Resume from January 6, 2024 File

Станіслав

Територіальний менеджер

Age:
52 years
City:
Irshava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Новак Станіслав Володимирович
Адреса: 90100, вул.Волошина 5, м.Іршава, Хустський р-н, Закарпатська область
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: застосування свого професійного досвіду, навичок і знань на посаді територіального менеджера.
Професійні навички:
• Впевнений користувач офісних програм.
• Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс.
• Володіння мовами: українська, вільно – російська, хорватська, чеська, сербська, словенська, англійська (А2)
• Знання техніки та психології продажів.
• Навички проведення ділових переговорів.
• Навички стратегічного планування.
• навички переконання
Трудова діяльність:
2022-2023рр. – служба у лавах ЗСУ(мобілізація)
2021-2022рр. – адміністратор3130 концерну ,,УкрЗолото’’
2016-2021рр. – фінансовий консультант компанії ,,OVB’’, ,,ОВБ’’
2012-2016рр. – страховий агент компанії ,,OVB’’, ,,ОВБ’’
2011-2012рр. – перебував на обліку в Іршавському РЦЗ
2009-2010рр – головний спеціаліст, в.о. начальника відділу культури і туризму Іршавської районної державної адміністрації
2009р – радник голови Іршавської районної ради
2006-2009рр. – приватний підприємець
2000-2005рр. – директор ,,Квалітет+’’
1998-2000рр. – експедитор Іршавської ЦРА №22
1989-1993рр. – працював робітником в Ужгородському ХУММ
1989-1991рр. – проходив строкову службу в армії

Функціональні обов'язки:
• організація функціонування мережі поштових відділень закріпленого куща відділень згідно вимог компанії;
• управління розвитком території, стратегічне планування;
• забезпечення планових показників ВПЗ;
• проведення переговорів з клієнтами;
• контроль дебіторської заборгованості;
• розробка, впровадження та аналіз нових технологій на ринку;
• підбір і навчання персоналу;
• оперативне розподілення працівників в межах закріпленої території у період лікарняних, відпусток та вакансій.
У підпорядкуванні: 360 осіб.
Освіта: 1989р.- Ужгородське СПТУ №5, спеціальність – ,,Оператор ЧПУ’’.
1992р.- Львівський вищий економічний коледж, спеціальність - ,,Бухгалтер, бухгалтерський облік та аудит’’.
1998р.- Вінницький торговельно-економічний інститут, спеціальність - ,,Економіст, економіка підприємства’’.
2000р.- Ужгородський комерційний технікум, спеціальність - ,,Експерт-товарознавець прод. та непрод. товарів’’.

Професійні навички й знання:
Маю стаж та досвід роботи на керівних посадах. Ініціативний, комунікабельний, націлений на результат, відповідальний, стресостійкий та готовий здобувати нові знання.

Додаткові відомості:
Маю професійні права водія( категорії A,A1,B,B1,C,C1) та досвід керування різними транспортними засобами. Кандидат у майстри спорту зі спортивного орієнтування. Хоббі – спорт, туризм, живопис. Судимий не був.

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: