Resume from February 22, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10481717

Продавець, менеджер, адміністратор

City of residence:
Irpin
Ready to work:
Mykolaiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Назаренко Анна Володимирівна
Бажана посада: адміністратор, менеджер, продавець.
Дата народження: 10.07.1989 (34 років)
Місце проживання: м. Миколаїв
Моб. Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Єл.пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: заміжня, дитина 11 років

Освіта: закінчила у 2011 році Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» та здобула кваліфікацію економіста, менеджера (управитель) із зовнішньоекономічної діяльності.

Досвід роботи:
Продавець непродовольчих товарів з 05.01.2018 по 01.08 2020,
ФОП Алоян, магазин «Феєрія».

Економіст з 08.02.2021 по 14.06.2021
КНП ММР «МСП».

Фахівець обслуговування клієнтів в Миколаївському відділені Кліентського простору № 65 з 02.08.2021 по 25.10.2021, 104.ua Клієнтський простір Миколаїв.

Менеджер з продажу нерухомості від забудовника з 25.10.2021 по 24.02. 2022, ТОВ «САЙЛЕНТ-ДЕВЕЛОП».

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, оперативність, клієнтоорієнтованість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: