можу пояснити складні речі доступною мовою.
Добрі знання Amazon Web Service, ITIL/ITSM, ISTQB. English (письмова мова)-В1. J.Polski (письмова)-A2. Slovensky-A1. Українська мова-С2. Русский -С1.
Здатний до швидкого навчання, отримання додаткових знань і набуття нових вмінь. Мені властива уважність до деталей, відповідальність, тайм-менеджмент. Маю аналітичне мислення, умію працювати зі значним обсягом інформації, пишу наукові статті. Ціную стабільність, команду, можливості професійного росту.

Education

Міжрегіональна академія управління персоналом

Інженерія програмного забезпечення, Київ
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)

Друга вища освіта

Additional education and certificates

Курс Amazon Web Service (in progress), Курс ITIL/ITSM, QA Manual Courses, English Courses, Курс ділових переговорів

2010-2024

Knowledge and skills

Уважність Уміння працювати в режимі багатозадачності Неконфліктність Комунікабельність Доброзичливість Прийом вхідних дзвінків Робота з клієнтами Ведення онлайн-чатів Перша лінія підтримки Друга лінія підтримки Ведення CRM Аналіз даних WEKA Написання наукових статей Управління персоналом Керування транспортними засобами Знання будови автомобіля Водійські права кат. B Водійські права кат. C

Language proficiencies

  • English — average
  • Polish — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Slovak — beginner
  • Russian — advanced

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: