Resume from May 22, 2024 File

Лілія

Менеджер ЗЕД, координація закордонних проєктів

Age:
30 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Прокоп’юк Лілія
Дата народження: 11.03.1994
Місце проживання: Луцьк, Україна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Instagram: liliia_prokopiuk
Facebook: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
Національний університет «Острозька академія» ( 2011 – 2015)
Факультет міжнародних відносин
Ступіть бакалавра за напрямом «Країнознавство» (спеціалізація в міжнародному туризмі)
Професійний досвід:
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Adept Moving Company, Лос-Анджелес, США (лютий 2024-досі; дистанційно)
• Виконання бронювання за запитом клієнта та зміна деталей резервацій згідно з побажаннями клієнта.
• Підтримка активного та професійного спілкування з клієнтами через різні канали зв'язку; відповіді на запити клієнтів в режимі реального часу.
• Оперативне реагування на скарги клієнтів; аналіз причин скарг та вжиття відповідних заходів для їх усунення.
• Надання підтримки клієнтам у випадку настання страхових випадків та врегулювання страхових вимог.
Спеціаліст з обслуговування клієнтів ⁄ Особистий авіа консьєрж
AirSprint Private Aviation, Калгарі, Канада (Січень 2023 – Грудень 2023)
• Надання консультативних послуг в галузі приватної авіації.
• Збір та аналіз потреб клієнта, складання деталей подорожі та завантаження їх в програмне забезпечення для планування польотів.
• Отримання та підготовка необхідних документів та дозволів для здійснення міжнародних рейсів.
• Підготовка та координація всіх деталей, пов'язаних із земельною логістикою, таких як кейтеринг, транспортування, відправка вантажів та інші послуги.
• Проведення перевірок контролю якості перед та під час польоту. Вирішення можливих проблем або конфліктів, враховуючи усі особливі запити клієнтів.
Агент з бронювання
Fairmont Banff Springs, Банф, Канада (Жовтень 2022 – Січень 2023)
• Прийом та обробка запитів на резервацію номерів в мережі готелів Fairmont.
• Надання клієнтам інформації про доступність номерів, типи номерів, ціни.
• Створення та виконання щоденних звітів, аудит наявних бронювань та їх оновлення за необхідності.
• Активна участь в просуванні та продажу акцій, знижок, та спеціальних послуг готелю.
• Тісна співпраця з відділами продажів, приймальним відділом та бухгалтерією для забезпечення виконання всіх очікувань клієнта.
• Вирішення можливих проблем або конфліктів, пов'язаних із резерваціями, та забезпечення потреб клієнтів.
Стюардеса бізнес-класу
Kuwait Airways, Кувейт (Березень 2017 – Серпень 2022)
• Забезпечення дотримання всіх стандартів безпеки та процедур під час польоту.
• Проведення докладних перевірок та підготовка кабіни до вильоту та приземлення.
• Підготовка та виконання евакуаційних процедур та надання першої допомоги в екстрених ситуаціях.
• Прийняття пасажирів та надання високого рівня обслуговування відповідно до стандартів авіакомпанії.
• Підготовка та подача страв та напоїв з урахуванням вимог бізнес-класу.
• Співпраця з рештою екіпажу для забезпечення ефективної роботи під час польоту.
Лобі хостес
Wyndham Grand Regency Hotel, Доха, Катар (Серпень 2015 – Жовтень 2016)
• Зустріч та вітання гостей, створення першого враження про гостинність та професіоналізм готелю.
• Відповідь на запитання гостей та надання інформації про готель та послуги.
• Перевірка наявності бронювань та обробка нових запитів.
• Вирішення можливих проблем чи скарг гостей та надання необхідної допомоги.
• Організація та керування чергою при реєстрації та виїзді гостей.
Особисті та професійні якості:
• Понад 8 років успішного досвіду роботи з клієнтами в сфері гостинності та приватної і комерційної авіації;
• Досвід роботи в мультинаціональному середовищі;
• Відмінні соціальні навички, вміння проводити переговори та увага до деталей;
• Ентузіазм, відповідальність та критичне мислення.
Навички роботи з комп'ютером:
• Володіння програмами MS Office (Word, Excel, Power Point та Outlook)
• Система резервацій CRS, OPERA
• Системи планування польотів FLEXX, ForeFlight.
Знання іноземних мов:
• Англійська – вільно ( рівень С2) • Польська - середній рівень • Арабська - базовий рівень

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: