Resume from May 15, 2024 File

Людмила

Бухгалтер

Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Микитенко Людмила Миколаївна

Дата народження: 09.11.1972
Місто: Київ
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера.
Освіта:
вересень 2007 р. – лютий 2012 р., Київський економічний інститут менеджменту , факультет «Економіки і підприємництво», спеціальність «Фінанси і кредит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
касир
січень 2003 р. – вересень 2009 р. ТОВ «Український інститут лінгвістики і менеджменту», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів;
--- робота з первинними документами;
--- підготовка та проведення платіжних доручень, робота з клієнт-банком;

Асистент аудитора
жовтень 2009 р. – травень 2010 р. ПП «Аудиторська фірма Альт», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку;
— укладання договорів;
— касові операції;
--- робота з первинними документами;
--- підготовка та проведення платіжних доручень, робота з клієнт-банком;
--- контроль наявності первинних документів;
--- звірка з контрагентами та контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості.

Бухгалтер
серпень 2010 р. – по теперішній час ТОВ «Майстер Трейд», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
--- створення номенклатуры товару, створення карток контрагентів;
— формування рахунків, актів, видаткових та податкових накладних,
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару/послуг;
— формування документації по списанню товарів;
—оформлення довіреностей;
— участь в проведенні інвентаризації;
— оформлення інвентаризації в BAS ;

— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— внесення первинних документів в 1С, BAF (рахунки фактури, видаткові, прибуткові, податкові, корригуючі накладні, накладні на повернення);
— внесення банківських виписок в 1С, BAS;
— укладання договорів;
— вигрузка податкових накладних в Медок;
— реєстрація податкових та коригуючих накладних в ЄРПН ;
— формування податкового кредиту в 1С, BAF;
— облік та контроль ПММ;
— подача звітності: по пальному 4МТП, 2-ТР;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— виписка прибуткових та видаткових касових ордерів.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання Word, Excel, 1С 7.7, BAS, Медок, Вчасно, FREDO, Outlook);

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, пунктуальність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: