Resume from May 7, 2024 File

Катерина

Юрист

Age:
37 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Лилик Катерина Олександрівна
Особисті дані:
Дата народження: 28.04.1987 р.
Місце реєстрації: м. Львів, вул. Кос-Анатольського буд.18, кв.57
Контакти:
Моб. - [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2004-2009 рр. - Львівська Комерційна Академія (бакалавр, спеціаліст)
Факультет: Юридичний
Спеціальність: Правознавство, викладач правознавства.
Досвід роботи:
2010р. квітень – 2010р. серпень Львівська філія ВАТ «Кредитпромбанк», відділ по роботі з проблемними активами, старший економіст групи моніторингу активів.
Посадові обов'язки:
• soft-collection ;
• Підготовка позовних заяв та. ін.;
• Підготовка звітів по проведеній роботі;

2010 - 2013 рр. Львівська філія ПАТ «Кредитпромбанк», Юридичний відділ, старший юрисконсульт Прикарпатського відділення
Посадові обов'язки:
• Підготовка висновків по кредитуванню та реструктуризації заборгованості фізичних та юридичних осіб;
• Аналіз документів для відкриття банківських рахунків, (у тому числі аналіз документів юридичних осіб);
• Підготовка претензійно-позовних заяв з приводу проблемної заборгованості, заяв про вчинення виконавчих написів;
• Підготовка відзивів та заперечень на претензійні та позовні заяви подані або скеровані проти банківської установи та ін.;
• Представництво інтересів банку в суді, ДВС, казначействах та ін..;
• Підготовка листів-відповідей на звернення державних установ, громадських об’єднань, юридичних та фізичних осіб до банківської установи;
• Підготовка листів-звернень до управлінь Державного Казначейства, щодо повернення коштів, у т.ч. судового збору;
• Підготовка меморандумів про співпрацю;
• Підготовка договорів;
• Підготовка звітів по проведеній роботі, тощо.
• Ведення автономної бази судових справ (АРМ);
• Правовий супровід внутрішніх процесів філії та відділень

2013-2014 рр. – Міністерство доходів і зборів України. Головне управління Міндоходів у Львівській області.
Посада- головний державний інспектор відділу організації взаємодії підрозділів та представництва інтересів Міндоходів та його тереторіальних органів управління правової роботи Головного управління Міндоходів у Львівськіій області
• Претензійно-позовна діяльність.
• Надання юридичних висновків актам перевірок.
• Ведення звітності.
• Підготовка листів-відповідей на звернення платників податків.
З 2014р по 2020 р перебувала у відпустці по догляду за дитиною,
Аутсорс, юриспруденція.

З жовтня 2020 р по даний час юридичний супровід (аутсорс) груп компаній наступних брендів: ТМ «Свій Маркет», TM«NOA» TM«UNA PINSA», TM«Tomatina», ТМ «Poke Lulu» ТМ «Emily Brooklin Pizza » ,
Аутсорс наступних ТОВ «Томатіна», ТОВ «Крива Липа», ТОВ «Трансмарс СМ», ТОВ «СГА», ТОВ «СГГ», ТОВ «Футуро Трейд», ТОВ «Реннова» та ін.
Обов’язки:
• Кадри (ведення особових справ, прийом/звільнення/відпустки усіх видів/проведення по кадрам мобілізації працівників, заповнення трудових книжок, складання посадових інструкцій, договорів індивідуальної матеріальної відповідальності, нерозголошення конфіденційної інформації, трудових контрактів, оформлення практикантів на виробничу практику у підприємстві тощо);
• Складання відповідей на запити та приписи РТЦК;
• Договірна діяльність, а саме вичитка договорів поставки, купівлі-продажу, оренди та суборенди рухомого та нерухомого майна, маркетингових договорів, щодо роялті, СММ-обслуговування, перевезень, газового та електро-постачання та ін, написання протоколів узгодження розбіжностей, додаткових угод на їх основі, тощо;
• Оформлення дозвільних документів (у тому числі реєстрація потужностей, подання декларацій в ДСНС, подання заяв через ЦНАП, оформлення літніх майданчиків, вивісок, експлуатаційних дозволів, супровід запуску виробництва слабоалкогольних напоїв (пива), робота з держстандартметрологіями, лабораторіями тощо);
• Оформлення банківських гарантій, супроводження оформлення кредитів;
• Оформлення страхових договорів, внесення змін до діючих страхових договорів, в тому числі внесення змін до страховок застави; оцінка вигідності страхових договорів на предмет співвідношення вартості договору, розміру франшизи, страхового тарифу, та ризику настання страхового випадку. Представництво та супровід клієнта щодо настання страхових випадків, складання актів пошкодженого майна, документальний супровід страхових випадків.
• Створення юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; підготовка протоколів засідань учасників товариств;
• Ведення претензійно- позовної роботи (з контрагентами, державними органами,);
• Складання мирових угод;
• Листування з контрагентами, в тому числі пред’явлення претензій, складання відповідей на притензії;
• Написання звернень в Антимонопольний комітет щодо захисту від недобросовісної \конкуренції;
• Забезпечення юридичної підтримки роботи відділів;
• Контроль та замовлення висновків щодо електро-вимірювань;
• Забезпечення відділів журналами обліку різного характеру (створення форм журналів у таблицях, роздрук, прошивання);
• Супроводження перевірок Держспоживслужби, податкових органів, поліції, ДСНС.
• Реєстрація торгових марок, супровід в Укрпатенті (в тому числі впевнене користування пошуковими базами Укрпатенту);
• Організація та супровід нотаріального посвідчення документів, в тому числі пошук нотаріусів за запитом клієнта;
• Інше.

Навики:
1. Володіння ПК на рівні впевненого користувача ( 1С кадри, Word, Ехсеl, Ліга Закон, Photoshop, Outlook, Bitrix24, ProofHub, тощо).
2. Мови: українська, англійська середній рівень.
3. Досвід роботи із судами (притензійно-позовна діяльність, банкрутство, тощо).
4. Досвід роботи із ДПС, ДВС, казначействами, Антимонопольним комітетом, ДСНС, ЦНАП, Держспоживслужбою , Поліцією, Укрпатентом.
5. Пристосовуваність.
6. Навики прийняття рішень в умовах обмеженого часу.
7. Навики довготривалої роботи в режимі дедлайну.

Особисті і ділові якості:
Відповідальність, комунікабельність, чесність, уважність до деталей, порядність, самонавчання, вміння працювати в колективі.
Інтереси: Література, образотворче мистецтво, музика.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: