Resume from May 8, 2024 File

Світлана

Бухгалтер (супровід ФОП)

Age:
47 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Медякова Світлана Сергіївна
Дата народження: 17.05.1977
Адреса проживання: Одесса, смт Авангард
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: супровід та ведення обліку ФОП, неприбуткових підприємств,
підприємств на загальній системі – бажано віддалено.

Професійні навички:
Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel; 1С:Бухгалтерія 7, 8.2, 8.3,
ЛІГА:ЗАКОН, M.E.Dok, «СДО», «АІС місцеві бюджети», «KBS Облік
бюджетної організації», навички роботы з Інтернет (Internet Explorer, Opera) та
електронною поштою.

Досвід роботы:
- 5 років супровід ФОП дистанційно,
- лютий 2021р. по лютий 2024р. – головний бухгалтер Відділу капітального
будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна
Авангардівської селищної ради, в підкорядкуванні 1 бухгалтер.
Функціональні обов’язки:
Ведення відділу з моменту відкриття (лютий 2021р.), бюджетний та
бухгалтерський облік відділу, нарахування заробітної плати, проведення
платежів та всієї бюджетної, фінансової звітності в «СДО», «АІС місцеві
бюджети», звіти в пенсійний фонд та статистичні звіти в «МеDOC», ведення
бухгалтерської програми «KBS Облік бюджетної організації», ведення
бюджетного обліку в розрізі програм, кошториси, паспорти бюджетних
програм.
- червень 2019 по лютий 2021р. – спеціаліст в Авангардівській селищній раді
(орган місцевого самоуправління).
Функціональні обов’язки:
Облік договорів, проведення всіх платежів через казначейську систему СДО,
ведення контрагентів, МО№2,3.
- лютий 2018р. по червень 2019р. - бухгалтер ТОВ «Промтоварний ринок»,
бухгалтер з надання торгових місць та послуг, м.Одеса.
Функціональні обов’язки:
Робота з підрядними організаціями – капітальне будівництво, виконання робіт з
капітального ремонту, облік основних засобів в розрізі капітальних та поточних
ремонтів, послуги, облік та списання запчастин, ПММ (автопарк 100 одиниць),
мобільний зв’язок, ведення ПН, формування статистичної звітності.
- квітень 2006р. по січень 2018р. – бухгалтер з матеріального обліку, ТОВ
«Промтоварний ринок», надання торгових місць та послуг, м.Одеса.
Функціональні обов’язки:
облік та ведення ОЗ – оприбуткування, списання, модернізація, поточний
ремонт, НМА, облік та списанні матеріалів, складський облік, робота з
контрагентами, виконані роботи та послуги, веденння податкових накладних
(ПК). Також навички ведення кліент-банка, кассові операції. Ведення
бухгалтерського обліку по 10, 12, 13, 15, 20, 26, 63, 30, 31, 74, 92, 94, 97
рахункам.
- квітень 1999р. – квітень 2006р. – менеджер з матеріального обліку, ТОВ
«Промтоварний ринок», надання торгових місць та послуг, м.Одеса.
Функціональні обов’язки:
Ведення складського обліку, работа з постачальниками, облік ПММ
(надходження, списання).

Освіта:
- березень 2024 – Одеський центр ПТО ДСЗ - підвищення кваліфікації, пройшла
курс по веденню ФОП.
- 2002р. – 2006р. Одеський державний екологічний університет (ОДЕУ),
"Менеджмент організацій", економіст-менеджет, диплом з відзнакою.
- 1994р. – 1999р. Одеський державний екологічний університет (ОДЕУ),
"Гідрометеорологія", інженер-гідролог.

Особисті якості: комунікабельність, аналітичне мислення, вміння швидко
орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке
навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість та прагнення до
професійного зростання, середній рівень англійської мови.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: