Resume from February 1, 2024 File

Людмила

Помічник керівника

City:
Koziatyn

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Козакевич Людмила Геннадіївна
Вінницька область, Хмільницький район, Козятинська міська ТГ, Козятин
[open contact info](look above in the "contact info" section), email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Фото не додано
Посада: бухгалтер (з дипломом магістра)
Стаж роботи за посадою::11 років
Бажана зарплата: 15000 грн

Мета
Обіймати посаду, де я зможу розвивати професійні навички.
Професійні компетенції (вміння)
Відповідальна, наполеглива, організована, орієнтуюся на результат.

Додаткові навички та знання
Соціальні: Комунікативна, надійна.
Організаційні: Маю організаційні навички.
Комп’ютерні: Комп'ютерно грамотна.
Знання мов: Добре володію українською мовою, знаю російську, англійську мови.
Інші навички: Швидко освоюю новий напрям роботи.

Кар’єра (досвід роботи)

Посада: бухгалтер (з дипломом магістра)
Підприємство: ТОВ "Козятинська швейна фабрика"
Термін роботи: з 28.09.2010 по 12.04.2017
Функції за посадою: Створення накладних, інвойсів, калькуляцій, робота з валютно-митними деклараціями, підготовка документів для митниці, торгово-промислової палати, податкової інспекції. Заповнення та погашення векселів, експорт/імпорт товарів.
Професійні досягнення: Термінова підготовка документації у зв'язку з необхідністю.


Посада: бухгалтер (з дипломом магістра)
Підприємство: ДПТНЗ "Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту"
Термін роботи: з 23.11.2018 по 31.12.2023
Функції за посадою: Підготовка та підписання договорів, підготовка проєктно-кошторисної документації, робота в програмах парус-бухгалтерія та парус-харчування: закупівля продуктів харчування, оприбуткування їх на склад, створення меню-вимог, списання продуктів; введення інформації на сайт Е-data, прийняття та оформлення звітів про відрядження; робота з казначейством за допомогою програми СДО: юридичні, фінансові зобов'язання, платіжні доручення.
Професійні досягнення: Здача звітності; швидке опанування нових напрямків, вчасне виконання поставлених завдань.


Освіта

професія/спеціальність: облік і аудит
кваліфікація/розряд, категорія, клас: спеціаліст з обліку і аудиту / 7 розряд
Навчальний заклад: Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу
Дата закінчення: 19.02.2010


Додаткова інформація
Умови праці: Оптимальні
Характер виконуваної роботи:
Режим роботи: 5-денний робочий тиждень
Пільгова категорія населення: Один з батьків або особа, яка їх зам. і вих. без 1 з подр. дит. віком до 14 р. або дит. з інвалідн.


Дата створення резюме 01.02.2024

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: