• File

Ирина

Менеджер (В2В), аналітик

Age:
42 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Розглядаю вакансії на віддалену роботу

Івашкіна Ірина Олександрівна

Контакти
[open contact info](look above in the "contact info" section)(Viber)

Професійні навики:
липень 2024-сьогодні
Екстрапластик ТОВ (направлення – виробництво сировини)- менеджер з продажу
Обов’язки:
• супровід угод з продажу сировини (продаж B2B)
• підвищення ефективності комунікації на ринку для ключевих клієнтів
• оформлення документів та співпраця по логістиці, зв’язок з Новой Поштой та Рабен
• супровід експортної документації, оформлення CMR, Invoice, Quality passport, pacing list, Specification Movement Certificate(EUR1)
• робота з холодною базою
• робота з дебіторською заборгованістю,
• ведення документації в 1С
• моніторинг цін
серпень 2021-березень 2024
Меблевий Центр(направлення – оптова торгівля меблями)- менеджер з продажу
Обов’язки:
• проведення моніторингу ринку
• супровід угод з продажу меблів( продаж B2B та В2С)
• підвищення ефективності комунікації на ринку для ключевих клієнтів
• проведення робіт по логістиці
• підготовка реклами та формування контенту в соц мережах(SMM)
• робота з холодною базою
• робота з дебіторською заборгованістю, ведення документації в 1С
• формування пакету документів по логістиці та бухгалтерії
• робота в CRM, налагодження внутрішньої комунікації
• Формування бази клієнтів та знайомство з клієнтами фізично
• Командировки в регіони
• Формування та виявлення потреб клієнта
березень 2015 – травень 2021
ТОВ “НФМ Агро” , ТОВ з ІІ НОВОФАРМ(направлення-продаж с/г техніки) -провідний спеціаліст договорного відділу
Обов’язки
• супровід угод з продажу с/г техніки, робота з клієнтами, менеджерами, а також співпраця з іншими членами команди (відділ бухгалтерії, фінансовою службою, юр. службою тощо);
• моніторинг дебіторської заборгованості, успішне закриття контрактів;
• складання планів на майбутні періоди і контроль над їх виконанням;
• контроль документообігу;
листопад 2013 – лютий 2015
КБ «ПриватБанк» - менеджер по работі з клієнтами.
Обов'язки:
• визначення потреб замовника;
• робота з клієнтами, оформлення договорів,
• оформлення угод з клієнтом,
• складання планів на майбутні періоди і контроль над їх виконанням;
• контроль документообігу;
червень 2013- вересень 2013 ПП Інтерфрахт, логіст
Функціональні обов'язки: моніторинг бази клієнтів. Напрацювання нових клієнтів в області, по Україні та за кордоном. Оформлення заявок на автоперевезення. Оформлення документообігу з автоперевезень.
січень 2010- лютий 2013
АК "Дніпроавіа" фахівець відділу обліку доходів
Функціональні обов'язки: перевірка правильності застосування тарифів в авіаквитках і зборів в представництвах України та за кордоном . Складання звітів по доходах кожного представництва авіакомпанії. Контроль над правильністю ведення касової звітності в представництвах, аналіз продажів по сезонності, робота з агентствами, правильності застосування всіх тарифів і звітів, в разі правильності виставлення претензій. Знання програм бронювання квитків Amadeus та Liaison, а також ASIA.

Освіта: спеціаліст "менеджер організації", економічний факультет
1999-2004. Дніпропетровський державний аграрний університет.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: