Resume from April 25, 2024

Вікторія

Менеджер, керівник, адміністратор, 22 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
28 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий магазином

from 12.2023 to 02.2024 (2 months)
Мережа магазинів роздрібна торгівля, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація і координація роботи персоналу Управління персоналом (підбір, адаптація, оцінка, розвиток персоналу). Контроль за дотриманням стандартів обслуговування. Контроль за дотриманням трудової дисципліни, складання робочих графіків, облік робочого часу.
Робота з товаром: мерчендайзинг, облік/проведення інвентаризації, організація і контроль замовлення, прийому, викладки товару.

Оператор ПК

from 11.2018 to 05.2023 (4 years 6 months)
Київська міська психіатрична лікарня імені І.П. Павлова, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Налаштування роботи обладнання,магнітних дисків,лент,карток;виконання операцій з базами даних на комп'ютерном обладнанні;вводити та редагувати тексти в текстовому редакторі.Виконувати інші операції технологічного процесу переробки інформації(приймати та контролювати вхідні дані,готувати,виводити і передавати дані.Керувати режимами роботи периферійного оснащення щодо робочих задач(підготовка текстів та листів,розрахунки,таблиці).Проведення семінарів,конференцій,тренінгів. Розробка зарплатної відомості і табеля робочого часу,прийом дзвінків.Знання Пк(Word,Excel).

Лаборант кафедри загальної,дитячої судової психіатрії і наркології

from 11.2018 to 05.2023 (4 years 6 months)
Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л.Шупика, Київ (Освіта, наука)

Планування методичної роботи,організація та контроль за навчально-методичною роботою викладачів,організація і контроль виконання плану-графіку проведення занять, відвідування занять,планування і координування роботи академії,введення навчально-методичної документації,табелювання,робота в Microsoft Word та таблицями Exel.

Адміністратор

from 07.2015 to 08.2017 (2 years 1 month)
Ресторан Адмірал, Скадовськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Забезпечення комфортних умов відвідувачів. Консультація клієнтів щодо пропонованих у меню страв,управління та контроль діяльності підлеглих. Складання графіка роботи підлеглого персоналу та контроль його дотримання. Підтримка доброзичливої атмосфери на робочому місці.Контроль за терміном придатності продуктів, правил та вимог роботи з продуктами харчування.Дотримання техніки безпеки та санітарних норм на робочих місцях. Оформлення всіх документів та звітів для керівництва. Згладжування конфліктних ситуацій у колективі та з клієнтами. Проведення співбесід та підбір кандидатів на підлеглі посади. Проведення інвентаризації в закладі. Робота із контрольно-касовим обладнанням. Організація та проведення урочистих заходів.

Товарознавець

from 05.2013 to 06.2015 (2 years 1 month)
Супермаркет Фреш, Херсон (Роздрібна торгівля)

Здійснювала контроль над надходженням товарів. Контролювала наявність товарів на складі.Здійснювала зв'язок з постачальниками та споживачами, оформлювала документи на відвантаження та отримання товарів відповідно до затверджених планів. Вела оперативний облік надходження та реалізації товарів, проведення інвентаризації, складала звітність за встановленими формами.

Education

Херсонський державний аграрний університет

Публічне управління та адміністрування, Херсон
Higher, from 2019 to 2021 (2 years)

Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж

Товарознавець в комерційній діяльності, Херсон
Specialized secondary, from 2010 to 2013 (3 years)

Additional education and certificates

Психолог з практичної психології

2023

Knowledge and skills

Стрессоустойчивость Коммуникабельность Управление командой Ведение документации Пользователь 1С Лидерство Управление магазином Уважність

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: