• File

Надія

Оператор call-центра

Considering positions:
Оператор call-центра, Менеджер з продажу, Пакувальниця, В'язальник, Комплектувальник, Комірник
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Пальчикова Надія Фархадівна
м. Львів; тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section);
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи

Жовтень 2023 – Січень 2024
Оператор інформаційно-комунікаційних мереж, інформаційного центру відділу залучення громад Департаменту залучення громад та звітності при НК ТЧХУ.
Опрацювання вхідних ти вихідних дзвінків, заповнення даних бенефеціара у анкеті CRM системи, надання першої психологічної допомоги.
Готова продовжити роботу та удосконалювати навички у цьому напрямку.
Листопад 2019 – Вересень 2023
Фахівець відділу Telehunters B2B ПАТ «Київстар»
Здійснення «холодних» дзвінків, використовуючи BigData SME сегменту, лідогенерація.
Обслуговування діючих SME клієнтів компанії та залучення нових.

Березень 2014 – Вересень 2019
Фахівець- телефоніст в компанії ДП «ТОВ Оріфлейм Україна».
Обслуговування діючих клієнтів компанії по телефону та в електронному форматі, даючи письмові відповіді на їх звернення. Здійснення «холодних» дзвінків, до клієнтів для їх збереження і збільшення продажів.

Вересень 2006 – Січень 2012
Експерт інформаційно-довідкової служби ЗАТ «Київстар Дж. Ес. Ем»
Обслуговування абонентів передоплаченого зв’язку ПАТ «Київстар»

Жовтень 2003- Серпень 2014
Вела діяльність як ФОП у сфері:
Роздрібна торгівля одягом, включаючи спортивний.

Жовтень 2003 – Грудень 2008
Займала посаду двірника у Сихівському райво м.Львова ДЗ№ 35

Освіта
СЗОШ № 33 м. Львова

Вміння та навики:
Пройшла наступні тренінги:
• Клієнтоорієнтований сервіс (KIY)
• Управлінні конфліктами (група компаній Nordic),
• «Презентація під овації»
• «Стрес-серфінг: по хвилях життя»
• «Конфлікт на повідку»
• «Ефективні продажі» та інші, передбачені навчальною програмою для консультантів інформаційно-довідкової служби.
• Віртуальна мобільна АТС
• Концептуальні продажі (Miller Heiman)
• Microsoft Office 365 • Тренінг по Бітрікс 24
• Використання ЕЦП в цифровому документообігу України
• Робота з CRM системами
• Навчання стажерів
• Тренінг з залучення громад та підзвітності (НК ТЧХУ)
• Пройдено курс «Повернення з війни: тіло, розум, соціум» (УКУ та УВФ)

Володіння комп’ютером на рівні користувач, працюю з Word, Teams, Excel, Outlook.

Знання мов
Російська, українська – вільно;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: