Resume from April 26, 2024 File

Юлія

Акаунт-менеджер

Age:
38 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Юлія Полякова
Київ, Україна

[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

РЕЗЮМЕ Ключові професійні компетенції:
• Управління відносинами із клієнтами
• Ділова внутрішня та зовнішня комунікація
• Контроль товарних залишків та управління відвантаженням
• Управління проектами
• Оптимізація процесів

Особисті якості:
• Цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, акуратність
• Комунікабельність, доброзичливість, неконфліктність
• Здатність аналізувати та маніпулювати даними
• Креативне мислення, відкритість до інновацій, ініціативність
• Швидка навченість

МОТИВАЦІЯ • Надихаючі, цікаві завдання
• Досягнення мети
• Команда зі схожим мисленням
• Чесність і взаємоповага
• Сім'я

ПРОФЕСІЙНІ Володіння базовим та додатковим ПЗ: MS Windows / Office, досвідчений користувач Excel (аналітичні
НАВИЧКИ інструменти) та Power Point
Аналітика: Досвід обробки та аналізу великих обсягів даних, виявлення трендів, прогнозування
Процеси: Досвід розробки, впровадження та автоматизації процесів

ВОЛОДІННЯ • Українська - вільно
МОВАМИ
• Російська - вільно
• Англійська – В1

ПЕРСОНАЛЬНІ Дата та місце народження: 24.09.1985, м.Дніпро (Дніпропетровськ)
ДАНІ Сімейний статус: одружена
Діти: 1 донька (2015 р.н.)

ВИНАГОРОДА Очікувана винагорода (чиста): для подальшого обговорення

ДОДАТКОВА Строк роботи на посаді після подачі заяви про звільнення: за згодою
ІНФОРМАЦІЯ
ПРОФЕСІЙНИЙ 10. 2009 — теперішній час
ДОСВІД Київстар, Київ, www.kyivstar.net
Телекомунікації

Фахівець з підтримки роботи каналів продажу
• Підтримка відносин із існуючими та потенційними партнерами компанії, усна та письмова
комунікація:
o Побудова та підтримка партнерських відносин із дотриманням процедур компанії та
урахуванням взаємних бізнес інтересів
o Консультування з процедур та процесів на всіх рівнях та вирішення проблемних питань
o Запобігання конфліктних ситуацій, збір та обробка зворотного зв’язку
• Ведення товарних відносин із діючими партнерами:
o Збір замовлень, аналіз товарних залишків, формування відвантажень
o Документальне оформлення поставок товарів
o Координація логістики між головним складом, регіональними складами та складами
партнерів
o Ведення звітності по партнерам / товару, облік в ERM
• Документальна підтримка процесів взаємодії із партнерами:
o Координація документообігу між департаментом бухгалтерського обліку,
регіональними підрозділами та партнерами
o Ведення документації (фінансова, бухгалтерська, облікова тощо), формування та
проведення звірки актів, рахунків, договорів
o Робота із дебіторською заборгованістю
• Аналітична підтримка:
o Аналіз замовлень та відвантажень, оцінка рівня задоволення потреб партнерів
o Контроль товарних залишків для підтримки достатнього та запобігання виникненню
надлишкового запасу
• Оптимізація процесів:
o Глибоке вивчення діючих процесів взаємодії між компанією, регіональними
підрозділами та партнерами
o Оцінка ефективності процесів на кожному етапі, аналіз ефективності
o Розробка рекомендацій з покращення процесів для досягнення найкращої їх
ефективності та результативності
Досягнення:
• На основі власного аналітичного дослідження взаємодії співробітників підрозділу з групами
партнерів запропоновано та впроваджено перерозподіл закріплення партнерів за фахівцями
відділу. Завдяки цьому вдалось оптимізувати процеси ведення типових задач та підвищити
ефективність взаємодії:
o Кількість партнерів закріплених за різними фахівцями по пов’язаним запитам зменшена
з 42 до 3
o Час обробки комплексних запитів від партнерів зменшено майже вдвічі
o Гармонізовано навантаження на фахівців підрозділу – відхилення в навантаженні
зменшено з 25% до 10%
• Розроблено принципово новий підхід до збору зворотного зв’язку від партнерів компанії щодо
рівня задоволеності процесами взаємодії. Додано понад 15 нових метрик, що дозволяють більш
детально проаналізувати отримані дані та сформувати стратегію покращення процесів та
адаптувати їх до сучасних умов задля кращої ефективності взаємодії
• Стабільно високі особисті показники задоволеності партнерів та відсутність скарг впродовж
всього періоду роботи. Рівень довіри дозволив досягти 100%-го усунення негативних наслідків
від ситуацій, виникаючих внаслідок форс-мажорних обставин

ОСВІТА • 2002 – 2008, Державний Національний Університет, Дніпро
«Лікувальна справа», Спеціаліст
• 2006 – 2008, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Дніпро
«Фінанси», Додаткова вища
ТРЕНІНГИ, • 2021 – Курс «Project management», Освітня платформа L.A.B.A.
СЕМІНАРИ, • 2023 - Курс «Excel для бізнесу», Освітня платформа L.A.B.A.
КУРСИ

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: