Resume from March 30, 2024 File

Макс

Керівник підприємства

Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

ПІБ

МОКРОУСОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ
Дата народження
30.11.1970 р.
Місце народження
м. Київ
Національність
українець
Адреса проживання
м. Київ, 02094, вул. Пожарського буд. 4, кв.55
Телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Державний службовець
7 ранг

ОСВІТА
1987-1992 рр.

Київський технологічний інститут легкої промисловості
Спеціальність – технологія хімічних волокон
Кваліфікація спеціаліста – інженер хімік технолог
Диплом УВ №831337, від 29.06.1992 р.
1996-1997 рр

Київський державний торговельно-економічний університет
Спеціальність – облік і аудит
Кваліфікація спеціаліста – економіст з обліку і аудиту
Диплом ЛА ВЕ №005806 від 16.05.1997 р.
2005-2006 рр

Одеська національна юридична академія
Спеціальність – Правознавство
Кваліфікація спеціаліста – юрист
Диплом МП Н Х № 016455 від 23.03.2006 р.
2003 р
Навчально-аналітичний центр антикризового управління
Програма арбітражних керуючих
Кваліфікація – арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор).
Свідоцтво № 776-Н від 26.09.2003 р., протокол № 4/33.
ДОСВІД РОБОТИ
03.01.2020– по теперішній час
ТОВ «ФУНДАМЕНТ СЕРВІС»
заступник директора управляючої компанії
1. Аналіз існуючих інженерних мереж, узгодження інфраструктури та об’єктів мікрорайонів з відділом будівництва;
2. Участь в організації та впровадженні ефективних систем управління.

2007 – 29.12.2019 рр.
ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»,
заступник директора управління з питань розвитку, нерухомості та інвестицій
1. Пошук об’єктів нерухомості в містах України для проектування та будівництва будівельних гіпермаркетів включаючи збір вихідних даних;
2. Дослідження всіх існуючих інженерних мереж, інфраструктури та об’єктів мікрорайону разом з відділом будівництва;
3. Попередні переговори з власником / користувачем земельної ділянки або власником об’єкту нерухомості, отримання правових документів на земельну ділянку (об’єкт нерухомості) і перевірка їх чинності разом з юридичним відділом;
4. Проведення незалежної експертної і нормативної оцінки вартості земельних ділянок (об’єктів нерухомості);
5. Підготовка необхідних документів як основних для прийняття рішення Ради Директорів:
• географічно-інформаційна система (GIS)
• презентація земельної ділянки (LPP);
6. Організація роботи з питань оренди площ гіпермаркетів.

2006 – 2007 рр.
ТОВ «РЕСПЕКТУМ»,
заступник директора
1. Керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства в області матеріально-технічного забезпечення, збуту продукції на ринку і за договорами постачання, транспортного та адміністративно-господарського обслуговування, забезпечуючи ефективне і цільове використання матеріальних і фінансових ресурсів, зниження їхніх втрат, прискорення обертання оборотних коштів;
2. Контроль роботи відділів поставки та збуту;
3. Виконання стратегічних цілей щодо продажу і асортименту продукції, якісної і кількісної дистрибуції за рахунок ефективного керування відділом продажу;
4. Інформування працівників відділу збуту про поставлені перед ними завдання, перевірка готовності до вирішення поставлених завдань, розподіл складових роботи між ними;
5. Контроль роботи підлеглих за затвердженими звітними документами, а також шляхом відвідування клієнтів на закріпленій за працівником території;
6. Забезпечення виконання планів по досягненню рівня дистрибуції;
7. Організація і проведення з підлеглими працівниками щоденних оперативних нарад, щотижневі і щомісячні наради з підведення підсумків і постановки нових завдань на наступний період роботи;
8. Обґрунтування необхідності введення нових категорій працівників, необхідність збільшення (скорочення) існуючого складу працівників відділу, звільнення підлеглих працівників через невідповідність займаній посаді;
9. Активна участь у підборі і навчанні нових працівників;
10. Нагляд за виконанням графіку робіт, розміщенням працівників відповідно до штатного розпису, виконанням конкретних видів робіт;
11. Аналіз забезпечення відділу матеріально-технічними, інформаційними ресурсами, необхідними для виконання поставлених завдань, запобігати простоям, аваріям, тимчасовим зупинкам роботи;
12. Виконання ліцензійних, сертифікованих і екологічних вимог для гарантування безперервної діяльності підприємства;
13. Контроль виконання працівниками підрозділу правил внутрішнього розпорядку, інших діючих на підприємстві правил і положень, умов трудових договорів, вимог по охороні праці, техніці безпеки, протипожежній безпеці
14. Керування системою індивідуальної оцінки працівників відділу і внесення зміни в систему компенсації;
15. Виконання доручень керівництва підприємства, що стосуються роботи

2006 р.
АПАРАТ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ,
помічник-консультант народного депутата
1. За доручення народного депутата України вивчення питань, необхідних для здійснення його депутатських повноважень, підготовка відповідних матеріалів;
2. Організація народному депутату України зустрічей з виборцями, трудовими колективами підприємств, установ, організації;
3. Виконання доручень народного депутата України у взаємовідносинах з виборцями, а також з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями;
4. Участь під час зустрічей народного депутата України з виборцями у розгляді звернень громадян, вирішення порушених ними питань;
5. Систематичне узагальнення звернень виборців, інформування народного депутата України про підсумки узагальнень;
6. За дорученням народного депутата України участь в організації вивчення громадської думки, потреб і запитів виборців, внесення пропозицій щодо шляхів їх вирішення;
7. Ведення діловодства відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Верховній Раді України, затвердженої відповідним Розпорядженням Голови Верховної Вади України;
8. Забезпечення зберігання документів, що надходили на ім’я народного депутата України, контроль своєчасності надходження відповідей на депутатські звернення.

Присвоєно сьомий ранг державного службовця.

2003 – 2006 рр.
АКБ «БРОКБИЗНЕСБАНК»,
заступник директора Київської філії
1. Розробка планів та їх контроль по залученню вкладів від населення;
2. Організація та контроль роботи центральної каси банку та касових вузлів на відділеннях та віддалених робочих місцях;
3. Організація, контроль відкриття та подальша робота філій та відділень.

1997 – 2003 рр.
АКБ «РОСТОК БАНК»,
заступник Голови правління
1. В межах своїх повноважень виконання рішень Загальних зборів акціонерів та Наглядової ради Товариства;
2. Дотримання встановлених у Товаристві правил та процедур щодо укладання значних правочинів та правочинів, у вчиненні яких були заінтересованість (конфлікт інтересів);
3. Надання Наглядовій раді поточної інформації про діяльність Товариства;
4. Щорічна звітність перед Наглядовою радою та Загальними зборами акціонерів щодо діяльності та фінансово-господарської діяльності Товариства;
5. Своєчасне надання Наглядовій раді, Ревізійній комісії, внутрішнім та зовнішнім аудиторам Товариства інформації про діяльність та фінансовий стан Товариства

1994 – 1997 рр.
АО «ПОЛЮС»,
віце-президент
1. Організація процесу забезпечення сировиною, матеріалами, товарами, інструментом, спецодягом, господарським інвентарем тощо;
2. Контроль правильності і своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу;
3. Керівництво розробкою проектів перспективних і річних планів матеріально-технічного забезпечення;
4. Спостереження за станом запасів сировини і товарів, запровадження заходів для їх мінімізації;
5. Виконання роботи, пов'язаної з підготовкою претензій до постачальників;
6. Участь в узгодженні умов і укладанні договорів поставок з матеріально-технічного забезпечення підприємства, запровадження заходів з розширення прямих зв'язків з постачальниками;
7. Контроль своєчасності здачі звітів в бухгалтерію співробітниками відділу;
8. Контроль дотримання норм розрахунків по відділу, відповідно до затвердженого кошторису;
9. Своєчасне складання та подання на погодження кошторису витрат закупівель у відповідності до чинного «Положення про планування»;
10. Здійснення організації оперативного обліку постачальницьких операцій;
11. Керівництво роботою:
- з техніко-економічного аналізу в галузі матеріально-технічного постачання;
- з розробки стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення;
- щодо підвищення якості продукції.

1990 – 1994 рр.
КВО «ХІМВОЛОКНО»,
від транспортувальника до інженера технолога
1. Розробка графіків монтажу нового обладнання при реконструкції виробництва капронових ниток;
2. Контроль за виконання монтажу та пусконалагоджувальними роботами в цеху

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Сімейний стан:
одружений, маю сина (1994 р.н.)
Володіння мовами: українська, російська – вільне володіння.
Навички керування автомобілем: водійське посвідчення (категорія В), 30 років стажу, можливість використання особистого автомобіля в робочих цілях.
Особисті якості: здатність працювати в команді, здатність до організації та управління роботою підлеглих, аналітичний склад розуму, готовність до прийняття рішення, робота на результат, відповідальність, надійність, організованість, порядність, комунікабельність.

Був депутатом Деснянської районної в м. Києві ради.

Був кандидатом в депутати до Київської міської ради в Деснянському районі м. Київ.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: