Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10348153/

Клієнт-менеджер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Міжнародна економіка та фінанси
Higher, from 2016 to 2018 (2 years)

Knowledge and skills

  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Уміння слухати

Additional information

Нікандрова Надія Андріївна
М. Київ; e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Тел..: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 29.09.1994 року
Сімейний стан: заміжня, маю сина (8 роки)
Мета: Робота в стабільній компанії. На вакансію офіс-менеджера, помічника бухгалтера, HR менеджером, адміністратор, економіста або офісного працівника.
Спеціальні знання та навики:
ПК (1C, Word, Excel, Internet- як упевнений користувач; російська мова (вільно), українська мова(рідна), англійська мова-базова.

Навички

Word
Excel
Internet
Досвід
"ТОВ ..."
Адміністратор в головному офісі
09/2021-06/2023
Обов’язки:
-Забезпечення і підтримка життєдіяльності офісів.
-Створення і контроль виконання заявок на ремонт, проблем з інтернетом, облікових записів
-Закупівля необхідного в офіс (канцтовари, кава/чай/вода, побутова хімія, дрібні меблі)
-Організація ефективної, комунікації, зустрічей всередині компанії
-Контроль порядку та чистоти (у підпорядкуванні будуть прибиральниці)
-Виконання доручень керівника
«ТОВ Дживальдіс»
Оператор аналітики 1С
01/2019 - 07/2019
Обов’язки:
Оператор аналітики 1С
- формування документів (прихід, витрата, реалізація, повернення, комплектація і набори, переміщення, списання, оприбуткування );
- формування звітності в Excel;
- робота в Excel (формування зведених таблиць,: графіків, формул, та ін.. функцій) добре орієнтуюся в програмі Word., знання 8,2 версії 1С.
«UniCredit Bank» ТМ/ПАТ
Старший касир , Teller;
09/2013 - 03/2015
Обов’язки:
Старший касир , Teller;
- Розрахунково-касове обслуговування;
- Формування розрахунково-касових документів з проведення операцій;
- Операції з валютою;
- Консультування клієнтів відносно послуг, надаваємих банком ;
- Прийом і видача вкладів;
- Обслуговування платіжних карт;
- Забезпечення високої якості обслуговування;
- Оформлення депозитів.
ЧП «ЛИКОМ»
Помічник бухгалтера
05/2013 - 10/2013
Обов’язки:
Бухгалтерія.
- Безперервне ведення бухгалтерського обліку на підприємстві;
- Дотримання правил документообігу і технології обробки облікової інформації;
- Контроль над дотриманням порядку оформлення первинних документів;
- Перевірка наявності накладних;
- Виправлення накладних(повернення товару);
- Робота в 1:С7(Реєстр Накладних)
Освіта
«ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МІЖРЕГІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ»
2016 - 2018
факультет: міжнародна економіка та фінанси; кваліфікація магістр; спеціальність «Фінанси , банківська справа та страхування»
«ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МІЖРЕГІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ»
2013 - 2016
факультет економічний; кваліфікація: бакалавр; спеціальність:
«Фінанси та кредит»

Про себе:
Особисті якості:
Комунікабельність , відповідальність, вміння працювати у команді, переконливість в спілкуванні, рішучість, легко знаходжу порозуміння з клієнтами,є бажання працювати, готова до навчання та здобуття нового досвіду, чітко виконую поставленні завдання і цілі.
__________
"Для себе мені потрібно дуже мало. Моє майно – це просто дзеркало моїх успіхів."

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: