Resume from February 1, 2024 File

Любов

Регіональний керівник

Age:
52 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ДЕМЧЕНКО ЛЮБОВ ВАЛЕНТИНІВНА
(Регіональний керівник із соціального супроводу в Сумській області)

Дата народження: 14.12.1971
Місто : Суми
м.т. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
вересень 1989 р. – червень1990 р, Глухівський професійно-технічне училище № 31, спеціальність секретар-друкарка;
вересень 1998 р. – червень 2001 р., Сумський аграрний державний університет сільськогосподарський технікум, спеціальність «Правознавство», диплом юрист молодший спеціаліст (заочна форма навчання м. Суми);
вересень 2002 р. – квітень 2005 р., Національний університет внутрішніх справ
м. Харків, факультет «Слідчо-криміналістичний», спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
червень 2023 – тренінг «Нормативно-правове регулювання та практичне вирішення окремих проблем захисту внутрішньо переміщеним особам» м. Суми;
вересень 2023 – тренінг «Щодо документування міжнародних злочинів та надання правової допомоги жертвам таких злочинів» м. Суми

Досвід роботи:

04.1990
06.1992
секретар-друкарка Путивльської школи-інтернат
08.1992
07.2001
секретар суду Путивльського районного суду
07.2001
11.2015
служба в органах внутрішніх справ України
11.2015
09.2017
служба в Національній поліції України
01.2018
по теперішній час
начальник відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення та розвитку інфраструктури, Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області

Під час роботи в Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області виконувала такі обов’язки:

1) організовувала:
отримання від структурних підрозділів Координаційного центру, регіональних та місцевих центрів документи, довідки, розрахунки, інші матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
участь у нарадах, інших заходах, що проводяться Регіональним та Координаційним центрами або за їх участю;
інформування директора Регіонального центру про покладення на Відділ виконання завдань, що не належать до компетенції Відділу, а також у випадках, коли відповідні структурні підрозділи або посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
залучання керівників структурних підрозділів Регіонального центру та за їх згодою відповідних працівників для підготовки документів, розроблення і здійснення заходів, які проводяться Відділом відповідно до покладених на нього завдань.
забезпечувала:
1) організаційну підготовку, організацію та проведення зустрічей, нарад, засідань, робочих груп, семінарів, тренінгів, «круглих столів», конференцій та інших комунікативних заходів, зокрема з підвищення кваліфікації, у тому числі адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
2) контроль за веденням діловодства в Регіональному центрі, зокрема, за реєстрацією вхідної та вихідної кореспонденції, крім повідомлень про затримання осіб, постанов/ухвал про залучення захисника відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії; звернень громадян; запитів на публічну інформацію;
3) контроль за вчасним виконанням працівниками Регіонального та підпорядкованих місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – місцеві центри) наказів і доручень Координаційного центру та Регіонального центру;
4) оформлення трудових відносин працівників Регіонального центру;
5) організацію навчання та підвищення кваліфікації працівників Регіонального центру та місцевих центрів;
6) готувала проекти договорів, що укладаються Регіональним центром, здійснює правову експертизу проектів договорів та контроль за їх виконанням;
7) здійснювала представництва інтересів Регіонального центру в судах, інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;
8) організовувала супровід проведення конкурсів з відбору адвокатів для надання безоплатної вторинної правової допомоги у межах компетенції Регіонального центру;
9) залучала працівників відповідних місцевих центрів (за погодженням з їх керівниками) для виконання спільних завдань та здійснення заходів з питань, що належать до компетенції Відділу;
10) подавала пропозиції щодо залучення представників відповідних місцевих центрів до участі в організації та проведенні конференцій, семінарів, робочих груп, нарад та інших заходів;
11) готувала проекти наказів Регіонального центру;
12) розглядала проекти меморандумів/угод про співробітництво з організаціями партнерами;
13) забезпечувала правильне застосування в Регіональному центрі нормативно-правових актів та інших документів відповідно до чинного законодавства, норм трудового, житлового, пенсійного та іншого законодавства, що стосується прав і законних інтересів працівників, подає директору пропозиції щодо вирішення правових питань, пов'язаних з діяльністю Відділу та Регіонального центру;
14) розробляла і впроваджувала Інструкцію з діловодства, Положення про архів Регіонального центру та номенклатуру справ;
15) надавала методичну та консультаційну допомогу працівникам структурних підрозділів Регіонального центру та місцевих центрів області;
16) відповідала за зберігання архівних документів, переданих до Регіонального центру;
17) організовувала проведення експертизи цінності в Регіональному центрі, підготовку описів, актів про вилучення документів для знищення.
18) вела облік особового складу Регіонального центру;
19) оформляла прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів директора Регіонального центру, вказівок керівництва відділу;
20) формувала і вела особові справи працівників, вносила зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
21) розробляла річні плани з кадрів;
22) готувала необхідні матеріали для атестаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
23) заповнювала, вела облік і зберігала трудові книжки (за заявами працівників Регіонального центру), визначала трудовий стаж, готувала довідки про місце роботи;
24) вела облік надання відпусток працівникам, здійснює контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
25) забезпечувала ведення діловодства в Регіональному центрі, зокрема реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, крім повідомлень про затримання осіб, постанов/ухвал про залучення захисника відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії;
26) вела архів особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання готувала документи для передачі їх до архіву Регіонального центру;
27) забезпечувала підготовку довідкових, інформаційних, аналітичних, статистичних, звітних та інших матеріалів Регіонального центру в межах компетенції Відділу;
28) здійснювала збирання, оброблення, узагальнення та аналіз статистичної інформації від інших структурних підрозділів Регіонального центру, подання її до відділу аналізу даних управління інформаційних технологій та аналізу даних Координаційного центру;
29) вела військовий облік та бронювання в Регіональному центру
30) забезпечувала правильне застосування в Регіональному центрі нормативно-правових актів та інших документів відповідно до чинного законодавства, норм трудового, житлового, пенсійного та іншого законодавства, що стосується прав і законних інтересів працівників, подає директору пропозиції щодо вирішення правових питань, пов'язаних з діяльністю Регіонального центру.

контролювала:
стан діловодства у структурних підрозділах Регіонального центру.
стан трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Вела облік порушень трудової дисципліни.

здійснювала заходи щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів.

Професійні навички:
– володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word));
– знання законодавства України;
– навички складання різних юридичних документів;
– навички соціальної роботи;
– досвід колективної роботи;
– досвід роботи на керівних посадах;
– знання мов: українська – рідна; англійська starter

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікативність, організаційні навички, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна стійкість, пунктуальність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня
Діти: немає
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: