• File

Sofiia

Асистент керівника, менеджер із закупівлі

Age:
22 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

CV (українська)

Рощупкіна Софія Володимирівна

Менеджер із закупівлі та помічник керівника із досвідом роботи більше 2
років. Можу описати себе як відповідальну. Відмінні навички у спілкуванні,
вміння працювати над багатьма проблемами, організаційні навички. Прагну
далі навчатися та отримувати досвід у роботі з людьми.

Контактні дані:

Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section) (WhatsApp, Telegram)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мови:

 Українська (рідна)
 English (B2)
 Російська(2 мова)
 Румунська (А1)

Освіта:

 Економіст, ступінь бакалавр. Отримала ступінь бакалавра у червні 2023
року: Київський Національний Університет ім. Т. Шевченка, ОП
«Економіка та економічна політика» .
 2023-2025 отримую ступінь магістра заочно за освітньою програмою:
Менеджмент організацій і адміністрування. Київський Національний
Університет ім. Т. Шевченка

Пройдені дисципліни: Економічна теорія, Англійська для економістів,
Макроекономіка, Мікроекономіка, Бухгалтерський облік, Статистика для
економістів, Маркетинг, Менеджмент, Управління персоналом

Навички:

 Комунікабельність
 Відповідальність
 Увага до деталей
 Багатозадачність
 Швидко навчаюся

Знання програм:
- Google Sheets,
- Google Docs,
- Word,
- Excel,
- PowerPoint,
- Canva.
- Bitrix.
- 1С.

Досвід роботи:

1. Вересень 2021- Лютий 2022 : Ведення сторінки у Instagram для
медичного центру. Створення контенту та постів на сторінці. Відповіді
на запити та спілкування з клієнтами, надання консультацій щодо
наявних послуг.

2. Лютий 2022 – Січень 2023: Адміністратор на рецепції у готелі у
Румунії.
- Робота і спілкування із клієнтами, обробка документів, ведення
відповідної документації у програмах Excel, Word.
- Усне та письмове перекладання для благодійних організацій
англійською мовою.
- Організація закупівлі необхідних товарів для готелю, ведення обліку,
планування закупівлі всього необхідного.
- Організація побуту та вирішення будь-яких проблем стосовно
робітників чи клієнтів.
- Виконання доручень керівника. Допомога керівнику у будь-яких
робочих питаннях.

3. Лютий 2023 – Січень 2024: Менеджер із закупівлі та асистент
керівника на підприємстві з виготовлення будівельних
матеріалів.(Дистанційно)
- Організація закупівлі матеріалів на виробництві. Ведення усіх етапів
закупівлі від спілкування із постачальником, оплати рахунку до
контролю відвантаження та отримання товару.
- Ведення обліку та інвентаризації матеріалів.
- Робота у Google Sheets, Google Docs, Word, Excel, PowerPoint, Canva.
- Ведення робочих питань через Bitrix.
- Робота в 1С.
- Пошук найкращих варіантів нових постачальників, укладання
договорів на потрібних умовах.
- Організація документообігу, ведення наявних документів пов’язаних із
закупівлею та постачальниками.
- Планування та організація виробництва. Створення плану виробництва
на зміну/день та контроль за виконанням роботи.
- Логістика. Пошук машин по Україні, налагодження угод з
перевізниками, контроль на всіх етапах виконання роботи.
- Виконання доручень керівника, допомога у розробці дизайнів,
контенту, пошук потрібної інформації,вирішення конфліктних питань.
- Написання ТЗ для підрядників щодо необхідних завдань по роботі з
програмами, сайтами.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: