• File

Олег

Помічник керівника

Age:
53 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОЛЕГ ЛАШКОВ

КОНТАКТИ ВИЩА ОСВІТА

[open contact info](look above in the "contact info" section) р. – "Львівський політехнічний" Державний Університет, спеціальність
"Менеджмент організацій", присвоєно кваліфікацію спеціаліста.
[open contact info](look above in the "contact info" section)
2012 – Львівський регіональний інститут державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України,
м.Дніпро
повна вища освіта за спеціальністю „Управління проектами”, кваліфікація
магістра управління проектами.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
НАВИЧКИ
Комерційний директор
ТОВ ВКФ "УкрЦентроПак" 2006 – 2012
Робота на ПК на рівні користувача;
Обов'язки:
Стаж водія категорія "Б"- 30+ років Управління комерційним департаментом;
Планування діяльності підрозділу;
Мови: Українська, Російська Контроль за виконанням плану;
Оптимізація бізнес-процесів;
Забезпечення взаємодії всередині департаменту та з іншими структурами
підприємства;
Формування, розробка та реалізація комерційної стратегії компанії;
Пошук логістичних рішень при експортних/імпортних поставках та
розробка оптимальних транспортних схем;
ПРОФЕСІЙНІ Аналіз ринку, пошук нових партнерів;

НАВИЧКИ
Організація роботи та стратегія
побудови відносин з партнерами. Директор

Управління: ТОВ "ЕкоМегаТрейд" 2012-2018
Керівництво фірмою. Обов'язки:
Створення професійної команди. Забезпечення безперебійного ефективного функціонування компанії;
Управління персоналом. Вирішення оперативних питань;
Менеджмент: Контроль та забезпечення ефективної роботи кожного із структурних
Мотивація та контроль. підрозділів компанії;
Керування складними, Контроль та управління матеріальними та інформаційними потоками;
динамічними об'єктами. Організація та ведення переговорів з іноземними та локальними
партнерами;

Управління проектами
Hall Studio 2018-2022
Обов'язки:
Ведення проектів щодо влаштування житлових та нежитлових приміщень;
Управління командою працівників;
Контроль ведення постачання та якості виконання робіт;
Підбір робочих кадрів та субпідрядників;
Тестування кваліфікації працівників, формування підрозділів;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: