Resume from May 2, 2024 File

Євгенія

Офис-менеджер

Age:
34 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Менеджер з адміністративної діяльності.
Повна зайнятість, офіційне оформлення.
ПІБ: Качуровська Євгенія Вікторівна;
Дата народження: 21 квітня 1990;
Місце проживання: Україна, м. Одеса
Контактна інформація: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль
Здобути адміністративну роботу для здобуття досвіду та фінансової незалежності.

Освіта
Повне середнє: м. Одеса, школа ім. Професора Столярського;
Повна вища: Одеська Національна Юридична Академія ф-т: Міжнародно-правові відносини та юридична журналістика;

Досвід роботи

Юрисконсульт | ТОВ «Рубікон С» м. Одеса 01.08.2011 - 21.08.2012
-запровадження листування з державними та судовими органами з правових питань.

Продавець-консультант | San My м. Одеса 15.02.2016 - 25.07.2016
-консультування покупців з асортименту, складу, властивостей та дії косметики;
-прийом розпакування та викладення товару;
-розрахунки з покупцями;
-підтримка робочого місця в чистоті.

Менеджер з продажу | ТОВ «Магніт Плюс КЗ»
м. Астана 12.09.2016 - 21.02.2018
-робота з сайтом компанії;
-прийом дзвінків та заявок від клієнтів;
-оформлення комерційних пропозицій;
-робота з базою клієнтів.

Адміністратор студії м. Одеса 10.03.2018 - 12.09.2018
-запис клієнтів та складання розкладу;
-грамотне консультування по всьому спектру послуг та товарів;
-уміння залагоджувати конфліктні ситуації;
-облік фінансів та робота з касою.

Менеджер з адміністративної діяльності «ОДЕСЕНЕРГОМОНТАЖ» м. Одеса 24.06.2019 - 04.01.2022
-підготовка заявок, наказів та інших документів;
-контроль та дотримання співробітниками компанії трудової дисципліни,
норми та правила охорони праці, гігієни санітарії, техніки безпеки;
-делегування відповідними адміністративними завданнями;
-контроль документообігу адміністративних служб;
-управління матеріальними запасами та поставками;
-виїзд для оформлення або погодження та підпису документів.
-постачання обладнання та контроль поставок.
-ведення обліку складу в 1С.

Професійні та інші навички
-Навички роботи з комп'ютером:
Microsoft Office, Word, Excel.

Додаткова інформація
Відповідальна та цілеспрямована, яка бажає вчитися та розвиватися, здатна швидко навчитися нових видів діяльності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: