Resume from March 12, 2024 File

Аліна

Юрист

Age:
33 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шаповалова Аліна Віталіївна
Дата народження: 06.02.1991р.
Місце проживання: м.Київ, вул. Софії Русової.
моб. тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: професійний та особистий розвиток, самореалізація, відкриття нових горизонтів та можливостей.
Освіта: 30 червня 2015 року закінчила СНАУ, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «правознавство», здобула кваліфікацію «спеціаліст права» (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Спеціаліст 1 категорії відділу документообігу та контролю Краснопільської районної державної адміністрації (з 06.02.2014 р. по 02.06.2015 р.) Додатково проходила курси підвищення кваліфікації (маю сертифікати та посвідчення).
Функціональні обов’язки:
• Запис на особистий прийом громадян до голови та заступників адміністрації
• Контроль за виконанням проведення прийомів громадян та нотування нагальних питань.
• Контроль за рухом виконання та вирішення проблемних питань, підготовка відповідей на звернення та запити.
• Комп’ютеризоване ведення карток громадян.
• Місячна, квартальна та щорічна звітність.
• Ведення та контроль по доступу до публічної інформації.
Секретар Грабовської сільської ради ( з 03.06.2015 р. по 09.12.2020 р.) Додатково проходила курси підвищення кваліфікації (маю сертифікати та посвідчення).
Функціональні обов’язки:
• Проведення особистих прийомів громадян.
• Ведення нотаріальних справ.
• Листування з іншими структурами.
• Написання протоколів засідання сесій, виконкомів.
• Написання та видача довідок різного характеру.
• Ведення реєстрації та зняття з місця реєстрації місцевих жителів.
• Видача свідоцтв про смерть, народження, шлюб.
• Складання актових записів про смерть, народження, шлюб.
• Щомісячна, квартальна та щорічна звітність.
Провідний спеціаліст Окружної прокуратури міста Суми з 14.10.2022 року
Функціональні обов’язки:
Робота в Інформаційній системі «Система електронного документообігу», а саме:
• реєстрація вхідної кореспонденції з поліції;
• заведення та ведення наглядових проваджень;
• реєстрація кримінальних проваджень;
Забезпечення упорядкування та ведення документаційного архівного фонду.
Робота з документами до передавання їх процесуальним керівникам на виконання.
Професійні навички:
• володію комп’ютером;
• навички ведення договірної роботи;
• уміння проводити переговори;
• досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
• навички складання різних документів;

Знання мов: українська — рідна;

Особисті якості: чесність, відповідальність, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, цілеспрямованість.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: не одружена.
Водійське посвідчення: категорія В.
Власне авто: не маю.
Можливість відряджень: так.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: