Resume from April 23, 2024 PRO

Максим

HR-менеджер, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
30 years
City:
Boryspil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з персоналу

from 07.2019 to now (4 years 10 months)
Державне підприємство "Міжнародний аеропорт "Бориспіль", Бориспіль (Транспорт, логістика)

Безпосередні обов'язки, пов’язані з ефективною організацією та контролем ключових процесів у сфері управління персоналом:

- заходи з пошуку та підбору персоналу, залучення найбільш фахових та кваліфікованих кандидатів;
- працевлаштування (укладання трудових договорів і додаткових угод до них), а також здійснення процесів переведення, переміщення та звільнення працівників (зокрема, вивільнення персоналу з ініціативи роботодавця згідно з процедурою скорочення штату працівників підприємства) відповідно до вимог чинного законодавства та нормативно-правової документації;
- оформлення та облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням відповідних графіків;
- відповідальне ведення обліку та систематичне оновлення особових справ працівників та карток типової форми П-2, забезпечення дотримання стандартів конфіденційності;
- аналіз та контроль за обліком використання робочого часу, що дозволяє підтримувати ефективне функціонування підрозділу;
- внесення записів та оцифрування паперових носіїв трудових книжок співробітників, відповідно до нормативно-правових та технічних вимог Пенсійного фонду України, опрацювання результатів звернень до ПФУ та подальше додавання відомостей про трудову діяльність співробітників в електронному форматі;
- складання та опрацювання наказів по особовому складу, службових записок, протоколів, звітів та іншої документації, що забезпечує чітке та лаконічне справочинство на підприємстві.

Середня кількість співробітників, які входять до сфери моїх посадових обов'язків, становить близько 500 осіб.

Архіваріус

from 07.2018 to 05.2019 (10 months)
Центральний державний архів громадських об’єднань України, Київ (Державні організації)

- робота з обліковою та архівною документацією політичних партій, громадських об’єднань та суспільно-політичних рухів (документами, справами та фондами), їхній аналіз, подальше вивчення та опрацювання;
- виконання соціально-правових, тематичних та персональних запитів громадян, організацій та установ;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції та інших нормативних актів, ведення обліку документів та організація документообігу;
- підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів за напрямками діяльності установи, що підлягали публікації на офіційних інтернет-ресурсах, шпальтах газет та сторінках друкованих видань.

Education

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Архівіст. Молодший науковий співробітник. Викладач закладу вищої освіти, Київ
Higher, from 2012 to 2018 (6 years)

Additional education and certificates

Посвідчення атестаційної комісії про вільне володіння державною мовою

2018

Все про антикорупцію для публічних службовців

2023

Візуй професійно!

2023

Інтегрована система менеджменту

2024

Knowledge and skills

Цілеспрямованість Підбір виробничого персоналу Комунікабельність Толерантність Підбір керівного персоналу Ведення кадрового обліку

Additional information

Професійні та практичні навички:
- Впевнений користувач програмних пакетів Microsoft Office та Microsoft 365, 1С: Підприємство 8.3; досвід роботи з системами електронного документообігу, ERP IT-Enterprise, порталом електронних послуг Пенсійного фонду України, LIGA360 (ЛІГА:ЗАКОН) etc.;
- Глибоке розуміння вимог та критеріїв щодо вакантних посад; успішне та продуктивне використання різних джерел із пошуку кандидатів; відмінні комунікаційні навички для ефективного спілкування з потенційними кандидатами, співробітниками та керівництвом; вміння адаптувати виробничі процеси відповідно до змін у законодавстві;
- Суттєві знання щодо трудового законодавства та нормативно-правової бази, процедур обліку та зберігання документації; висока письмова та усна комунікація, як засіб взаємодії із співробітниками та органами влади; вміння працювати з електронними системами документообігу, базами даних, програмами для обробки та передачі електронної документації;
- Участь та організація на посаді секретаря спільних засідань комісії з вирішення соціально-економічних питань на підприємстві;
- Наявний досвід роботи в "офісі", дистанційно та у гібридному форматі.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: