Resume from January 18, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10348833

Фахівець з продажу, кадровик

City:
Khmelnytskyi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Фурик Яніна Вікторівна

Дата народження: 23.06.1989

Місто:Хмельницький

Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

2006-2010 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет» , спеціальність
«Фінанси», диплом бакалавра (денна форма навчання)

2010-2011 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», спеціальність
«Фінанси», диплом спеціаліста (денна форма навчання).

Додаткова освіта:

2004-2006 рр. – Чемеровецький МНВК-ліцей економіки та права – Оператор ЕОМ

Досвід роботи:

⮚ 2011-2012рр – Оператор, ПП «Метал», м.Хмельницький

Функціональні обов’язки:

- Виписка первинних документів (розхідні та податкові накладні, ТТН)
- Формування та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами
- Формування дебіторської заборгованості
- Касові операції
- Введення нових контрагентів в програму
- Введення нової номенклатури в програму
- Відображення в програмі надходження товару

⮚ 2012-2013рр – фахівець із супроводження продажу, ФІЛІЯ ТОВ
«МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА УКРАЇНА
- Виписка первинних документів (розхідні накладні, ТТН)
- Касові операції
- Заміна за відсутності бухгалтера бази (відображення в системі надходження товару,
ведення операції по руху ін.ТМЦ)
- Систематизація сертифікатів якості продукції

⮚ 2013-2018 рр. - Бухгалтер бази, ФІЛІЯ ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА
УКРАЇНА (з них 2015-2018рр. знаходилась в декретній відпустці)
- Контроль складських залишків
- Ведення операцій по руху ін.ТМЦ (прихід-списання-введення в експлуатацію,
внесення вхідних податкових накладних)
- Відображення в системі надходження металопрокату
- Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН,
подорожні листи)
- Участь у проведенні інвентаризації та відображення її в системі
- Виписка та реєстрація доручень на отримання товару
- Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з
контрагентами)
- Ведення карток обліку матеріально-відповідальних осіб

⮚ 2018-2019, Бухгалтер, ТОВ «МЕТІНВЕСТ БІЗНЕС СЕРВІС»
- Участь у проведенні інвентаризації
- Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
- Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН,
подорожні листи)
- Контроль за ведення операцій по руху ін.ТМЦ
- Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
- Переговори з контрагентами щодо поставки товару
- Формування актів та наказів для введення ОЗ, модернізації ОЗ
- Контроль і перевірка обробки вхідної документації щодо розрахунків контрагентів
- Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів

⮚ 2019-2021, Фахівець з продажу (по суміщенню кадровик) ТОВ
«МЕТІНВЕСТ-СМЦ»
- Прийом вхідних заявок та повне супроводження клієнтів до завершення угоди
- Здійнення холодних дзвінків та організація зустрічей з потенційними покупцями
- Договірна робота з клієнтами та документальне супроводження покупців
- Контроль за наявністю товару, який цікавить покупця (поповнення складу
необхідними продуктами)
- Врегулювання ситуцій з конфліктними покупцями
- Участь в тендерах
- Ведення кадрової справи по базі (табель, прийом на роботу, звільнення працівників,
контроль своєчасного використання відпустки)

➢ 2022 р, Оператор Call-центру інтренет-магазину (віддалено)
- опрацювання вхідних заявок в CRM-системі (“теплі” дзвінки)
- повне ведення клієнта від подачі заявки до отримання його на пошті

- аналіз опрацьованих замовлень

Професійні навички:

- володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, SAP, CRM)
- володіння офісною оргтехнікою
- знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська і англійська
– початковий рівень
- уміння працювати в команді;
- стресостійкість

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість,
психологічна стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати
співрозмовника.

Додаткова інформація:

- заміжня;
- є дочка;
- хобі: музика, книги, танці.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: