Resume from March 29, 2024 PRO

Тетяна

Менеджер з закупівель

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджерка ключових клієнтів

from 06.2017 to now (6 years 10 months)
Євроенерго ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Представлення інтересів європейських та американських виробників преміального освітлення та меблів в Україні — аґентство та дистрибуція
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Участь у складанні річного бізнес-плану просування та розвитку брендів на території України
• Щоденна комунікація з європейськими постачальниками
• Супровід представників постачальника на презентаціях для клієнтів, послідовний переклад англ/укр, укр/анг
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Взаємодія з відділом логістики
• Збір та підтримка бази даних всіх клієнтів, пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази
• Створення та підтримка особистих та ділових відносин з керівниками та власниками бізнесів, а також менеджерами середньої ланки
• Щоденна робота з клієнтами: проведення презентацій по продуктах, консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи
• E-mail розсилки, ведення Instagram сторінки аґентства

Досягнення
• Ініціювала оновлення асортименту компанії
• Знайшла 4 нові бренди та запропонувала їх до розвитку на території України
• Збільшила впізнаваність основних брендів в портфелі компанії
• Забезпечила зростання товарообігів на 10% та сталу маржинальну дохідність
• Збільшила кількість клієнтів та забезпечила довготривалі стосунки з топами компаній
• Налагодила систему e-mail розсилок та впорядкувала Instagram сторінку компанії

Керівник відділу регіональних продажів

from 01.2007 to 05.2017 (10 years 4 months)
ТОВ “ ЛЮКСОН ЮЕЙ”, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Супровід керівників компанії на зустрічах з іноземними постачальниками, послідовний переклад англ/укр, укр/англ
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Участь у складанні річного бізнес-плану просування та розвитку брендів на території України
• Складання річного бізнес-плану розвитку відділу, кошторису квартальних та річних закупівель
• Створення асортиментної групи товарів, контроль за вчасним поповненням асортименту
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Ціноутворення, контроль маржинального доходу відділу
• Аналіз продажів, товарообігу, клієнтської залученості
• Реалізація залежалої продукції
• Виконання планів продаж, формування звітів про продажі
• Організація роботи відділу, навчання та оцінка персоналу, контроль процесу продажів
• Створення та розширення дилерської мережі
• Створення та підтримка ділових стосунків з керівниками та власниками бізнесів
• Щоденна робота з клієнтами: проведення презентацій по продуктах, консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи
•E-mail розсилки

Досягнення
• З нуля побудувала відділ гуртових продаж та дилерську мережу та забезпечила довготривалі стосунки з топами компаній
• Досягла того, що відділ щорічно перевиконував поставлені планові показники продаж на 15%
• Ініціювала оновлення асортименту компанії та запропонувала нову систему реалізації залежалої продукції
• Збільшила продажі основних брендів в портфелі компанії
• Оптимізувала складські запаси
• Налагодила систему e-mail розсилок для інформування клієнтів
• Запропонувала та брала участь у розробці програми тренінгів та оцінювання персоналу

Імпорт-менеджерка/менеджерка з продажу освітлювальної продукції

from 10.2003 to 12.2006 (3 years 2 months)
ФОП “ Васильченко Т.А”, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Ведення переговорів щодо постачання нової продукції, умов співпраці та ціноутворення
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Створення асортиментної групи товарів, планування закупок на сезон, контроль за вчасним поповненням асортименту
• Організація роботи роздрібного магазину та складу, створення експозиції, контроль продажів
• Створення та розширення дилерської мережі
• Щоденна робота з клієнтами: консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи

Досягнення
• З нуля побудувала відділ продаж та почала формувати дилерську мережу
• Досягла поставлених планових показників продаж та маржинальної дохідності за рік

Асистентка проєкту/перекладач

from 10.2000 to 10.2002 (2 years)
HUNTON&WILLIAMS, ПРОЄКТ USAID “ЮРИДИЧНА ПІДТРИМКА РЕФОРМ В ЕНЕРГЕТИЧНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ”, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Обов’язки
• Ведення документації по проекту, організація архіву
• Переклад юридичної документації (анг/укр/рос, укр/рос/англ)
• Послідовний переклад на тристоронніх контактних групах
• Підготовка матеріалів до семінарів та конференцій
• Організація семінарів та конференцій для персоналу державних установ (НКРЕ та інш.)
• Ведення протоколів зустрічей представників уряду України та НКРЕ з донорами проекту (World Bank, EBRD, USAID)
• Складання особистого графіка керівника проекта, допомога у вирішенні особистих питань, організація відряджень та логістики

Досягнення
• Забезпечила безперебійну роботу офісу, організацію архіву компанії та вчасний переклад документації

Секретарка-перекладач

from 07.1998 to 04.2000 (1 year 9 months)
АТЗТ СП “NSI CONSTRUCTION” ПРОЄКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки
• Переклад будівельної документації (анг/укр/рос, укр/рос/англ)
• Послідовний переклад на зустрічах з клієнтами, ведення робочої документації

Education

Міжнародний інститут менеджменту (МІМ)

Pre-MBA, Київ
Higher, from 2008 to 2009 (1 year)

Середньострокова програма для розвитку функціональних компетенцій управлінців

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП

Інститут міжнародної економіки та фінансів. Магістр маркетингу, Київ
Higher, from 1999 to 2001 (2 years)

Київський національний лінгвістичний університет

Факультет філології. Спеціаліст, викладач англійської та української мов, української та зарубіжної літератур, Київ
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)

Additional education and certificates

Riba academy. Курс копірайтингу, сторітелінгу, контент-маркетингу та SMM

2021, 3 місяці

Prometheus: Word ta Excel, Фінансовий менеджмент, Бізнес англійська

2022-2023

Google AI Basics course 2023

2023, 10 тижнів

Knowledge and skills

Уміння аналізувати Ведення переговорів з постачальниками Самостійне прийняття рішень Оптимізація бізнес-процесів Оптимізація витрат Управління персоналом Менторство Уважність Відповідальність Дисциплінованість Стресостійкість MS Excel Користувач ERP-системи Canva Mailchimp

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: