Сюзанна
Администратор рецепции
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10494084
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ГУНЄЙМ СЮЗАННА СААДІВНА
м. Одеса
[
[
ДОСВІД РОБОТИ: 21.08.2020 – 31.07.2021
ТОВ «Інформ Трітмент», м. Одеса
ОБОВ’ЯЗКИ: Менеджер в сфері надання інформації, консультування та переговорів з
потенційними клієнтами.
01.03.2020 – 20.08.2020
ДО «Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків», м. Одеса
Виконавець попереднього перегляду документів кандидатів.
ОБОВ’ЯЗКИ: Допомога секретарям Державних кваліфікаційних комісій в формуванні
особистих справ кандидатів, проведення тестування, як частини
ДКК, оформлення Послужних книжок моряка.
01.08.2019 – 21.02.2020
ДП «Сервісний центр» морського і річкового транспорту, м. Одеса
Спеціаліст відділу по дипломування моряків.
ОБОВ’ЯЗКИ: Надання сервісних послуг морякам в розгляді документів, надання
консультацій і попереднього формування особистих справ кандидатів
для підтвердження кваліфікації в Державних кваліфікаційних комісіях.
01.07.2019 – 01.08.2019
ДО «Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків», м. Одеса
Виконавець попереднього перегляду документів кандидатів.
ОБОВ’ЯЗКИ: Допомога секретарям Державних кваліфікаційних комісій в формуванні
особистих справ кандидатів.
01.01.2015 – 31.05.2019
ФОП «Дем’янов», м. Одеса
Адміністратор, офіс-менеджер
ОБОВ’ЯЗКИ: Робота за комп'ютером, відправлення листів e-mail, облік грошових коштів
підприємства (прихід / витрата), документообіг (договори з орендарями,
працівниками, підрядниками, під час будівельних робіт), постачання
підприємства госп. потребами, ведення документального обліку всіх витрат
підприємства, видача грошових коштів на потреби підприємства,
нарахування і видача заробітних плат співробітників, ведення звітної
документації, робота з кореспонденцією і документацією,
адміністраторська робота.
01.03.2005 – 31.12.2014
ТОВ «Холодцентр», м. Одеса
Помічник керівника, офіс-менеджер
ОБОВ’ЯЗКИ: Робота за комп'ютером, відправлення листів e-mail, облік грошових коштів
підприємства (прихід / витрата), документообіг, ведення документального
обліку всіх витрат підприємства, ведення кошторисів під час будівництва,
ведення звітної документації, робота з кореспонденцією і документацією.
постачання підприємства госп. потребами
ОСВІТА: 03.06.2005 р. – закінчила Християнський Гуманітарно-економічний
Університет.
Освіта: Вища. Присвоєна кваліфікація: Магістр психології.
Спеціалізація: Психологічне консультування.
ДОДАТКОВО: 18.06.2000 р. – Центр освіти «Екселент Клас», курси по спеціальності:
Секретар-референт.
ДОДАТКОВА
ІНФОРМАЦІЯ: Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Paint), електронна пошта,
володіння оргтехнікою.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, скрупульозність,
грамотне ведення документації, відкрита до нових знань.
Similar candidates
Администратор офиса
20000 UAH, Odesa
Офисный работник
Odesa
Помічник керівника
35000 UAH, Odesa
Помічник керівника
Odesa