Resume from May 22, 2024 File

Оксана

Регіональний менеджер, директор

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Курбанова
Оксана Миколаївна

Бажана посада: Теріторіальний, регіональний менеджер. Керівник
роздрібною мережею.

Бажаний рівень доходу: 27 000 грн.

Дата народження:
5 липня 1977
Місто проживання:
Київ
Адреса:
Нивки (вул.Гончарова)
Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи---

Менеджер з розвитку роздрібної мережі
з 06.2016 по 10.2018 (2 роки 4 місяці)
ДП Ті Джей Рітейл, Київ (Роздрібна торгівля)
Відкриття торгових майданчиків з«0».
Взаємодія з орендодавцями, контролюючими органами
Оперативне управління салонами, організація їх роботи, контроль.
Самостійний підбір персоналу. Навчання, адаптація, підвищення
кваліфікації співробітників.
Проведення тренінгів.
Розробка особистих планів з продажу, навчання співробітників.
Проведення атестацій персоналу.
Планування,та аналіз виконання бюджетів магазинами .
Контроль виконання й аналіз показників( KPI ) Київських підрозділів.
Контроль виконання й аналіз показників( KPI ) кожного співробітника.
Виконання планових показників всіма підрозділами регіона.
Впровадження та контроль поточних проектів компанії.
Управлінська звітність (включно презентації на звітних семінарах).
Складання табелю робочого часу.
Взаємодія з керівниками відділів в рамках загальних задач.
Розробки з покращення умов праці, мотивації співробітників, ефективних методів навчання.
Работа з ремонтом продукції, браком та інше..
Мерчандайзинг (навчання персоналу, безпосередня работа в салонах).
Організація акцій в салонах.
Моніторинг ринку, та конкурентів
Досягнення
Збільшення середньоденної виручки (по відношенню з попереднім роком)на 51%.
Збільшення обсягу продаж основного товару на 29%.
Збільшення конверсії на 3.5%.
Збільшення L - чека на 2,8%.
Стійке виконання планів по мережі ( сіть щомісячно виконую план продажів не менш ніж на 90%).
Директор
з 09.2015 по 04.2016 (7 місяців)
Vitto Rossi, Киев (Роздрібна торгівля)
Забезпечення функціонування безупинної роботи магазина .
Підбір персоналу , навчання , розвиток.
Контроль за дотриманням стандартів обслуговування.
Складання графіків роботи персоналу, облік робочого часу.
Звітність.
Робота с товаром відвантаження, прийом, ремонт).
Взаємодія з постачальниками (замовлення продукції/оплата і.т.і)
Мерчендайзінг.
Проведення інвентаризацій
Ведення всвєї документації для функціонування торговоі точки.
Підготування та проведення промо-акцій.

Директор
з 09.2015 по 04.2016 (7 місяців)
Vitto Rossi, Киев (Роздрібна торгівля)
Забезпечення функціонування безупинної роботи магазина .
Підбір персоналу , навчання , розвиток.
Контроль за дотриманням стандартів обслуговування.
Складання графіків роботи персоналу, облік робочого часу.
Звітність.
Робота с товаром відвантаження, прийом, ремонт).
Взаємодія з постачальниками (замовлення продукції/оплата і.т.і)
Мерчендайзінг.
Проведення інвентаризацій
Ведення всієї документації для функціонування торгової точки.
Підготування та проведення промо-акцій.

Старший адміністратор
з 08.2003 по 12.2014 (11 років 4 місяці)
ДП "Ти Джей Ритейл", Киев (Роздрібна торгівля)
управління персоналом, аттестації, росподіл і контроль обов'язків співробітників, складання графиіків робочого часу.
Аналіз показників салону. Організація роботы по збільшенню. продажів.
Складання індивідуальних планів для персоналу.
Ведення нормативної документациії.
Взаємодія з державними контролюючими органами.
Робота з первинною бухгалтерією(в т.ч. налоговіе накладні).
Робота на касовому апараті. Ведення та контроль всієї касової документації, в т.ч. работа по розрахунковим квитанціям.
Ведення та облік товарообігу, внвентаризації, прийом товару, переоцінка товару (ведення
та складання всіх накладних).
Складання товарних заітів, актів з передачі матеріальних цінностей.
Контроль наявності товара в магазині, його стану, якості, відповідності маркування і цінників.
Знання і робота з законодавчою базою (Правила торгівлі, Закон про захист прав споживачів, КЗоТ, ГОСты і т. ін.).
Самостійні рішення питань з «проблемн ми покупцями».
Розгляд скарг, та рішення питань стосовно бракованного товару.

Освіта
Київський Національний Університет Культури та Мистецтва
Культурологія. Викладач теорії та історії культури.
Спеціаліст
з 1995 по 2001 (6 років)
Мови:
Українська, англійська ( нижче за середній рівень), польська ( середній рівень).

Тренінги
Планування рабочого часу»
« Тренінг для тренера»
« Робота з запереченнями"
« Робота с Чек-листом, СЛОНом»
« Презентація товару»
« Структура проведення співбесід»

Додаткові навички
MS Excel
MS Word
MS Office
Пользователь ПК
Пользователь Internet
MS PowerPoint
MS Outlook
1С: Предприятие 8.2/ 1С,

Знання всіх бізнес-процесів роздрібної торгівлі.
Успішний досвід управління персоналом, організації і планування ефективної роботи команди.
Вміння аналітично мислити ( звітність).
Здатність самостійно приймати рішення, і нести за них відповідальність.
Вмію навчати, та проводити тренінги і семінари.
Відмінне знання законодавчої бази ( торгівля).

Проявляю розумную ступінь завзятості та гнучкості в рішенні поставленных задач.

Йду на компроміс в тактичних питаннях, з метою реалізації кінцевих цілей компанії.

Організована, справедлива, вимоглива, володію відмінною інтуїцією.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: