Resume from February 9, 2024 File

Вікторія

Рекрутер

Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Орел Вікторія Олександрівна 32 роки
Ки в

Контактні дані: [open contact info](look above in the "contact info" section) @Kvikiiiii [open contact info](look above in the "contact info" section)

РЕЗЮМЕ

Освіта:

Укра нська академія банківсько справи Національного банку Укра ни
(2008-2013).
Повна вища.

-Диплом магістра за спеціальністю міжнародна економіка.

-Дипломи з вивчення англі сько мови у школах Сполучених Штатів Америки,
Британ , Мальти.

Дсвід роботи:

Продавець-консультант в ювелірному магазині на відділі ексклюзивних і
коштових прикрас з 2008-2009 рік (Підробітка після навчання).

Обовʼязки:

-Викладка товару. -Обслуговування клієнтів. -Матеріальна відповідальність.
-Супровід пості них клієнтів. -Підбір товару для продажу.

Секретар та особисти асистент власника мережі ювелірних магазинів з
2009-2012 рік (Підробітка після навчання).

Обовʼязки:
ї
ї
ї
й
й
й
ї
ї
ї
-Створення та управління календарем для керівника, планування зустріче ,
поді , подороже .
-Організація та обробка електронно та паперово пошти.
-Ведення переговорів з контрагентами, відповідь на телефонні дзвінки та
електронні повідомлення.
-Збір та підготовка інформаці для при няття рішень.

Діючи підприємець з 2014 року.

Діяльність: 47.77 Роздрібна торгівля годинниками та ювелірними виробами в
спеціалізованих магазинах

Директор ТОВ «Сумчаночка» з 2014-2017 рік.

Діяльність:47.24 Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними
та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах
47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих
магазинах

68.20 Надання в оренду експлуатацію власного чи орендованого нерухомого
ма на

Економічни директор мережі ювелірних магазинів з 2017-2019 рік.

Обовʼязки:

-Ведення бухгалтерського обліку та звітності відповідно до законодавства та
стандартів.
-Розробка фінансових стратегі та планів, включаючи бюджетування та
прогнозування.
-Моніторинг грошового потоку та забезпечення належного рівня ліквідності.
-Підготовка фінансових звітів та аналіз хніх результатів для внутрішніх та
зовнішніх зацікавлених сторін.
-Визначення оптимальних стратегі податкового планування та співпраця з
фахівцями з податкового права.
й
й
й
й
й
й
ї
й
й
ї
й
ї
ї
й
-Розробка та виконання фінансово стратегі , що відповідає стратегі розвитку
підприємства.
-Ведення фінансового аудиту та контроль за фінансовою діяльністю.

Персональни турагент для VIP клієнтів туристично агенці 2019 рік.

Обовʼязки:

-Розробка та планування індивідуальних маршрутів та турів відповідно до
вимог клієнта.
-Забезпечення бронювання розкішного житла, транспорту, екскурсі та інших
послуг для VIP подороже .
-Надання персонального обслуговування 24/7 та вирішення будь-яких питань
чи проблем від клієнтів.
-Створення індивідуальних подарунків та сюрпризів для клієнтів.
-Встановлення та управління взаємовідносинами з розкішними готелями,
авіакомпаніями та іншими постачальниками послуг.
-Зді снення переговорів щодо вигідних умов для VIP клієнтів.
-Організація ексклюзивних поді , вечірок, відвідування преміальних ресторанів
та інших розваг для клієнтів.
-Реагування на непередбачені обставини та надання допомоги в екстрених
ситуаціях.

Служба підтримки американско се л платформи (продаж послуг і
товарів) 2019 рік. (Онла н).

Обовʼязки:

-Надання допомоги та відповіде на питання клієнтів щодо продуктів, послуг,
замовлень, доставки тощо.

-Допомога клієнтам у вирішенні проблем, пов'язаних із замовленнями,
оплатою, поверненням товарів та іншими питаннями.
й
й
й
й
й
й
ї
ї
й
ї
ї
ї
й
ї
-Вказівка клієнтам, як використовувати веб-са т або мобільним додатком для
ефективнішого користування сервісом.

-Відновлення паролів, вирішення проблем із входом в облікови запис,
оновлення особисто інформаці .
-Обробка та вирішення скарг, які може надходити в службу підтримки.
-Пояснення нововведень, акці , знижок, програм лояльності та інших
можливосте користування

-Передача питань чи проблем клієнтів відповідним відділам для подальшого
вирішення (наприклад, відділ доставки, відділ оплати тощо)

HR-менеджер з персоналу логістично компані в Америці 2020 рік.
(Онла н)

Обовʼязки:

-Розробка та реалізація стратегі залучення та збору висококваліфікованих
кандидатів.
-Проведення інтерв'ю та відбір працівників, які відповідають вимогам
логістично галузі. -Організація ефективного процесу онбордингу нових
працівників, забезпечення хнього швидкого та успішного впровадження в
колектив.
-Розробка та впровадження програм професі ного розвитку для сприяння
кар'єрному зростанню працівників.
-Проведення систематичних оцінок працівників і впровадження систем
винагород та стимулювання.
-Ведення документаці , створення та апде т персональних фа лів працівників.

Адміністративни менеджер в громадському обʼєднанні 2021 рік.

Обовʼязки:

-Організація та ведення роботи офісу, забезпечення належного
й
ї
й
й
ї
ї
ї
й
ї
й
ї
й
й
й
ї
й
й
функціонування інфраструктури.
-Розробка та виконання планів забезпечення ефективно роботи
адміністративних процесів.
-Рекрутинг, навчання та розвиток адміністративного персоналу.
-Управління адміністративним бюджетом, контроль над витратами та ведення
фінансово звітності.
-Зді снення закупівель та слідкування за технічним станом офісного
устаткування. -Організація та координація проектів, зустріче ,круглих столів.
-Укладання та управління угодами з постачальниками, підтримання
взаємовідносин з клієнтами.
-Ведення відповідно документаці та звітності.
-Надання допомоги керівництву в організаці них та адміністративних питаннях.

Рекрутер в арбітражній команді з грудня 2023 року по теперішній час.

Обовʼязки:

-Аналіз потреб команди та розробка стратегії залучення кандидатів з
відповідними навичками та досвідом у сфері арбітражу.

-Проведення пошуку та відбору потенційних кандидатів через різноманітні
джерела, такі як онлайн-платформи, соціальні мережі, бази даних та
рекрутингові агентства.
-Оцінка кандидатів за їхніми навичками, досвідом та відповідністю потребам
команди.

-Координація процесу прийому на роботу, включаючи підготовку документації
та узгодження умов праці.

-Співпраця з відділом HR, керівниками відділів та іншими зацікавленими
сторонами для забезпечення потреб

-Вивчення та аналіз ринку праці у сфері арбітражу для ідентифікації нових
тенденцій та можливостей для підвищення ефективності рекрутингу.
й
ї
ї
ї
й
ї
й
Професі ні навички:

-Впевнени користувач ПК, MS Office, Mac IOS; -Англі ська мова рівня Hight
intermediate.

Додаткова інформація та характеристика:

-Маю велики досвід у менеджементі.

-Стрессостікість. -Комунікабельність. -Цілеспрямованість. -Уважність.
-Відповідальність. -Порядність.
й
й
й
й

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: