Resume from February 23, 2024 File

Анна

Менеджер з продажу

Age:
44 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вєтрова Анна Валеріївна
Менеджер, 25 000+ грн
Повна зайнятість.
Вік:44 роки
Місто:м. Бровари, вул. С.Петлюри, буд. 36, кв. 28
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Фахівець відділу продажу
з 09.2021 по 05.2023
Житловий комплекс «Scandia» (нерухомість)
Менеджер продажів нерухомого майна від забудовника:
• прийом та обробка вхідних заявок;
• консультація клієнтів по продуктам компанії, виявлення/вирішення проблем замовника;
• формування заявок клієнтів;
• телефонні продажі: «теплі» і «холодні» дзвінки, робота із запереченнями з використанням технік продажів;
• оформлення договорів купівлі-продажу, розстрочки, рахунків, актів прийому-передач;
• юридичний супровід угод, контроль виплат і заборгованості.
Фахівець відділу телемаркетингу
з 12.2019 по 09.2021
ТОВ «Центр фінансових рішень» , Київ (Фінанси та кредит)
Менеджер телефонних продажів:
• прийом та обробка вхідних заявок;
• консультація клієнтів по продуктам компанії, виявлення/вирішення проблем замовника;
• формування заявок клієнтів;
• телефонні продажі: «теплі» і «холодні» дзвінки, робота із запереченнями з використанням технік продажів.

Менеджер телефонних продажів
з 08.2019 по 12.2019
ТОВ «Укрмедіас» , Бровари (Гуртова торгівля)
Менеджер телефонних продажів:
• прийом та обробка вхідних телефонних дзвінків;
• консультація клієнтів по асортименту, виявлення/вирішення проблем замовника;
• формування замовлення в 1с;
• ведення звітності в crm;
• контроль залишків на реальному та віртуальних складах, статусів замовлень, строків відправлення та доставки;
• телефонні продажі: «теплі» і «холодні» дзвінки, робота із запереченнями з використанням технік продажів;
• контроль дебіторської заборгованості;
• розв’язання конфліктних ситуацій з клієнтами.
Оператор коллцентру, адміністратор закладу, керуючий мережею громадського харчування/служби доставки
з 01.2018 по 07.2019 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Піццбург», Бровари, Київ (Ресторанний бізнес)
Керуючий мережею (4 місяці):
• організація та контроль роботи об'єктів громадського харчування/служби доставки;
• планування, організація і відкриття нових закладів мережі «з нуля»;
• налаштування, координація і контроль роботи адміністративного складу;
• пошук, навчання і адаптація нових співробітників;
• планування, впровадження та контроль виконання показників штатного розкладу;
• планування бюджету мережі (прибуткової і видаткової його частин), контроль за виконанням, захист звітності;
• фінансова та управлінська звітності;
• контроль нарахування заробітної плати та боннусної системи винагород;
• контроль результатів інвентаризацій та переобліку;
• розробка та впровадження посадових інструкцій, стажувальних та чеклистів , контрольних листів спостереження тощо;
• організація корпоративних тренінгів з особистісного розвитку підлеглих, тайм менеджменту, ефективного застосування технік продажів тощо;
• розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства.
Адміністратор закладу:
• організація життєдіяльності закладу громадського харчування/служби доставки;
• складання графіків роботи персоналу;
• контроль роботи всіх підрозділів (кухня, кур'єри, оператори коллцентру, працівники бару, прибиральниці);
• аналіз товарних запасів, формування замовлень закупівель;
• розрахунки з постачальниками;
• контроль виходу робітників в графік;
• фінансова звітність.
Оператор коллцентру:
• прийом та обробка вхідних телефонних дзвінків;
• формування замовлень в iiko;
• контроль якості та таймінгу готових замовлень;
• координація роботи кур'єрів;
• ведення касової зміни.

Декретна відпустка
з 05.2008 по 01.2018 (9 років і 7 місяців)

Керівник відділу агентства нерухомості
з 03.2007 по 05.2008 (1 рік 2 місяці)
АН Валіон, Київ (Нерухомість)
• організація та контроль роботи відділу оренди та купівлі-продажу об’єктів нерухомості;
• документальний супровід угод з нерухомістю;
• пошук, навчання та адаптація нових співробітників.
ФОП
з 02.1998 по 05.2007 (9 років 3 місяці)
ФОП, Рівне (Роздрібна торгівля, громадське харчування, сфера послуг)
• відкриття, організація та контроль роботи об’єктів роздрібної торгівлі, громадського харчування та сфери послуг;
• ведення фінансової та бухгалтерської звітності, переоблік та контроль ТМЦ;
• підбір, адаптація та навчання персоналу.
Освіта
РІС КІСУ
Менеджмент организацій, м. Рівне
Вища, з 09.1997 по 05.2002 (4 роки 8 місяців)
Рівненський комерційний технікум
Бухгалтер-економіст, Рівне
Середня спеціальна, з 09.1994 по 05.1997 (2 роки 8 місяців)

Курси: тайм менеджмент, інтернет-маркетинг (таргетинг), копірайтинг, hr, управління проектами, ефективні продажі тощо. Не зупиняюсь розвиватись в цьому напрямку й надалі.
Професійні та інші навички
• вільний користувач ПК, МS Office, Internet,1С, iiko; володіння дизайнерськими програмами Photoshop, Illustrator, CorelDRAW. Не зупиняюсь розвиватись в цьому напрямку й надалі. Швидко і з задоволенням вивчаю і освоюю нове програмне забезпечення;
• навички ділового спілкування, ведення переговорів, ділової документації та звітності;
• здатність працювати з великим об’ємом інформації, водночас вирішувати різносторонні завдання;
• індивідуальний підхід до кожного вважаю запорукою успіху, чим і керуюся як у роботі, так і у повсякденному житті;
• знаю, що нічого не знаю. Не соромлюся визнавати своєї некомпетентності, намагаюся ввібрати максимум корисної інформації і навчатися новому.
• структурний підхід – моє життєве кредо;
• стресовитривалість – друге ім’я;
• планування – основа з основ;
• стратегічний менеджмент – спосіб життя.
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
Додаткова інформація
Викладаюсь в роботі більш, ніж на 100%. Люблю те, що роблю. Швидко навчаюсь і пристосовуюсь до будь-яких ситуацій. Не лякає кількість і складність поставлених завдань. Зорієнтована не тільки на кінцевий результат, а й на якість процесу.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: