Resume from May 16, 2024 File

Yuliia

Офіс-адміністратор

Age:
26 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

CV_YULIIA SARANA

САРАНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА (Yuliia S. Sarana)

Дата народження: 13.09.1997
Сімейний стан: неодружена
Місто: Київ
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E- mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
LinkedIn:

ОСВІТА
 Вересень 2013 – червень 2017 – Золотоніський коледж ветеринарної медицини
Білоцерківського національного аграрного університету. Спеціальність «Виробництво і
переробка продукції тваринництва». Професійна кваліфікація «технік-технолог з
виробництва і переробки продукції тваринництва», диплом техніка-технолога із
відзнакою (денна форма навчання)

 Вересень 2017 – грудень 2020 - Національний Університет Біоресурсів і
Природокористування України, Київ. Спеціальність «Технологія виробництва та
переробки продукції тваринництва», диплом бакалавра (денна форма навчання).

 Вересень 2020 – грудень 2021 Національний Університет Біоресурсів і
Природокористування України, Київ. Спеціальність «Технологія виробництва та
переробки продукції тваринництва», диплом магістра із відзнакою (денна форма
навчання).

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
CV_YULIIA SARANA
04.08.2023 – «Мегапринт» Київ, Україна
по теперішній Офіційний постачальник обладнання та витратних матеріалів виробників :
час Xerox, Epson, Brother, Canon, HP та ін.

Сайт: https://megaprint.kiev.ua/ Позиція: офіс-адміністратор

Посадові обов'язки:
 Прийом та обробка телефонних викликів та повідомлень
 Управління щоденними адміністративними процесами
 Координація з різними відділами для забезпечення безперебійного
робочого процесу
 Замовлення канцтоварів та інших розхідних матеріалів
 Забезпечення ефективності офісу
 Зустріч гостей офісу та кур`єрської доставки
 Допомога в спілкуванні з відділом закупівель і продажів
 Підтримання зв'язку з продавцями, постачальниками послуг і
орендодавцями
 Реалізація завдань і процедур
 Підтримка документації: друк, сканування, копіювання, робота з
1СV7 та 1С підприємства, виконання звітів, відправка листів по
замовниках та ін.
 Виконання особистих доручень за потреби

ДОДАТКОВА ОСВІТА:
 Slovak University of Agriculture in Nitra. Faculty of Agrobiology and Food Resources.
Internship in AgroBio Research Centre of the SUA in Nitra. Certificate from 29.06.2018 to
13.07.2018

 Учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та
студентів «Впровадження передових технологій у виробництво продукції
бджільництва». Сертифікат від 21-22 березня 2019

 Учасник у роботі науково-практичної конференції «Бджільництво України: нове у
науці та практиці». Сертифікат від 16 травня 2019

 Учасник курсу “Цифрові комунікації в глобальному просторі”. Сертифікат від 16
лютого 2021
 Учасник курсу “Візуалізація даних”. Сертифікат від 16 лютого 2021
 Учасник курсу “Word та Excel: інструменти і лайфхаки (36 годин)”. Сертифікат від 21
лютого 2021
 Учасник курсу "Royal skin care". Сертифікат від 10 серпня 2022 року

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: