Ольга
Помічник керівника
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Kremenchuk
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10507152
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Контактна інформація:
Телефон: [
Електронна пошта: [
Дата народження 21 червня 1989 р. (34 роки)
Сімейний стан: заміжня, син 1.6 роки
Досвід роботи:
МАК "Монополія" ТЗ "33м2" (Роздрібна торгівля будівельно-господарських товарів, побутової техніки, меблів)
Квітень 2019 р. до листопада 2019 р.
Посада: категорійний менеджер з постачання
- Розвиток товарного напрямк
- Переговори з постачальниками
- Контроль відвантажень
- Аналіз та оптимізація товарних запасів
- Робота з договорами, первинною документацією
- Управління ціноутворенням
- Маркетингова активність, моніторинг конкурентів
- Ведення внутрішньої звітності
Листопад 2019 р. до лютого 2022 р.
Посада: провідний менеджер з трейд-маркетингу
- Розробка та ведення активної клієнтської бази (понад 1000 постачальників, по всім напрямкам компанії)
- Розробка комплексу заходів, спрямованих на просування ТМ у мережі, з використанням бюджетів постачальників
- Проведення переговорів з постачальниками та партнерами компанії, погодження бюджетів, підготовка індивідуальних пропозицій (складання рекомендацій щодо підвищення продажів та впізнаваності бренду)
- Повний цикл ведення документообігу
- Контроль виплат та заборгованостей за клієнтами
- Комплексний контроль проектів: планування, організація, координація, побудова завдань, взаємодія з іншими відділами (постачання, мерчендайзинг, бухгалтерія, юр.відділ)
- Ведення внутрішньої звітності трейд-маркетингової активності
- Збір необхідної інформації та матеріалу для розробки макета, створення рекламного ролика
- Узгодження з постачальниками макетів, тексту та запису аудіоролика
- Контроль друку, виготовлення, розміщення, відправлення рекламного матеріалу з трейд-маркетингу на ТТ
- Надання фотозвітів постачальникам
додатково з березня 2021
Посада: керівник відділу мерчандайзингу та продуктового маркетингу
- Кадрова політика, мотивація персоналу
- Оперативна діяльність з управління відділом мерчендайзингу
- Актуалізація правил та регламенту оформлення акційних зон та зон сезонного товару
- Взаємодія з товарними напрямками щодо просування окремих товарних груп на ТТ
- участь у переговорах з адміністрацією магазинів (торгових точок) спрямованих на збільшення обсягу збуту продукції, підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, стимулювання попиту покупців
- Адміністрація проекту щодо впровадження та запуску системи управління поличним простором: проведення тендеру із залучення підрядника ПЗ. Узгодження документальної частини (договір, додаткової угоди) з юридичним відділом та бухгалтерія, організація процесу зі збору та аналізу інформації з торгових площ та торгового обладнання, контакт з тех. відділом для обговорення деталей інтеграції ПЗ
Меблево-будівельний магазин «Зодчий», «Палаццо»
з 2013 р. до 2018 р.
Посада: керівник напряму меблів
- Управління та розвиток відділу
- Підбір персоналу
- Контроль, навчання підлеглих співробітників
- Моніторинг ринку конкурентів
- Аналіз та контроль товарного асортименту
- Пошук постачальників та переговори з ними
- Робота з існуючими постачальниками, контроль поставок товару та розрахунок з ними
- Ведення первинної документації
- Проведення інвентаризацій на складі та роздрібних магазинах
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Вирішення конфліктних ситуацій з роздрібними клієнтами
- Контроль та організація роботи відділу доставки та рекламацій
- Контроль та організація роботи команди збирачів меблів
- Фінансова звітність та планування
Меблева компанія «Nicolas»
з 2009 р. до 2013 р.
Посада: менеджер оптового відділу
- Робота з існуючою клієнтською базою
- Пошук та розвиток нових клієнтів
- Контроль за розрахунками з клієнтами
- Контроль відвантажень
- Робота з договорами, первинною документацією
- Участь у виставках
- Моніторинг конкурентів
- Виконання плану продаж
- Ведення звітності
Також, виконання функцій менеджера із закупівель для роздрібних магазинів:
- Управління закупівлями, розробка планів закупівлі товару, згідно з закріпленим асортиментом
- Пошук постачальників, переговори з ними з метою отримання максимально вигідних умов співробітництва
- Контроль постачання товару
- Ревізія товару на складі та у роздрібних магазинах
- Ведення звітності
Компанія «УкрСпецТехніка» (оптова торгівля сільгосптехніка)
з 2007 р. по 2009 р.
Посада: офіс-менеджер
- Прийом та розподіл вхідних дзвінків
- Первинна консультація клієнтів по телефону щодо продукції компанії
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Прийом відвідувачів
- Обдзвонювання клієнтів
- Збір інформації для керівника
- Виконання інших доручень керівника
Додатково: є досвід роботи у приватній стоматології – старший адміністратор (липень – листопад 2019 р.)
Освіта:
Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж
Молодший спеціаліст «Бухгалтерський облік та аудит»
з 2003 р. до 2007 р.
Полтавський університет споживчої кооперації
Бакалавр «Фінанси та кредит»
з 2007 р. до 2010 р.
Similar candidates
Помічник керівника
Remote
Особистий секретар, помічник
Remote, Uman, Khrystynivka
Ассистент руководителя
Remote
Помічник керівника
Remote
Помічник керівника
Remote, Lviv
Офіс-менеджер
Remote, Rivne