Resume from May 8, 2024 PRO

Антон

Асистент керівника, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Військовослужбовець

from 02.2014 to 01.2024 (9 years 11 months)
Збройні Сили України (Сили оборони)

Юрисконсульт

from 03.2012 to 02.2014 (1 year 11 months)
Київський Національний Лінгвістичний Університет, Київ (Освіта, наука)

- представництво та захист інтересів в органах державної влади, дипломатичних установах.
Досягнення: отримав цікавий досвід практичної роботи за спеціальністю.

Education

Академія муніципального управління

Юридичний, "Правознавство", Київ
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

в 2008 році я закінчив державний вищий учбовий заклад IV рівня акредитації.
Форма навчання: денна/стаціонар.
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр.

Additional education and certificates

Посольство Лівії в Україні, курси арабської мови

2001, 2 місяці.

Посольство Лівії в Україні, курси арабської мови /середній рівень/

2002, 2 місяці.

Посольство Лівії в Україні, курси арабської мови /поглиблений рівень/

2004, 2 місяці.

Посольство Йорданії в Україні, курси арабської мови /найвищий рівень/.

2005, 2 місяці.

Knowledge and skills

Письмовий переклад Послідовний переклад Синхронний переклад Усний переклад Пунктуальність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — fluent
  • German — fluent
  • French — fluent
  • Arabic — fluent
  • Chinese — fluent
  • Japanese — fluent

Additional information

Я - учасник бойових дій, маю відповідне посвідчення.
Мої особисті якості: дисциплінований, врівноважений, доброзичливий.
Сімейний стан: неодружений, дітей не маю.
Без шкідливих звичок.
Цікаві лише пропозиції роботи в режимі off line.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: