Ілля
Customer support manager
- Age:
- 20 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10495136
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
[
Освіта Мельник Ілля
Незакінчена вища (4 курс) вер 2020 - лип 2024
Олександрович
Харківський національний університет міського господарства ім. Дата народження
Бекетова 28 жовтня 2003 р.
Навчаюсь на спеціальності 275 "Траснпортні технології" на професію
логіста. Місце народження
с. Скрипаї, Чугуївський р-н,
Харківська обл.
Зайнятість Стать
Працівник закладу ресторанного січ 2022 - трав 2023 Чоловічий
господарства
Громадянство
ПІІ "МакДональдз Юкрейн Лтд", Київ
Україна
Фахівець з гостинності (менеджер по трав 2023 - лют 2024
Сімейний стан
роботі з клієнтами)
Співжиття
ПІІ "МакДональдз Юкрейн Лтд", Київ
Управлінська посада, до обов'язків якої належить комунікація з Вебсайт
клієнтами, обробка та вирішення їх скарг, пропозицій, аналіз. Робота [
в CRM базі. Реалізація маркетингових проєктів компанії, та створення igsh=YzRleDQyNDNocnV5&
власних для збільшення прибутку ресторану. Керування процесами в utm_source=qr
залі. Організаці заходів для мотивації працівників
Навички
Курси
Стресостійкіть та здатність
Creating feel good moment`s трав 2003 критично мислити в
(McDonald`s) стресових ситуаціях
Навчає діям в нестандартних ситуаціях, а також шляхи для
перевершення очікувань клієнта.
Швидке навчання та
Genius Space "Комплексний інтернет- Нинішній адаптація до нових умов
маркетинг"
Вивчення основ інтернет-маркетингу
Вміння будувати зв'язки для
Митна справа (ХНУМГ ім. Бекетова) Нинішній досягнення поставленої цілі
Рекомендації Здатність багатозадачності
Рекомендації доступні за запитом.
Лідерство
Вибудовування відносин з
клієнтом
Досягнення
1. Підвищення рівня загального задоволення клієнтів на 3% за
Мова
півріччя з 92,1% до 95,1% Українська
2. Підвищення % діджиталізації (використання терміналів
самообслуговування) на 14% за І квартал 2024 року.
Російська
Англійська
Хобі
Історія та дослідження
генеалогії
Читання
Театр
Фотографія
Українська ретро-музика
Similar candidates
Customer support specialist, manager of communications, агент служби підтримки
Kyiv
Оператор Service Desk
Kyiv, Obukhiv
Спеціаліст help desk
Kyiv
Спеціаліст help desk
Kyiv