Resume from March 12, 2024 File

Svіtlana

Соціальний працівник, реєстратор, менеджер (call-centre)

Age:
42 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сюрменян Світлана Анатоліївна

Дата народження: 29 серпня 1981р.
Адреса: Україна, м. Миколаїв, вул. Театральна 49/1
Контактні телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: у розлученні, дитина (14 років)

Ціль: помічник керівника, реєстратор, фахівець з соціально захисту, фахівець з моніторінгу, менеджер, call-centre.

Досвід роботи:

01.09.2023-28.12.2023 працювала реєстраторкою (збирачем даних) в БФ «Право на захист» проект CASH. Працювала як в офісі так і у складі мобільної групи.

Пройшла онлайн курс з BSAFE і отримала сертифікат.
Пройшла онлайн курс з PSEA і отримала сертифікат.
Пройшла курс з Тактичної медицини.

15.03.2023 –по 28.08.2023 працювала адміністратором залу в ДЦ «Україна» магазин Watsons.

01.04.22-20.12.22 працювала в республиці Молдова, в продовольчому магазині продавцем, далі адміністратором: отримання товару, інвентарізація.

03.01.2019- 24.02.2022 ТОВ “Смартер Про” міжнародний контактний центр, робота у сфері телемаркетингу. (Віддалено)
Займана посада – керівник групи.
Обов'язки на посаді:
- навчання та супровід фахівців;
- Прослуховування дзвінків операторів на коректність. Надання ОС;
- ведення звітностей у CRM - програмах та на google диску;
- Супровід конкурсів та акцій.
Успішно пройшла вебінар:
«Перший крок до керування. Наставництво»
Модульний тренінг «Ефективне керівництво»
Тренінги: "Мистецтво проведення ефективної робочої зустрічі", "Навички високоефективної людини", "Задоволення від Excel: формули та функції".

2016 р.-12.2018 р. ТОВ "Каплит". Компанія займалася логістикою зернових культур, зберігання зернових культур. Діяльність у сфері інжирингу, геології та геодезії – надання послуг технічного консультування в цих сферах.
Займана посада: менеджер, далі переведена посаду помічника керівника.

2016 р. - 2016 р. ТОВ "Полігон". Компанія орієнтована на управління проектами будівництва, модернізації та обслуговування радіомережі мобільного оператора.
Займана посада – адміністратор договірної діяльності.

2011 р. – 2016 р. – ТОВ «ЕСУ». Компанія орієнтована на управління проектами будівництва, модернізації та обслуговування радіомережі мобільного оператора.
Займана посада – адміністратор проектів.

2009 р. – 2011 р. – декретна відпустка.

2007 р. – 2009 р. – металургійне підприємство ТОВ «АЛ-Сервіс Груп».
Підприємство з виробництва чавуну, сталі та феросплавів. З заснування підприємства.
Займана посада: офіс-менеджер.

2008 р. підвищення кваліфікації у НТЦ «Станкосерт» м. Одеса. «Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001-2001., проведення внутрішнього аудиту».

2001р. - 2007 р. ПП «Аква-косметикс» підприємство з виробництва косметики для догляду за волоссям та тілом. З заснування підприємства.
Займана посада: секретар-референт.

1999р. - 2001р. ТОВ СП "Магія трав". Українсько-Болгарське підприємство з виробництва косметики з догляду за волоссям та тілом.
Займана посада: секретар-референт. Працювала із заснування підприємства до його реорганізації.

Освіта:
2004-2010 рр. «Європейський університет фінансів, менеджменту та економіки.»
Фахівець. Менеджер економіст.

Знання та навички:
Знання мов:
Російська – вільно
Українська – вільно.
Англійська мова- середній рівень.
Професійні навички:
Бітрікс 24, Microsoft Office, CRM-програми.

Додаткова інформація:
Багатозадачність, цілеспрямованість; відповідальність; оперативність; старанність; високий рівень навчання; організованість; уважність; пунктуальність; самокритичність; вміння приймати рішення, вміння працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: