Resume from May 20, 2024

Наталія

Менеджер з розвитку мереж, процесів, людей

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор Департаменту розвитку мережі

from 05.2017 to 02.2024 (6 years 9 months)
АТ "Укрпошта", Київ (Транспорт, логістика)

- розробка та запуск проекту Відділення нового формату від дизайн-концепції до урочистого відкриття: стандарти, розробка та захист бюджету, розробка з нуля всіх специфікацій щодо всіх закупівель всього обладнання, меблів, вивісок тощо, контроль проведення тендерів, супровід підрядників
- створення та запуск усіх процесів з відкриття/переміщення відділень поштового зв'язку: формування плану розвитку, визначення потенційних місць для відкриття відділень, формування пакету документів та погодження локацій з топ-менеджментом, підготовка локацій до відкриття, моніторинг результатів відділень після відкриття
- розробка та ведення проекту Рефрешинг відділень ("легкий" формат ребрендингу): стандарти, щорічна розробка та захист бюджету, оптимізація площі та процесів відділення, контроль проведення ремонтних робіт, закупівель, координація поставок
- оптимізація процесів автоматизованих відділень: аналіз послуг/процесів/клієнтського шляху; розробка оптимізаційних заходів, їх впровадження, включаючи захист бюджетів та здійснення закупівель
- запуск нових продуктів та процесів в компанії (в тому числі проект по заміні фронтової системи).
- розробка та впровадження Стандартів оформлення відділень, узгодження бюджетів, запуск відповідних закупівель та контроль розміщення на Мережі (планування опер.зал та службової частини відділень, навігація, графіки робіт, розміщення рекламних матеріалів, ...)
- аналіз клієнтського шляху, виявлення «вузьких» місць та впровадження процесів для їх подолання
- розробка та впровадження Стандартів обслуговування клієнтів, супроводження систем оцінки якості обслуговування (Таємний покупець, телефоні опитування, QR коди)
- розробка навчальних матеріалів для працівників Мережі та проведення навчання
- розробка та впровадження регламентів роботи територіальних менеджерів, щомісячних чек-листів та контроль їх виконання
- участь у розробці нових продуктів/проектів компанії та їх впровадження на мережу відділень
На сьогодні – відкрити та переміщено 500+ відділень
Відремонтовано та приведено до єдиних стандартів: 1000 + відділень Скорочено час обслуговування на фронт-лінії до 90 - 150 секунд по різних послугах
Автоматизовано роботу відділень усіх форматів
Оптимізовано бек-процеси (скорочення 60% звітів, напрямків сортування, створення нової системи реєстрації та зберігання відправлень, тощо)

Knowledge and skills

Розвиток Мережі (сервісні/ рітейл компанії: Оптимізація бізнес-процесів Розробка та впровадження проектів на національному рівні

Language proficiencies

  • French — advanced
  • English — average

Additional information

Впорядковую хаос)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: