Resume from April 23, 2024 File

Наталія

Офіс-менеджер

Age:
36 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Самбур Наталія Андріївна

Дата народження: 23 травня 1987 року
Освіта: Вища (спеціаліст), вища (магістр)
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА

ВІДОМОСТІ ПРО ДОДАТКОВУ ОСВІТУ (ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, КУРСИ)

ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ
ТА ВМІННЯ

ДОСВІД РОБОТИ

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

ФІНАНСИ
Кваліфікація: спеціаліст з фінансів
Національний гірничий університет, м. Дніпропетровськ (30 червня 2009 рік)

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Кваліфікація: магістр державного управління
Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Дніпропетровськ (28 лютого 2013 року)

• Посвідчення про атестацію в атестаційній комісії при Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України щодо вільного володіння державною мовою (05 вересня 2017 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Конфлікт інтересів: треба знати! Від теорії до практики” (08 червня 2019 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Антикорупційні програми органів влади “ (09 січня 2020 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Цифрова грамотність державних службовців “ (13 квітня 2020 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Персональна ефективність “ (24 травня 2020 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Конституція України:абетка громадянина” (11 січня 2021 року)
• сертифікат Державного університету економіки і технологій “Ефективні комунікації в публічному управлінні “ (20 березня 2021 року, м. Кривий Ріг)
• сертифікат Державного університету економіки і технологій “Управління публічними фінансами “ (11 червня 2022 року, м. Кривий Ріг)
• електронний сертифікат Державного університету економіки і технологій “Децентралізація влади в контексті адміністративної реформи в Україні“ (21 вересня 2020 року, м. Кривий Ріг)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Права людини в дії” (05.01.2023 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Доброчесна державна служба“ (19 червня 2023 року)

• здійснення якісного та ефективного прийому та обслуговування осіб, які звертаються особисто чи дистанційно;
• здійснення прийому громадян на віддалених робочих місцях, виїзних прийомах та під час виїздів групи до осіб з обмеженими можливостями
• вивчення законодавчих та нормативно-правових актів з питань, що стосуються діяльності, відстеження змін до них;
• здійснення прийому заяв та документів згідно норм чинного законодавства;
• взяття участі в навчаннях, постійне підвищення рівня своєї професійної компетентності шляхом професійного навчання та самоосвіти;
• забезпечення дотримання законодавства про інформацію, захист персональних даних, доступ до публічної інформації та виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
• знання та дотримання етичних принципів соціальної роботи;
• здійснення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо інформації з питань соціального та пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг;
• користування комп’ютером та іншими технічними засобами на базовому рівні;
• володіння програмами MS Office (Word, Exel тощо);
• вміння здійснювати разом з відвідувачем оцінку його потреб, визначення методів їх виконання (особисто та дистанційно);
• знання та дотримання етичних норм та принципів соціальної роботи;
• знання та дотримання в документах та спілкуванні норм сучасної української мови;
• навички ведення діяльності між установами та організаціями для ефективного вирішення питань відвідувача;
• вміння складати індивідуальний план роботи; звіти за результатами проведення роботи та здійснених заходів
Управління Пенсійного фонду України в Бабушкінському районі Дніпропетровської області (з 01 лютого 2018 року назву зміненно на Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області), м. Дніпро
• головний спеціаліст відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян (з 05 травня 2014 року до цього часу)
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (м. Дніпропетровськ)
• головний спеціаліст планово-економічного відділу управління фінансового забезпечення (з 1 липня 2009 по 31 серпня 2011, з 8 квітня 2013 по 30 квітня 2014)
Закрите акціонерне товариство Комерційний Банк “ПриватБанк” (м. Дніпропетровськ)
• оператор служби 8800 Департаменту“Багатоканальний контактний центр” (з 08 грудня 2008 по 01 квітня 2009)
Управління Пенсійного фонду України в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська (м. Дніпропетровськ)
• головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж (з 10 жовтня 2007 по 26 лютого 2008)
Комерційний Банк “ПриватБанк” (м. Дніпропетровськ)
• менеджер по банківському обслуговуванню фізичних осіб Департаменту споживчого кредитування (з 15 червня 2006 по 19 вересня 2007)

• Комунікабельність, урівноваженість, стресостійкість, делікатність, дисциплінованість, робота в команді, бажання до саморозвитку та самореалізації, уважність до деталей, відповідальність, сумлінність, наполегливість, вміння невідкладної діяльності в екстрених ситуаціях, здатність аналізу поведінки відвідувача, орієнтованість на відвідувача.

• Сімейний стан: незаміжня
• Можливість відряджень: так
• Шкідливі звички: ні

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: