Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10348833
Фахівець з продажу, кадровик
- City:
- Khmelnytskyi
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Фурик Яніна Вікторівна
Дата народження: 23.06.1989
Місто:Хмельницький
Мобільний телефон: [
E-mail: [
Освіта:
2006-2010 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет» , спеціальність
«Фінанси», диплом бакалавра (денна форма навчання)
2010-2011 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», спеціальність
«Фінанси», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
2004-2006 рр. – Чемеровецький МНВК-ліцей економіки та права – Оператор ЕОМ
Досвід роботи:
⮚ 2011-2012рр – Оператор, ПП «Метал», м.Хмельницький
Функціональні обов’язки:
- Виписка первинних документів (розхідні та податкові накладні, ТТН)
- Формування та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами
- Формування дебіторської заборгованості
- Касові операції
- Введення нових контрагентів в програму
- Введення нової номенклатури в програму
- Відображення в програмі надходження товару
⮚ 2012-2013рр – фахівець із супроводження продажу, ФІЛІЯ ТОВ
«МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА УКРАЇНА
- Виписка первинних документів (розхідні накладні, ТТН)
- Касові операції
- Заміна за відсутності бухгалтера бази (відображення в системі надходження товару,
ведення операції по руху ін.ТМЦ)
- Систематизація сертифікатів якості продукції
⮚ 2013-2018 рр. - Бухгалтер бази, ФІЛІЯ ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА
УКРАЇНА (з них 2015-2018рр. знаходилась в декретній відпустці)
- Контроль складських залишків
- Ведення операцій по руху ін.ТМЦ (прихід-списання-введення в експлуатацію,
внесення вхідних податкових накладних)
- Відображення в системі надходження металопрокату
- Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН,
подорожні листи)
- Участь у проведенні інвентаризації та відображення її в системі
- Виписка та реєстрація доручень на отримання товару
- Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з
контрагентами)
- Ведення карток обліку матеріально-відповідальних осіб
⮚ 2018-2019, Бухгалтер, ТОВ «МЕТІНВЕСТ БІЗНЕС СЕРВІС»
- Участь у проведенні інвентаризації
- Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
- Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН,
подорожні листи)
- Контроль за ведення операцій по руху ін.ТМЦ
- Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
- Переговори з контрагентами щодо поставки товару
- Формування актів та наказів для введення ОЗ, модернізації ОЗ
- Контроль і перевірка обробки вхідної документації щодо розрахунків контрагентів
- Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів
⮚ 2019-2021, Фахівець з продажу (по суміщенню кадровик) ТОВ
«МЕТІНВЕСТ-СМЦ»
- Прийом вхідних заявок та повне супроводження клієнтів до завершення угоди
- Здійнення холодних дзвінків та організація зустрічей з потенційними покупцями
- Договірна робота з клієнтами та документальне супроводження покупців
- Контроль за наявністю товару, який цікавить покупця (поповнення складу
необхідними продуктами)
- Врегулювання ситуцій з конфліктними покупцями
- Участь в тендерах
- Ведення кадрової справи по базі (табель, прийом на роботу, звільнення працівників,
контроль своєчасного використання відпустки)
➢ 2022 р, Оператор Call-центру інтренет-магазину (віддалено)
- опрацювання вхідних заявок в CRM-системі (“теплі” дзвінки)
- повне ведення клієнта від подачі заявки до отримання його на пошті
- аналіз опрацьованих замовлень
Професійні навички:
- володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, SAP, CRM)
- володіння офісною оргтехнікою
- знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська і англійська
– початковий рівень
- уміння працювати в команді;
- стресостійкість
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість,
психологічна стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати
співрозмовника.
Додаткова інформація:
- заміжня;
- є дочка;
- хобі: музика, книги, танці.
More resumes of this candidate
15 000 UAH
Khmelnytskyi, Remote
Higher education · Full-time
- Фахівець з продажу, Метінвест, 2 years
Similar candidates
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
12000 UAH, Khmelnytskyi
Менеджер по продаже, сбыту металлопроката, металлов
Khmelnytskyi, Vinnytsia
,
more 8 cities
Менеджер по персоналу, по работе с клиентами
10000 UAH, Khmelnytskyi
Рекрутер, менеджер з продажу
Khmelnytskyi
Кадровик, менеджер з кадрового адміністрування
Khmelnytskyi
Рекрутер, менеджер з продажу
Khmelnytskyi