Resume from March 27, 2024 PRO

Каріна

Помічник керівника, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника/фінансист

from 01.2023 to 02.2024 (1 year 1 month)
Mappitall, Ужгород (IT)

+ тайм-менеджмент керівника;
+ планування ділових поїздок керівника;
+ ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
+ ведення документації;
+ написання ділових листів.
Обов’язки фінансиста компанії:
•Бюджетування;
•Фінансовий аналіз;
•Планування;
•CashFlow;
•P&L;
•Ціноутворення;
•Фінансовий контроль.

Юрист по роботі з договорами

from 08.2022 to 11.2023 (1 year 3 months)
Державна установа «ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ», Ужгород (Державні організації)

• Фінансове право

Фінансовий директор

from 11.2019 to 02.2022 (2 years 3 months)
TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг", Київ (IT)

Штат компанії понад 100 чоловік.
+ постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;
+ Cashflow;
+ P&L;
+ облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);
+ організація та контроль бізнес процесів;
+ контролю дебіторської та кредиторської заборгованості;
+ юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);
+ ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;
+ постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом;
+ постановка, впровадження, автоматизація та супроводження управлінського обліку;
+ планування бюджету, розподіл коштів бюджету;
+ контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;
+ аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;
+ створення звітів по проектам;
+ забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;
+ співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";
+ ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);
+ комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів.

Помічник адвоката

from 01.2015 to 11.2019 (4 years 10 months)
Адвокатське об'єднання "РАДНИК", Київ (Юриспруденція)

+ аналіз судової практики та змін законодавства;
+ надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;
+ розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;
+ підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого законодавства;
+ взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
+ реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, супровід їх діяльності;
+ юридичний супровід процедури ліцензування;
+ усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;
+ розробка та затвердження типових форм договорів;
+ правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.

Education

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Юридичний, Київ
Higher, from 2007 to 2013 (6 years)

Диплом юриста з відзнакою

Additional education and certificates

SUPERLUDI

2022

Growth Factory

2023

Дія. Бізнес (Національна онлайн-школа для підприємців)

2024
Certificate

Knowledge and skills

Клієнт-Банк Google Docs Google Assembla Досвід управління персоналом компанії (штат понад 100 чоловік) Керівництво процесом бух-го,фін-го,подат-го обліку Стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства Бюджетування; Фінансовий аналіз; Планування; Контроль Cash flow PnL calculation MS Excel MS Office Управління командою Ведення документації Poster

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Ключові навички
Професійні навички:
• управління персоналом компанії зі штатом понад 100 чоловік;
• робота в юридичній/фінансовій сфері;
• стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства, контроль і управління фінансовими ресурсами;
• керівництво процесом бухгалтерського,податкового та управлінського обліку;
Працюю з комп'ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком.

Особисті якості:
• володіння лідерськими та управлінськими навичками, які дозволяють створювати ефективні команди;
• уміння освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства;
• здібність швидко адаптуватися до зміни потреб та умов підриємства;
• орієнтована на результат;
• висока культура спілкування, грамотна усна та письмова мова, знання ділового етикету;
• навички ведення переговорів та ділової переписки;
• пунктуальність, уважність, надійність, енергічність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння вирішувати конфліктні ситуації;
• уміння працювати і самостійно, і в команді - з однаковою ефективністю;
• бажання удосконалювати свої знання.


Додаткова інформація:
• Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: