Resume from May 1, 2024 PRO

Макс

Chief Marketing Officer

Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Chief Marketing Officer

from 03.2010 to now (14 years 2 months)
Remote job, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Привіт, мене звати Макс. Останні 10+ років я працюю в цифровому маркетингу. Зараз шукаю цікавий проект, де можу принести користь зі своїм досвідом. Давайте знайомитися!

Досвід:
- Більше 5 років роботи на керівних позиціях у сфері digital-маркетингу.
- Близько 15 років практичного досвіду у сфері digital-маркетингу, на стороні рекламних агентств та компаній.
- Досвід в e-com 3+ роки.
- Керував крос-функціональними командами до 10 людей.

Компетенції:
- Ключові performance канали digital-маркетингу (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, SEO).
- Веб-аналітика. GA4, Facebook Pixel, Google Tag Manager.
- BI-аналітика. Looker Studio/Power BI. Збір усіх доступних даних з Google Analytics, CRM, рекламних кабінетів Google Ads та Facebook Ads, а також будь-яких інших метрик та звітів, які є.
- Аудит (SEO, UI/UX, Conversion Rate, рекламних кабінетів, каналів, воронки продаж, трафіку, конверсій, середнього чека, ROI, LTV, CAC).
- Аналіз поточних KPI та unit економіки. Постановка цілей.
- Управління командою та роботою з підрядниками (таргетологи, контекстологи, data аналітики, project менеджери, копірайтери, відеографи/відеомонтажери, SMM спеціалісти, веб-дизайнери, інші спеціалісти та підрядники). Контроль проектів та роботи відділу.

Ніші, з якими працював: страхові компанії, банки, нерухомість, ed-tech, благодійні фонди, авіакомпанії, аеропорти, інфобізнес, електронна комерція.

Географія, з якою працював: США, Німеччина, Британія, ОАЕ, Румунія, Україна, Молдова.

Рекламні бюджети, з якими працював: до $100 000 на місяць.

Вам варто найняти мене, якщо вам необхідно:
- Зібрати і заменеджерити команду, що складається з inhouse і outsource фахівців.
- Поставити цілі. Це можуть бути збільшення трафіку на сайт, поліпшення конверсії, зниження вартості залучення клієнта, збільшення середнього чека тощо. Призначити за цілями KPI. Під цілі та KPI запустити маркетингові активності.
- Впровадити Data driven і Growth-маркетинг бізнес-процеси.

Education

Інститут маркетингу Державного університету управління.

Факультет реклами та зв'язків із громадськістю
Higher, from 2001 to 2005 (4 years)

Additional education and certificates

Стратегія. Kyiv Academy of Media Arts.

2019

Project Management. Genius Marketing.

2018

SMM стратегія. Bazilik.

2018

Контекстна реклама Google AdWords. Google.

2010

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: